Die set heb ik ook alleen de receiver is een ouder modelletje (RX-V640RDS) met een vermogen van 6x 135W. Voor mij is het het zat, maar ik heb wel een klein kamertje van 2.5m x 3m en de front speaker zitten al 2 meter van me vandaan.
Misschien wil ik wel later een stereo eind/voorversterker erbij nemen.
Het is wel beter dat de versterker zwaarder is dan de speaker qua vermogens. Het voordeel van de 650 is dat hij er net over zit en de 640 net onder
Mn subbie heeft de afgelopen weken non-stop zitten draaien. Bij films en games geeft hij echt een lekker geluidje, maar bij muziek en zeker bij Trance / Dance / Hardstyle waar veel bass in zit is hij net een halve seconde te laat. Hij is aangesloten op een 5 meter lange cinch kabel. Het afstellen van de sub snap ik niet echt, ik hoor niet veel verschil of dat hij sneller gaat.
Ben nu in ieder geval op zoek naar een Decibel meter zodat ik alles goed kan afstellen.
Als het toch aan die cinch kabel ligt, het is toch een coax kabel, kan ik hem dan niet beter aansluiten op een stereoversterker met High-end aansluiting of gaat dat ook via een coax kabel
Klik om te vergroten...