Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Mja, klopt maar dan andersom natuurlijk :p
    (Van de receiver een draadje naar iedere speaker, van de 360 een optische kabel naar een ingang op de receiver)

2. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb me eens wat meer in de z5500 verdiept. Maar er zijn zeer veel negatieve dingen over te vinden. Zoals plopjes die je hoort als je een apparaat aanzet, zelfs een apparaat bij de buren. Ook kom je soms een buitenlandse AM zender zomaar te horen.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1124733/0

Ik heb geen zin iets te kopen en later weer terug te sturen om vervolgens weer eens te hopen of ie het doet. Maja, deze van logitech zijn de enige goede speakerssets in zijn soort, buiten die plopjes, die te verkrijgen zijn..toch?

Zal ik nog maar eens goed rondsnuffellen.

Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  3. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit probleem was zoals ik begreep inmiddels verholpen.. We hebben hier de laatste drie weken, wel 4setjes aangeprezen aan mensen, die ze ook gekocht hebben, en er geen probleem mee hebben gehad!

4. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is mooi nieuws :D. Maar op de tweakersite staat dat logitech gewoon doorgaat met de "verkeerde" setjes te maken en dat ze wel een nieuwe productielijn beginnen met de handgemaakte goede setjes, deze komen echter niet in de winkel terecht, deze krijg je alleen als je je plopjes-set opstuurd.

Maar uiteraard hoop ik dat jouw antwoord juist is joost :thumbs:

Edit: Ik zag net deze:

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2177,CONTENTID=10928

Deze heeft meer ingangen dat de z5500. Maar draadloze speakers, geven die minder kwaliteit geluid? Of komt de z5500 over het algemeen beter uit de testen?

Edit, part2:9: nm, ik zie dat ie een stuk minder geluid kan produceren :9

5. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    idd, beetje raar systeem.. heeft die 5450

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Fout. En Logitech doet op dit moment ook niet echt veel om dit probleem snel te verhelpen.
    Ik, en op Tweakers.net velen met mij, denk(en) dat er binnen nu en 6 maanden een nieuwe vervangende set aan zit te komen.

Ik heb de set ook, en totaal geen plopjes of storings probleem.
    Gewoon kraakhelder geweldig geluid.

Neem mijn advies aan, en koop deze set gewoon.
    Voor hetzelfde geld vind je geen gelijke set.

7. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4

Ok, zal ik doen. En mocht ik toch een probleem vinden, krijg ik bij de MM gewoon een andere _O_, Cheer

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    En anders wel van Logitech zelf. :)

9. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, Sommige mensen hebben er last van, andere mensen niet...

10. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tha Raptor heeft zojuist mijn oude Denon DVD1400 overgenomen, dus veel plezier ervan.

Hoe klinken de B&W's? Het waren B&W's toch?

11. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Sjoerd heeft Monitor Audio´s Bronze serie

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Jongens over de z5500:
    Problemen zijn nog zeker niet verholpen!! Dus de kans is groot dat je plopjes en of andere problemen ondervind. Ik heb dit zelf alleen bij coax kabel, bij toslink is het hier perfect. Neemt niet weg dat ik de set toch aanraad, aangezien een cashback van het aankoopbedrag (mits aantoonbaar via factuur) altijd mogelijk is!

Maar de shielding van de subwoofer en de control pod zijn gewoon slecht.

edit:/
    De laatste versie die door Logitech is verstuurd naar enkele nederlanders om te testen vaalt ook! Logitech zegt geergerd te zijn omdat ze teveel mailtjes zouden krijgen, wat een mogelijke oplossing alleen maar moeilijker maakt. Het ziet er niet naar uit dat Logitech snel op zoek is naar een oplossing. Het plopjesprobleem wordt, as we speak, wereldwijd bekend gemaakt op grotere fora. Tevens wordt er gedacht aan andere soorten media. Houd iig het topic op tweakers in de gaten!

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Logitech is gewoon semi-lui.
    Ze zijn de klachten, denk ik, zat en reageren er gewoon niet meer naar behoeven op.

Maarja, toch nog steeds een zeer tevreden Logitech gebruiker aan deze kant. :)

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik ook zeker :)
    Toch is het niet netjes zoals Logitech zich opstel tov. de consument. We zullen zien wie er aan het langste eind trekt. Helemaal omdat er nu maar beperkte bekenheid is, en Logitech het probleem onderschat. We zullen zien wat de internationale bekendheid gaat brengen \o/

15. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen...

ik was met mn vader op zoek naar boxen voor beneden...

Hij was aan het kijken naar boxen van klipsch...
    toen kwam het tegen op http://www.besthomecinema.nl

is zeker de moeite waard als je voor boxen aan het kijken ben want hier heb je soms wel 60% korting...

Nee mensen werk er niet hoor....wou het gewoon even laten weten

16. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als ik de z5500 uitpak zal ik hem eerts gewoon aansluiten en horen of ie het doet, erna pas plaatsen. Maar als ik hem aansluit en ik doe een lamp aan, hoor ik dat dan meteen of hoe zit dat... of is het maar soms dat je het hoort?

17. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wanneer je het hoort, weet Graveheart wel... Maar ieder geval test hem eerst voordat je hem volledig aansluit

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ligt per geval verschillend. De 1 heeft nooit problemen, de ander heeft problemen wanneer de buren koffie gaan zetten.

19. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel een puike zaak. Aardige gasten. Heb mijn reciever en boxen daar ook vandaan. Ze hebben trouwens geen "echte" winkel meer. Die staat helemaal vol met een partij Klipsch boxen.

Achter deze site zit trouwens radio roelandschap, ook uit Amersfoort.

20. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    even terugkomend op de vraag van Joostpolletje over de Monstergamecable + toslink en de prijs daarvan (54 euro).

Ik heb hem net besteld voor 80 dollar inclusief verzendkosten bij play-asia.com. 80 dollar is 59,14 euro. Hier in de winkel kost de kabel 89,95. is dus een verschil van 30 euro!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina