1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu snap ik niet meer wat je bedoeld? Ik ging ervan uit dat jij het geluid van je tv naar je Z 5400 wil laten lopen. Zoals je het nu neerzet wil je echter het geluid van de 360 op je Z5400 laten weergeven. Dat moet je met een optische kabel doen. Deze kost een euro of 20 (metertje of 2). Even instellingen veranderen en klaar.

    Sjoerd
     
  2. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    owkej, maar je kan hem dus niet rechtstreeks aansluiten op je xbox...toch? das toch raar? maar als je hem aansluit op je tv, wat maakt dat voor verschil met wanneer je hem aansluit op je xbox? ik ben niet zo thuis in dit soort dingen :{
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat wil je nou precies? Zeker kan je hem direct aansluiten, dat beschrijf ik toch steeds.

    Voor het geluid van je tv op je Z5400: Twee tulpstekkertjes op de stereoingang van de Z5400 (als die erop zitten, ik hem em niet)

    Voor het geluid van de 360 op je Z5400: Een optische kabel tussen de xbox en de Z5400.
     
  4. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    speakers

    de logitech z5400 heeft alleen 2digitale ingangen en een coaxiale ingang
    kan je hem dan niet aansluiten op de samsungle27s71b
     
  5. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja sorry. Ik bedoel dat je dus, om hem rechtsreeks op de tv aan te sluiten, nog een kabel moet kopen? of zit die erbij?
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Zie bovenstaande antwoorden.
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Sennheiser RS140
    [​IMG]

    Ik heb em binnen! Het bevalt me echt goed! Goede kwaliteit koptelefoon:thumbs: _O_:)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er super uit man, je zal er wel veel plezier aan hebben :)

    Groetjes Sjoerd
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, Het bevalt me nog steeds super! Kan door het hele huis en rondom lopen zonder geluidsverlies! Goede sound!!:thumbs:
     
  10. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het maximum bereik ? klinkt interessant :D
     
  11. bubu

    bubu Guest

    ik ga deze denk ik bestellen.
    beetje goed?

    Ik had eerst deze,

    Miss dat ook deze wel wil bestellen ipv, de bovenste, wat zouden jullie doeeeeeeen =P?


    Denk je dat ik het verschil wel kan horen offuuuh =P?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2006
  12. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zou ik zelf doorsparen voor een mooi 5.1 setje, maar als ik ECHT zou moeten kiezen zou ik voor de Logitech gaan, die kan namelijk nog 35 Hz aan ( komt door de subwoofer), en tegenwoordig zijn lage tonen een must..\o/

    PS: 35 Hz betekend hoe hoe laag de set kan gaan wat betreft tonen, die van creative kan pas tonen laten horen vanaf 50 Hz
     
  13. bubu

    bubu Guest

    ..tjaa, maar die creative ziet er zoooo vetjes uit =D! zou iedereen voor die logitech gaan?

    en dat vond ik juist een beetje slecht aan de set van logitech die ik nu heb, dat hij soms TE lagen tonen creert, =P waardoor je de stemmen amper kan horen, en aangezien je dat bij de creative aan kan passen doormiddel van de treble en bass knop denk ik zelf dat deze beter bij mij past =)

    bass vind ik wel belangrijk maar zo mega ook weer niet, zal ik voor de creative gaan ofniet?
    stijl vind ik ook belangrijk =D

    en ben pas 16, en wil geen 200 euro (of meer) uitgeven aan geluid, dan koop ik liever een nieuwe monitor om op te gamen.
    80 euro is wel genoeg denk ik zo.

    en als er staat
    35 Hz - 20 kHz Logitech
    50 Hz - 20 kHz Creative
    wat bedoelen ze daarmee dan?

    op deze site staat er
    30 Hz - 20 KHz Creative
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2006
  14. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Valt HD en een geluidsset te combineren (Component HD AV kabel) en wat zou dan een goede geluidsset zijn?
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk valt dat te combineren. Persoonlijk raadt ik je een Denpn AVC-A1XVA twv 7000 euro aan. Dvd speler wordt dan de DVD-A1XVA a 3800 euro. Voor het laag zou ik gaan voor 2 PB12-Ultra/2 subwoofers a 2000 euro per stuk. 4 GS60 speakers van MA en een center uit deze serie ben je net geen 10000 euro voor kwijt. Voor bekabeling kijk je zelf maar. Succes en maak foto's als je alles hebt staan!
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, pwned! :D

    check het eerste linkje in mn sig ff masta_user......
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Uiteraard moet je die allen verbinden met de goedkoopste kabels die je bij Scheer & Foppen / Media Markt kan vinden.
     
  18. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, met die touwtjes uit je schoenen of die haribo dropveters ;)
     
  19. bubu

    bubu Guest

    nog maar eens -_-

    ..tjaa, maar die creative ziet er zoooo vetjes uit =D! zou iedereen voor die logitech gaan?

    en dat vond ik juist een beetje slecht aan de set van logitech die ik nu heb, dat hij soms TE lagen tonen creert, =P waardoor je de stemmen amper kan horen, en aangezien je dat bij de creative aan kan passen doormiddel van de treble en bass knop denk ik zelf dat deze beter bij mij past =)

    bass vind ik wel belangrijk maar zo mega ook weer niet, zal ik voor de creative gaan ofniet?
    stijl vind ik ook belangrijk =D

    en ben pas 16, en wil geen 200 euro (of meer) uitgeven aan geluid, dan koop ik liever een nieuwe monitor om op te gamen.
    80 euro is wel genoeg denk ik zo.

    en als er staat
    35 Hz - 20 kHz Logitech
    50 Hz - 20 kHz Creative
    wat bedoelen ze daarmee dan?

    op deze site staat er
    30 Hz - 20 KHz Creative

    welke zal ik nou kiezen, de creative, of the logitch die een paar post hierboven staat?
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je maar begrijpt dat je dan geen Dolby Digital hebt, maar gewoon stereo. Als je trouwens de stemmen niet meer hoort door het laag, dat is dat gewoon een teken van slechte bas, en niet omdat ie te diep gaat :9

    Die Creative is idd wel mooier dan die Logitech. Ik zou die nemen, als je toch niet te hoge eissen aan het geluid stelt. Het verschil tussen de setjes zal niet veel zijn.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina