Leuke hobby
Ik denk dat de sub nog het lastigst in te stellen van het hele set. Plaatsing kan veel uitmaken en dan moet je weer klooien met de crossover om het mooi over te laten lopen... Dat is in mijn set gelukkig geen probleem
Met mn andere boxen hoorde ik de bas in de kamer ernaast harder dan dat ik voor de speakers zit te luisteren, kamer is echt te klein voor grote vloerstaanders. Voor de sub heb ik voorlopig toch maar 1 plek om hem neer te zetten Staat nu wat te dichtbij en achter me. Ik wil deze op de plaats van mn oude speakers zetten, die heb ik eigenlijk niet echt meer nodig en dat scheelt behoorlijk wat ruimte.
Ik weet ook niet hoe die fase werkt. Van mijn subje is die traploos maar zo gauw ik er iets aan draai wordt de bas al minder. Zal wel met de grootte (kleinte) van mn kamer te maken hebben?
Wil je het geluid van je setje op de tv horen - of het geluid van de tv op je setje? Als je tv geluid uit je Logitech wil zou ik de tulp op de audio uitgang proberen
Zou niet weten waarom je het geluid uit je set op je tv wil luisteren Als je dat wel wil moet je een stereo uitgang op je setje hebben, weet niet of de logitech dat heeft?
Als de kabel van de pc een rode+witte (stereo) en een gele kabel (video) is moet je deze via een scartblokje aansluiten.
Laatst bewerkt: 23 aug 2006