1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    om de Z5400 aan te sluiten op de xbox hoef je dus geen extra kabels meer te kopen...?
     
  2. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik echt een leek hierin en ik heb wel een beetje gelezen en ondervonden dat ik WEL een optical in heb op men surround set.

    Ik heb een 'JVC dvd digital cinema system th-a25" en kan der maar niet uitkomen of die nou geschikt zou zijn om goed aan te sluiten op men xbox via de juiste kabel.
    Heb hem nu via men koptelefoon uitgang van de tv naar men dolby setje lopen, wat natuurlijk het dolby dervanaf pikt, helaas.
    Hoop dat jullie rakkers me kunnen helpen.

    Groetjes iemand die surround op de xbox wilt!
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft jouw zetje niet een Coaxial ingang?
    Dan kan je z'n doosje gebruiken, dan kan je denk ik wel 5.1 DD gebruiken op je 360 :)

    [​IMG]
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Mathijs je moet nog een optische kabel kopen, die heb je al voor een euro of 20 euro.

    Stefan je moet beschikken over advanced scart/vga/component om een optische kabel aan te kunnen sluiten. Andere uiteinde in je dvd speler en knallen maar.
     
  5. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0

    Dolby Digital decoder. Moet men setje ook hebben, ik heb dus geen id of dit erin zit? Het setje heeft me ook maar 140 gekost, een jaar geleden al. Omdat ik een tv kocht mocht ik hem zo goedkoop meenemen, toendertijd.
    Ik weet dat men dolby setje DTS ondersteund?
    Als iemand me nu met zekerheid bevestiging kan geven dat het ozu werken, ga ik zo nog naar de winkel kabeltjes halen, haha.
     
  6. bubu

    bubu Guest

    wtf is dat? post eens een plaatje ofso =P
     
  7. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Google is een kleine moeite maar iig, kijk eens achter op je dvd, als die der zit staat het er met text bij dat dat hem is.
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek maar op op www.google.nl coax audio
     
  9. bubu

    bubu Guest

    ik snap je sig niet =P..

    Release Ps3 September 2007

    maart toch? of is het weer verzet :|?
     
  10. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb men surround aan de praat en het is super.
    Dus jongens, deze set kost +- 150 euro; JVC dvd digital cinema system th-a25.
    En werkt ook prima! :) (Heb de set al een jaar en de xbox nu net een maand)
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Goedzo, veel plezier! Heb zelf anderhalf jaar lang de th-a85 gehad, misschien zegt het je wel wat.

    Sjoerd
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dude, dit is niet echt de bedoeling he?
     
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand teovallig een goedkope set zonder dvd speler. Het liefst met 2 boxen en een subwoofer. Die ook dolby surround heeft en aangesloten kan worden met de optische kabel? Een beetje zoals die van Bose. (vind deze te prijzig)
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld van die setjes met ´surround uit 2 boxen´. Er zijn nu een aantal merken met dit systeem. Die ik nu voor me kan halen is idd die van Bose, die heeft er wel meer. En ook Sony heeft zo´n setje. Deze systemen stelden volgensmij wel wat eisen aan je kamer, want normaal is dolby digital surround natuurlijk niet mogelijk met 2 boxen en een sub. Maar volgensmij waren die dingen vrij prijzig...dat je beter een echt 5.1 setje aan zou kunnen schaffen.
     
  16. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ze tegenwoordig bij wat meer merken idd:

    Denon Smart-Series:

    [​IMG]

    Philips:

    [​IMG]

    Sony :

    [​IMG]

    En er zullen er wel meer zijn, maar niet echt zin om ze op te zoeken.. :+
    Persoonlijk vind ik de setjes niet zo mooi, je moet er ook maar echt de kamer voor hebben wil je het ultime geluid eruit krijgen. In feite zijn het namelijk niet 2 maar 4 speakers(ten minste, ik weet dat dit bij Bose het geval is), die elk anders gericht zijn en het geluid via muren achter jou kaatsen;

    Plaatje:
    [​IMG]
     
  17. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx, heeft microsoft zelf ook zo'n kabel? ik vind het wel raar dat je eerst zo'n geluidsset moet kopen waarvan de fabrikant zegt dat hij erg geschikt is om op te xboxen, maar dan dus wel nog voor 25 euro een kabel erbij moet kopen...toch? waar kan je zo'n kabel kaufn?
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet eens zo, hier staat een Geluids instalatie van voor de Xbox tijdperk.
    En daar draai ik 5.1 DD mee op m'n Xbox 360 :D
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou gaan sparen voor een geluidssetje,maar ik vond 500-600 euro iets te veel,het is maar me slaapkamer en die is te klein voor dat bedrag.Hij is 3x4,dus niet groot.
    Ik zou denk voor 200 euro eraan uit willen geven,wat kan ik dan het beste nemen?Ik zat te denken aan een home cinema set,ik hoef niet al te heavy beginnen en het een beetje standaar houden.
    Wat zouden jullie me aanraden?(wil ook graag voor HD-speler sparen;):9)
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    (VF)FAQ in mijn sig.......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina