1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo?

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Dolby Digital IS dat als het van achteren komt in de game dat je het ook achter hoort. Zonder Dolby Digital heb je dit niet.

Jou setje is duidelijk een PC setje wat je op een geluidskaart moet aansluiten.
    Aansluiten op de 360 wordt dus moeilijk. Jouw enige optie is een geluidskaart in je pc met 'optical in'. Dan zou je dus je pc aan moeten zetten als je gaat 360 spelen, zodat het geluid via je pc naar de speakers loopt. Dan moeten je speakers dus ook aangesloten via de pc.

3. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bedankt voor de reacties, ten eerste hoef ik niet direct 5.1 geluid. Ten tweede, heb ik extra kabels nodig om het setje analoog aan te sluiten?
    Ten derde, wat is een goedkope kaart met optische ingang, omdat ik in principe geen problemen heb met het aanzetten van mn pc.

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    In stereo aansluiten zou miscchien nog wel kunnen met twee speakers via een jack verlooploopstukje, maar dan heb je nog geen sub. Omdat deze ook weer apart aangestuurd dient te worden. Ben bang dat het niet gaat lukken dus.

Wat betreft de geluidskaart; ik zou het niet weten. Weer een vraag voor het PC gedeelte een stuk verder op het forum :)

Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb een vraagje,

ik kwam laatst in een magazine deze set tegen

http://www.xbox-archiv.de/Pics/pioneer2.jpg

En ik vroeg m,e af of jullie mischien meer weten over deze set?
    Ik heb namelijk niet veel reviews kunnen vinden op google etc.

ik heb zelf een logitech Z-5500.
    Maar deze ziet er toch wel stylie uit naast m,n xbox360:b:

tips iemand!!

B.v.d

Smokey

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een keer een thread voor geweest. Een heeele tijd geleden. Ik heb er wel over gehoord, maar ik dacht gelezen te hebben dat je voor dat geld beter een z5500 kon kopen.

7. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de speakers op de geluidskaart, en dan een kabel tussen de 360 en de geluidskaart? En is deze kabel duur? En ondersteund mijn Soundblaster live 24 bit kaart dat?

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zegt is waar. De speakers zitten gewoon op je pc in de geluidskaart, en de optische kabel vanuit je 360 in je pc. Daarvoor moet je dus wel zo'n optische ingang hebben. Deze is niet standaard. Een optische kabel is niet zo heel duur, kun je wel aan komen bij de meeste electronicazaken.

Voor de 100e keer; in deze thread is niet zo veel verstand van PC audio (denk ik ;) ik iig niet)
    Vragen over geluidskaarten e.d. gewoon in de PC onderdelen thread.

Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik mijn creative inspire 5700 ook gewoon op de xbox 360 aansluiten? Heb ik niks specifieks nodig?

10. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan aangezien jouw setje een optische ingang heeft! Je hebt alleen nog een optische kabel nodig die je aansluit op je 360 en dan ben je klaar voor surround sound:)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vandaag wordt mijn Yamaha receiver opgehaald! Ik ga de 360 verplaatsen naar de andere kant van de kamer (staat vanwege 'te lui om te verlengen' nu dichtbij de beamer :+) dus dat wordt sowieso qua lawaai een hele verbetering. Coaxial voor het stereogeluid, toshlink voor de 360 en nu maar hopen dat de wharfedale boxjes die ik laatst bij het grofvuil op straat zag staan het ook echt doen. Keep you informed!

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ben benieuwd :cool:

Foto's!! :+

Welke Wharfedale's zijn het eigenlijk? Misschien heb je het al eens gepost, maar ik ben te lui om terug te lezen hehe.

13. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad PICS!

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wharfedalegarbagebin...... geen flauw idee dus, weet geeneens of ze het doen. Ik heb net een zak met kabels gehaald, foto's volgen zeker!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Noob mode on: Ik heb de toslinkaansluiting gevonden achter op de VGA kabel, hoe krijg ik digitaal geluid met de standaard x-box kabel (die ik gebruik op de gewone tv)?

bump :)

Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb ik dan nog een kabel nodig. Bij de xbox1 had ik een advanced scart cable nodig?

17. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    De kabel die bij de Premium xbox zit is al voldoende...

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bump..wil het eigenlijk dit weekend nog oplossen :)

edit: de startpost lezen is ook een vak, advanced scart should do the trick :)

edit 2: andere probleem: dvd via coaxial aangesloten, maar geen geluid.... :mad:

Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  19. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

\o/

Pics asap

20. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

Ik heb de Toshiba 37wl67z full-hd tv met xbox360, nu wou ik hierbij een aparte home cinema set kopen, omdat dat toch wel mooier voor dvd/cd zou klinken dan het op mijn xbox af te spelen. Nu was ik benieuwd welke dvd speler en versterker jullie mij aanraden, ik wil tenminste dat deze een HDMI in/uitgang hebben, SACD kunnen afspelen en ze moeten bij de kef 2001 passen (deze ben ik van plan te kopen) of jullie moeten een andere surround set aanraden tussen de 5 en 700 euries......:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina