1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik vraag me trouwens nog af hoeveel meter draad er bij elke box zit bij de Logitech Z5400

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je nou? Je pa koopt een nieuwe set en jij kan die Philips krijgen? Waarom niet toch. Waarschijnlijk zal een set van €700 niet veel slechter geluid geven als een Z-5400. Denk ik.

Zoiezo genoeg. Geloof voor de front/center speaker(s), 3×5 m. en voor de rear speakers 2×8 m. Voor de meeste mensen wel genoeg! Verder kan je altijd nog los speakerkabel kopen. Is niet al te duur. Er past speakerkabel in tot 2,5 mm. weet ik zoiezo.

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Vergis je niet daarin. Er zit ook een hardisk recorder in twv enkele honderden euro's. Trek dat van die 700 euro af en je zit dichtbij de Z5400. Het enige wat hij kan doen is luisteren naar beide setjes.

4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies .. maar ik heb het idee dat qua geluid ik beter voor die 5400 set kan gaan .. puur omdat hij alleen voor t geluid is !

die phillps set is mooi maar zit ook FM tuner op en dvd recorder wat ik helemaal niet nodig heb ( heb digitale tv met HD recorder :D)

en als ik zo de revieuws lees over de Z5400 op bijv tweakers.net dan kan het niet anders dat die set gruwelijk goed geluid geeft met hele diepe en zware bassen En laat ik daar nou net van houden :p

dus ik denk dat ik toch voor die Z5400 ga !

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Proceela, als je 700 euro uit wil geven, koop dan gewoon losse componenten man! ;)
    Diiikke set kan je daarvoor kopen...

Hier moeten we dat toch echt pics en meer info over hebben. Die setjes zijn allemaal zo verschillend qua aansluitingen en werking.

Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Aah allright :thumbs:

Ik had al zo'n vermoeden met jouw avatar :D
    Dan is een Z5400 of Z5500 een hele goede keuze...

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    zo'n TOSlink kabel wordt die bij de Z5400 geleverd? want ik ging naar de plaatselijk computerwinkel en die had er nog nooit van gehoord.

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je idd kans op falen. Bijna elke electrozaak heeft ze wel. Het woord 'optische kabel' wordt ook wat vaker gebruikt dan TOSlink.

10. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft me verbazen hoe consumenten tegenwoordig veel meer van dingen afweten dan de mensen in de speciaalzaak zelf...=(

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch voor de Z5400 .. genoeg power voor Games en Movies denk ik !

kan niet wachten :D zal een paar foto's maken als alles staat !

12. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    internet zal wel de beste leermeester zijn voor een hoop mensen.....je vind er immers alles.
    heb de afgelopen weken hetzelfde weer eens (voor de 300ste keer) meegemaakt.

dit wordt namelijk mijn nieuwe lcd tv.

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/sony%20kdl-40x2000.jpg[/plaatje]

ik was op zoek naar een lcd tv die volledig 1080p kan weergeven.
    veel schermen hebben tegenwoordig wel een paneel dat 1920 bij 1080 beeldlijnen heeft.....maar bijna geen een slikt een true hd signaal van 1080p.
    1080i kunnen ze bijna allemaal wel weergeven maar ik wil toch voor de volle mep gaan.

zoeken zoeken was het dus en ben er uiteindelijk vrij vlot achter gekomen dat deze sony kdl-40x2000 werkelijk zo'n beetje alles slikt en weergeeft wat je er maar in stopt (behalve crackers met chocopasta :x )

vraag je dus bij een willekeurige vestiging van de media fart,beesjeesjee of (sh)it's of zij mij iets konden laten zien wat werkelijk "true hd" is dan liep het water weer door mijn sokken........wie neemt de sollicitatie gesprekken af hier vroeg ik mij wel eens af.

anyway.....medio jan/feb 2007 gaat de oude (lol 1 jaar oud dan ) philips 32pf9830 aan de kant en komt deze sony aan de wand te hangen.......

wordt vervolgd.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    dit is wel ff offtopic mja. @ beuker(sr)

die philips 32pf9830 van jou... is dat 720P? zoja is hij te koop? zoja voor hoeveel? en is hij nog helemaal in orde?

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Sicke tv beuk _O_

Je idd ziet steeds meer van die tv's met 1080 beeldlijnen opkomen. Eens kijken hoe snel deze in prijs gaan zakken ;)
    Ik hoop dat als mijn beamertje 'op' is er ook 1080p beamers betaalbaar zijn, maar dat duurt nog wat jaartjes :)

15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even aan iemand vragen met wat meer ervaring. Die winkels proberen zo'n jong ventje van 19 jaar daar neer te zetten die wat goedkoper zijn. Laatst had ik een VGA stekkertje nodig. Wisten zo'n gozer ook niet wat VGA was:+ Liep gewoon naar iemand anders in die winkel, waarvan ik wist dat die het wel wist.

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik zit steeds meer te neigen naar een aparte stereo-setup naast dat wat ik nu heb staan. :eek: Voor films, 5.1 muziek en games ben ik hartstikke tevreden met m'n huidige spul. Maar nu ik de afgelopen weken wat vaker een cd'tje heb opgezet, begint mij het gebrek aan een goede stereoweergave op te vallen.

Zodoende zit ik er nu aan te denken om een stereo amp aan te schaffen, met een mooie cd-speler.

Wat de kleuring van het geluid betreft weet ik al van een aantal merken dat ze goed matchen met m'n speakers (HK/Marantz/JBL). Al het andere zal ik nog moeten uitproberen.

Ik ben nu naar deze meuk aan het kijken, amp + cd-speler:

- Harman Kardon: HK 970 + HD 970
    - Marantz: PM 7001 + SA 7001
    - NAD: C-352 + C-525
    - Cambridge Audio: 640A (V2) + 640C (V2)
    - Rotel: RA-05 + RCD-06

Financieel gezien beperk ik het eerst even tot een amp, maar ik ga alvast wel naar het totaalplaatje kijken/luisteren.

Als iemand nog aanraders of suggesties heeft hoor ik ze graag. :cool: Ik ga vanmiddag/morgen sowieso even langs een aantal tenten om me verder te oriënteren.

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Heftig hoor :) Staan echt heele nette spullen tussen. Sjoerd the Raptor had al een naar die Cambridge Audio dingen geluisterd op Celestion speakers. Vraag me niet waarom :+

Ik weet dat limpbixkit ook lekker bezig is met Stereo. Maybe kun je er met hem ff lekker over kletsen :)

18. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    er mankeert helemaal niks aan deze tv...ding is nog geen jaar oud en zou in de eerste instantie ook naar de slaapkamer gaan.

hij is in principe al verkocht en zo rond eind jan doe ik er afstand van.

toedeloe 32pf9830 :b:

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/philips%20pixel+2%20lcd%2081%20cm.jpg[/plaatje]

mocht de verkoop om wat voor redenen fout lopen laat ik het je wel weten zolang je echt interesse hebt.

19. JeePee

JeePee Guest

Waarom verkoop je hem nu al? Er zijn amper apparaten die 1080p uitzenden.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Beuk, is dat nou die TV die zo'n 20 keer is terug geweest? Na zoveel moeite alweer zo snel van de hand gedaan.

Zonde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina