1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II Gamer II

II Gamer II ?! Hmmm ... !?

Leuk Bevonden:
    0
    Succes !!!

Ps. Ik weet niet wat je budget is, is het niet al te hoog dan zijn deze Logitech Z-5400 of Z-5500 een Goed aankoop?

Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    @Double u 2:

Deze receiver ( http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=47159.0 ). Top apparaat, vooral voor het geld. Kan je je geen buil aan vallen. Heb em ook.

Voor de speakers moet je toch wel een budget aan ons geven, anders kunnen we je niet helpen. Wil je zuilluidsprekers zoals ik heb ben je een goede 1200 kwijt. Of ga je voor een Kef eitjessetje zoals Benson ben je voor 600 euro al klaar. Joostpolletje heeft ook nog een JBl 5.1 set voor je, geloof dat hij er 300 voor vraagt.

Mvg,

Sjoerd

3. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reciever doe je goed aan, prima prijs!! Zou ik meteen doen, Verder heb ik idd nog mijn 3maanden oude JBL set te koop staan, PM is onderweg naar je met de set...

Dan heb je een prima instapmodel set, Met heel goed geluid! voor een hele goeie prijs, Speakers zijn ingespeeld, Denon is ook klaar voor gebruik!

dit zou een hele mooi set voor je opleveren voor nog 450,- mijn setje kost namelijk 250 euro.

Veel beter voor dit geld, zal heel lastig worden

4. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reactie zo snel.. ik heb de tijd ook wel dus ik kijk rustig even rond. ik zat receiver + speakers zo te denken aan een 700 euro. moet ook nog een tv halen dus dat gaat er allemaal wel in hakken met het geld. en wat bekabeling endergelijke dus zat ik te denken aan 2000 max. en dat moet ook minimaal genoeg zijn lijkt mij om een thuisbioscoopje te realiseren. :p

@joost. thanks voor pm maar zoals ik al zei heb ik de tijd dus kijk ik hier en daar nog even. maar het is idd een leuke aanbieding.

5. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je budget gebonden bent, Is dit de ideale mogelijkheid, De denon is een prima reciever voor zijn geld. Samen met de speakers, heb je voor 450 euro een hele goeie set in zijn prijsklasse!

Dan heb je eerst de standaard meegeleverde kabels, die je kan gebruiken, eventueel vivanco speakerkabel van 10 meter voor 25 euro, Ben je voor de set, incl 2,5mm kabel. 500euro kwijt.

Dan kan je de TV zelfs nog wat groter nemen, een 32"

6. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    budget gebonden is een groot woord. aan het geld ligt het niet alleen het is even een ,hoe zeg je dat, een doel van wat wil ik maximaal uitgeven.

je moet trouwens verkoper worden :thumbs:

7. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, snap ik.
    Maar dan nog kan ik mijn tekst kopieeren plakken, Want voor dit geld vind je niet veel beters!!

Edit: Wat denk je dat ik voor opleiding heb gedaan :)

Maar geen verkoper, die je dingen aansmeert hoor, Maar eerlijk zijn mening geeft erover, en het met de klant het beste voor heeft!

8. II Gamer II

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het een Denon reciever worden dan is het een Zeer Goed keuze.

Tip: Deze luidspreker sets klinken Zeer aangenaam in combinatie met een Denon reciever, Kef KHT-2005.2 (eitjes / +- 600€), past net in je budget of JM Lab - Sib Cub2 net boven je budget.

Heef je anders niet veel om waarnemen van de geluid dan maakt het eindelijk niet veel uit wat je aankoopt, voor het geld is bv. Joost zijn Jbl 5.1 luidsprekers set een meer dan Goed aankoop.

Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  9. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje

Ik kan voor weinig geld (€100,00 ipv €250) een centerspeaker kopen die bij mijn frontspeakers passen. Voor de duidelijkheid, ik heb alleen frontspeakers.
    Die center ga ik waarschijnlijk wel kopen, maar nu vraag ik me af of het zinvol is om een centerspeaker in stereo set-up te plaatsen. Iemand ervaring mee?

10. II Gamer II

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je even in het kort vertellen wat je hebt, een surround reciever of een stereo versterker?

11. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe draai je op dit moment, Welke speaker? Welke reciever? Stereo, Surround?

12. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    moguhh allemaal.......

ik wil ook graag dolby bioscoopgeluid via mijn xbox.
    ik heb de faq gelezen maar snap er helemaal niks van.......ben zo technisch als een kokosmakroon.

ik heb hier een aanzienlijk budget klaarliggen van een dikke 275 euro's waar ik volgens mij toch wel een set van kan kopen die bij 2 huizen verderop het behang van de muren eraf brult..(oja het moet natuurlijk wel minstens 9,1 zijn)

zijn hier nog mensen die mij tips geven kunnen of wegwijs willen maken......de munten zijn er nu nog de big ass hardware.

mvg.

ome beuker.

13. II Gamer II

Leuk Bevonden:
    0
    En je Rotel setup, doet deze niet meer ;) ?

14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    naahhh joh.....dat onderste moet je gewoon niet lezen :+

15. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    ja een 10.1 nemen, Das echt super!

16. II Gamer II

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Nice setup Btw, wou helaas ook naar Rotel overstapen, maar mijn vrouw wil een Big TFT :mad: ?!...!?

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ja joh.........gaat dat lukken met mijn budget.

wil natuurlijk het liefst voor niks op de 1ste rij zitten.....ben niet gewoon een hollander maar een hollander die vrienden heeft in zeeland (en die benne zünnig)

18. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een nette instapper surround reciever van Pioneer (de vsx 416) en 2 klipsch F-1 boxen. De centerspeaker die ik wil kopen is de Klipsch Sc-1.

Heb nog geen aparte dvd of cd speler, maar die komen er wel. Gebruik nu nog mijn xbox360. Ook is het de bedoeling dat ik het uitbreid naar een ht setup (5.1)

19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet geen probleem zijn, je zou ook eers 4.0 kunnen gaan draaien. Maar de center nu kopen is ook goed!

20. II Gamer II

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdat, het is geen probleem.

Hoe spelen de Nieuwe Klipsch met de Pioneer? Is het hoog beetje rustig?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina