De DVD speler zelf zou ik via scart aansluiten op een scart ingang op je TV,
maar dan ben je nog niet helemaal klaar. Er kan nu alleen DVD geluid uit je boxxen komen. Om ook nog je TV en je ( ik weet niet of je het hebt maar lijkt me logisch anders zit je niet op dit forum) Xbox (360) op het ding aan te sluiten moet je nog iets doen:
Van je TV naar je homecinema doosje een dropveter ( ik vind het zelf niet nodig hier uber dure kabels voor te kopen, een dropveter betekend de goedkoopste L-R audio interlink... die kabel met de rooie en de witte )
leggen, bij je TV moet hij in de TV-out en bij je doosje in de TV-in.
Xbox 360, ik weet het niet zeker want ik heb nog niet echt naar de totale specs gekeken van je set, maar ik veronderstel dat hij wel een Aux ingang heeft. Je kunt je xbox dan op 2 manieren aansluiten ( de Digitale mogelijkheid is ook het geval bij TV maar zoals ik al zei vind ik dat niet nodig)
Digitale: een Toslink kabel in het componentje aan de acherkant van je Xbox 360, er zit op het blokje zelf nog een ingang. De ene kant van je toslink hierin, en de andere kant in de digitale ingang op je doosje.
Analoog:
Dit is een gekloot, je zal waarschijnlijk met verlengstukjes moeten werken, omdat je ( met je HD tv) 3 stekkertjes gebruikt die je in je tv prikt, zit deze ook vast in je tv, en aan de zelfde kabel zitten de analoge audio stekkertjes, hij zit wel aan het andere deel, maar het is niet erg lang, als je het wel red ( als je het doosje op je tv zet ofzo ) moet je de rooie en de witte gewoon in de Aux-in van je homecinema stoppen, red je dit niet, moet je een verleng kabel gebruiken en hetzelfde doen.
Ik hoop dat ik je zo help, maar ik weet helemaal niets van je set af dus weet ook niet of ik het wel allemaal goed vertel...
*gaat maar eens voor de zekerheid naar je set kijken
Edit: heb gezien op de Samsung site dat je niet over een digitale ingang beschikt , terwijl op neckerman staat dat je dit wel hebt?!
Laatst bewerkt: 4 okt 2006