klopt...alleen via de hdmi is het 1080p.
wel krijg je de volledige resolutie in 1080i via de component dus niks geen gedownscale meer.
de sony komt er in de eerste plaats voor hd-dvd's en gewoon als tv.
gamen is leuk maar niet meer dan een prettige bijzaak...mijn oude philips zou in de eerste instantie ook gewoon naar de slaapkamer gaan samen met de xbox.
alleen licht mijn vriendin regelmatig eerder op 1 oor dan mij zodat een avondje doorknallen op live voor haar geen feest wordt.
een grote vriend wilde de philips graag overnemen en zodoende zijn er 2 mensen blij en ik hou een paar centen over.
wat het ambilight aangaat weet ik zeker dat ik het net zo snel vergeet alsdat ik het leuk vond toen ik het voor de eerste keer hier in huis had....(wat een zin
)
tis philips zijn ding,ziet er leuk uit en het verkoopt.....
hadden ze nou maar een tv die wel 1080p ondersteund en ik was wellicht klant bij ze gebleven.
helaas is er geeneen model van philips die het wel doet dat terwijl het met emmers tegelijk wordt geadverteerd.....vreemde jongens daar in eindhoven
de 9966 van philips kan in mijn ogen werkelijk niks meer goed doen....6 tv's die hier allemaal naar de klote gaan is niet meer dan gewoon toeval...
sla kieskeurig erop na en je komt een lijst aan klachten tegen van displayfouten tot zoemende en fluitende toestellen.
ik heb nog nooit een toestel zo snel uit het assortiment gehaald zien worden als de 9966....ooit verkocht voor ruim 2800 euro...binnen een half jaar in de budgetbak voor de helft van dit bedrag.....en het geluid van dit ding
grave...je leest het al...ik heb niks tegen philips want de 9830 heeft alles weer goed gemaakt hier en zelfs nog 2 stappen verder,maar ben geen fan van de 9966.
Klik om te vergroten...