1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Check een pagina terug:

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn duizenden dvd spelers om uit te kiezen, ga gewoon naar de winkel en kijk wat je mooi vind. Als dat setje van jou een optische input heeft, koop dan een dvd speler met optische output, dan heb je iig gewoon digitale surround.

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Z'n setje heeft ook een Coaxiale Digitale input, dus alle denkbare dvd-spelers kunnen erop aangesloten worden...

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt. Dit wou ik even weten:).

Nog een vraag: Je hebt DVD-spelers voor 30 euro en voor 150 euro. Is het verschil ook daadwerkelijk zo groot. Of valt dit mee? Prijs/kwaliteit gezien?

5. II Gamer II

II Gamer II ?! Hmmm ... !?

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil in dit prijsklase zal niet groot zijn wat kwaliteit betreft.

De prijs wordt (vak) bepaald aan de hand van de merk, type (oud / nieuw), funkties maar ook aan de aantalen wat een groot electronica consurn / winkel inkoopt bv. bij Media Markt of in een ander winkel is een ... merk / type dvd speler goedkoper dan de zelfde dvd speler in een klein Audio / Elektro winkel.
    Je hebt ook bv. veel naamloos dvd spelers merken dat bv. bij de Blokker en div. te koop zijn voor een leuk bedrag.
    Deze apparaaten funktioneren ook prima en bv. als het na een jaar of meer deze dvd speler kapot gaat dan is het niet eens zonde om het weg te gooien.

De keuze is voor jou.

Succes !!!

Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Neem en CYBERHOME DVD-Speler. Beter kan je niet hebben. Ze spelen de meest verneukte en bekrasde DVD's af. Ook van die DivX dingen enzo.

Kost maar €40 bij de MM geloof ik!

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouw daar ben ik het niet helemaal mee eens, als je elk jaar een dvdspeler weggooid van 50euro, Ben je over 4 jaar 200euro kwijt, waar je anders nu een hele prima speler voor haalt, Ook kan je kijken of je hem via component ofzo kan aansluiten, HDMI zou ook mooi zijn natuurlijk.. Deze aspecten bepalen toch wel de prijs van een speler, en zoiezo de firmware,chips in een goed bekend A-merk mag je toch van een betere kwaliteit verwachten dan een no-name apparaatje van de blokker ofzo.... Ik ben absoluut niet weg van zulke dingen, Ik persoonlijk trek er veel geld voor uit, en heb dan ook goed spul staan, ipv halbakken rommel. Nu zeg ik niet dat al het goedkopere rommel is, maar dat zit dus tussen mijn oren!

8. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je elk jaar een DVD speler weggooien?

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die funkties is nou juist net omgekeerd lijkt het. Een spelertje van 40 euro kan werkelijk alles lezen. Ik had eerst een Harman Kardon DVD1 van 700 euro en het enige wat die kon lezen waren dvd's (en de meeste kopietjes). Ik heb eigenlijk al snel weer de DVD1 verkocht en een Denon 2800 mkII gekocht. Die leest buiten kopietjes ook MP3's, maar daar blijft het dan ook bij, terwijl dat ding weleens 1300 euro heeft gekost... Ik snap er echt helemaal niets van.
    Hij neemt het allemaal iets te letterlijk:):

10. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    JKI
    Je hebt wel gelijk... Soms spelen de dure spelers minder af dan de goedkope Kruidvat,blokker spelers...

Ik nam het echt letterlijk ff ja

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Goedkope spelers ownen nou eenmaal HARD!! Mijn CYBERHOME ownt jou JVC DVD Recorder-ding. Ik weet zeker dat mijn speler meer verneukte en bekraste disc kan lezen als welke speler dan ook van een groot merk.
    Koop dan altijd een goedkope speler, hoe mooi die speler van Samsung of een duurder merk als Harman K. ook is.

12. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet om of het een mooi apparaat is (maar is natuurlijk wel mooi meegenomen...:+) Het gaat erom hoe het plaatje eruit ziet wat uit de DVD speler komt:) . Dus hoe zijn de kleuren, soepel afspelen, geen geluid van de drive, upscalen, welke aansluitingen etc. ;)

13. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn CYBERHOME heeft Component, SCART, S-Video en Composite.
    Verder maakt mijn CYBERHOME geen rare geluiden ofzo. Ik denk hierbij aan van die PSOne geluiden. Elke (Ja, er is niets wat hij niet afspeeld) DVD word zoiezo afgespeeld. Geen haperingen ofzo, allemaal soepeltjes.

14. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor je de disc draaien, als hij een film afspeelt (en er is een stille passage in de film) of als je schakelt in het dvd-menu? Vaak zijn de duurdere ook sneller wat betreft het menu van de dvd, dat het lijkt alsof hij het in een geheugen oid opslaat waardoor het sneller en soepeler gaat. Daarnaast is het gewoon een feit dat een duurdere DVD speler of een goed merk een beter plaatje laat zien op je tv.

Maar goed, iedereen heeft natuurlijk zijn voorkeuren. Ik zelf koop electronica alleen van goed bekend staande merken. Tenzij het een ventilator oid is, die mag wel uit china komen :emo: ;)

15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mijn voorkeur gaat ook naar dure shit. Maar ik heb zo veel DVD spelertjes gezien die nou niet echt alles zo makkelijk afspeelde. Die CYBREHOME gaat ook makkelijk door het menu ook. Makkelijker als onze, vrij prijzige Sony speler beneden.

16. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Hahaha ;)

Ja jouw speler ownt mijn beeldkwaliteit van de speler met HDMI, No fucking way!! _0/

Maar ja, als we zelf maar blij zijn met onze spullen, En idd ik wil ook altijd dure,goeie merken hebben!!!

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, bij JVC denk ik eigenlijk niet meteen aan een geweldig merk, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.

Voor de een zijn de mogelijkheden belangrijk, voor de ander de beeld/geluidskwaliteit. Daarom zullen jullie (/\) het waarschijnlijk nooit met elkaar eens worden:).

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    ja, helaas, mijn speler heeft geen HDMI uitgang, dus zal die dat beeld nooit overtreffen nee.:b:

Eens.
    Zelf vind ik JVC ook maar een stront merk. Het is niet slecht ofzo, maar zou er zelf niet snel voor kiezen.
    Maar voor mij zijn de mogelijkheden idd belangrijker. Ik heb nou eenmaal geen mooie Samsung LE32R71 (zoiets?) LCD TV.
    Ik heb dus een speler met een HDMI uitgang niet nodig. Had ik wel zo'n TV dan had ik ook meer waarde gehecht aan een speler met HDMI uitgang. Om zoiezo de optimale beeldkwaliteit uit m'n speler te halen.

Tevens ben ik 14 en verdien ik niet echt veel. Als ik een speler van €300 moet kopen moet ik daar behoorlijk lang foldertjes voor bezorgen. Binnenkort ga ik dan wel meer verdienen met een normale krantenwijk, maar dan is het nog duur!!

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    HDMI is niet standaard beter hoor, het is gewoon een van de vele manieren om een apparaat aan te sluiten.

Edit: post nummer 2000\o/ .

20. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh, HDMI beeldkwaliteit is al een stuk beter als Component hoor!

Joostpolletje: Klopt dit, of niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina