1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jewel, maar waarom iets kopen met grote kans op garantie gedonder..ik koop liever iets dat het in één keer goed doet. :)

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die thread heb ik ook globaal door gelezen :) Het zou zeer spijtig zijn als ik zo'n plopper krijg :) Dan maar even op stereo geluid gamen :9 Vind de familie denk ik ook wel weer even fijn :)

Ja, maar ze sturen je dan een nieuwe set toe dacht ik. De kans dat die set ook weer het plop probleem heeft is vrij groot. Ik wacht liever even :)

3. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om binnen kort een surround sound set aan te schaffen maar ik heb niet zoveel cash.
    hebben jullie mischien tips voor goede speaker sets die niet al te veel kosten. en dan wel een die niet bij de begin post staat want dat heb ik natuurlijk ook al bekeken.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je nou begint met het posten van je budget :) "niet zo veel" kan nogal ruim genomen worden.

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens 2dehands, kan je voor hetzelfde geld mooier spul kopen;).

6. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een budget te besteden met een max van rond de 250 euro. ik dacht dat ik voor dat bedrag wel een mooi setje zou kunnen krijgen maar dat valt nog flink tegen van wat ik heb gezien bij sommige elektronica zaken.

7. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de Logitech dingen. de Z-5500 heeft last van plopjes maar als het goed is is er nu ook de Z 5400. Ook DD decoding en de hele klere zooi. Schijnt een best lekker setje te zijn. Levert met -/+ 300 w meer dan genoeg vermogen voor de gemiddelde slaap kamer denk ik zo. :)

8. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog helemaal niet naar die logitech dingen gekeken. misschien omdat ik als ik aan logitech denk, altijd denk dat zij dingen maken alleen voor pc's. maar als die dingen ook op een tv werken zal ik er zeker ff naar kijken.

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ze maken eigenlijk dingen voor alles dat met games te maken heeft, dus óók voor computers.

10. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een redelijk goedkope a/v receiver??

Ik neem aan dat ik daar het Aldi 5.1 setje gewoon op aan kan sluiten?

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je een losse surround-receiver of een setje incl. luidsprekers?

12. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik alleen een receiver nodig heb. wat ik allemaal heb gelezen.
    Ik heb al een 5.1 setje voor mijn pc en ik denk (hoop) dat ik die gewoon kan gebruiken. kan ik dan schakelen tussen: pc/xbox??

thnx

13. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tussen de 300-400 euro te besteden. Ik zoek een surround/dolby digital 5.1 set waarop ik mijn Xbox kan aansluiten en bovendien goed films en muziek op moet kunnen beluisteren. Games en films hebben prioriteit. Mijn voorkeur gaat uit naar een zilverkleurige set, i.v.m. de inrichting van mijn woonkamer.

De sets die worden aangeraden zijn de Creative labs inspire 5.1 5500 en Logitech 5.1 Surround-Sound Z680THX. Maar het overgrote deel van de informatie die ik lees is volgens mij al weer zwaar verouderd. De Logitech 5.1 Surround-Sound Z680THX staat bijv. niet eens meer in de pricewatch. Ik heb het idee dat er vandaag te dag wellicht betere setjes te vinden zijn, maar waarvan ik het bestaan simpelweg niet weet. Bovendien lees ik op tweakers veel over het plop-probleem van Logitech sets, dus ik ben geneigd liever een ander merk te kiezen.

Wat adviseren jullie me?

Bij voorbaat dank! _0/

14. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Bestaan er trouwens geen goedkopere setjes van 200,- die je gewoon kan gebruiken zonder receiver?

thanks

EDIT: Ik denk dat ik voor de Creative GD580 ga, dit lijkt me wel een goed setje. Wat is jullie mening?

Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  15. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook, ik ben er erg tevreden over. Je kan hem erg makkelijk aansluiten op zowel xbox als dvdspeler omdat er een decoder bij zit. Voor die 150 euro heb je een erg mooi setje.

16. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 400,- zijn er ook goede all-in-one pakketten te krijgen. Dus ik bedoel gewoon home cinema. Soms zelfs van Yamaha, Magnat. Kijk eens goed bij de wat grotere winkels. (Media markt, Correct rotterdam etc.)

17. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij em gekocht/besteld??

18. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan de dvdspeler van de xbox 360 ook DTS doorgeven?

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf geen 360, maar hij zal vast wel DTS ondersteunen omdat de xbox '1' dat ookal kon.

20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    www.empc.nl

Je moet www.kieskeurig.nl ff in de gaten houden voor de laagste prijs. In de tijd dat ik hem kocht was empc de goedkoopste.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina