1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

antwoord op surround vragen!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door beuker(sr), 3 jun 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Ik heb alleen een crt virus :)

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    hoppa

me set is eindelijk klaar.............(nou ja ik ben eigenijk nooit klaar)
    heb vanavond een rammer van een dvd speler erbij gekocht..ipv me ouwe spelertje die ik erbij hou omdat die wel regiovrij is.
    het is de denon dvd 2800. http://www.dvdreview.net/hardware/details.shtml?hardware.REF=96&revreg.REF=1
    voor de audio gek hier een linkie.
    heb net weer eff lord off the rings gekeken...........geweldig.
    niet alleen beeld maar ook geluid klinkt weer een stap verder.......wat wordt het volgende ..............aaaah ik weet het al...3 topless dames in de woonkamer die constant de drankjes bijvullen hahaha 8) .

Laatst bewerkt: 22 aug 2002
  3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beukie! Lekker geld aan het uitgeven kerel? Ik hoop voor je dat je de regio 1 versie van lotr hebt gekocht want die is qua geluid echt heel veel beter, zeker het laag en de surround effecten zijn zo veel beter. Geen idee wie met ze fikken aan die europese mix heeft gezeten maar dan kan hij maar beter niet vaker doen.

4. macksplack

macksplack Guest

dat is het eerst wat ik ook merkte toen ik lotr ging kijken geluid viel super tegen vooral voor zo'n bigbuget film schijn dat de amerikaanse versie beter geluid heeft wij europeanen zijn altijd de dupe=(

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon regio 1 bestellen als europeaan zijnde dan toch? Doe ik ook altijd en dat is vaak nog goedkoper ook :)

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hoppa

heeeeeee daar....nee joh ik heb de regio 2 versie.
    ik was gisteren dus nog bij de raf hier in amsterdam..maar ook daar hadden ze de reg 1 versie van lotr niet..nou ja ik kom em wel eens tegen.
    het geluid valt wel mee,ik heb reg 2 schijfjes die het waarschijnlijk heel goed doen als sjoelsteen maar als dvd...niet echt.
    de soundtracks op reg 1 dvd's is vaak een stuk krachtiger...tipex kijk eff als je de kans heb om aan spygames te komen.
    ik heb hem hier ook op reg 1..en hij klinkt fantastisch,en zelfs zonder dts track want hij is alleen maar dolby digi.
    heb zojuist alles op de nieuwe speler goed ingesteld..de progressive scan mogenlijkheid op deze speler is ongeloofelijk..ik heb echt nog nooit zo'n scherp beeld op me kanis gekregen....heel erg mooi.
    geloof dat panasonic en philips ook nu spelers op de markt hebben die de zelfde techniek ook gebruiken..echt een aanrader.

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beuk hebbie een tv die prog scan ondersteund dan? Of hebbie ergens een projector vandaan getrokken? Spygames heb ik nog niet in me collectie maar ik zal hem eens bestellen ben benieuwd.

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hoppa

nee idd..beeld blijft perfect maar me tv doet er niks mee.
    signaal wordt wel bewerkt maar ik moet dan een plamsa tv hebben......mmmmm word dat dan de volgende stap....wie helpt beukie eff mee de bank te overtuigen (uiteraard onder lichte dwang van een kruisraket).
    heb het eff uitgezocht moet dus of een lekkere projector hebben of een plasma scherm..ach het is een optie en zeker erg practisch voor de toekomst.
    over een jaar of wat kosten die plasma thingys geen reet meer.
    ze begonnen allemaal rond de 40000 piek..nu zijn ze er al voor onder de 7500 euro.
    kijk dat gaat al lekker de goeie kant op toch??8)

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    heb eindelijk (ben er eigenlijk niet mee bezig geweest) wat gezien (bokzen)

Type: Sony HTDDW 740S DOLBY DIGITAL
    5 x 80 Watt muziekvermogen + 50 Watt SW
    Dolby Digital systeem met DTS
    RDS, uitgebreide geluidsinstellingen
    kompleet met speakers en subwoofer

maar weten jullie misschien een goede site/zaak waar je dit (magere) spul kan kopen, ze zijn namelijk vaak incl. dvd

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    via elcheapo.nl vond ik hem hier

Anders eens mediamarkt of andere electronica toko proberen, sony hebben ze overal wel.

11. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hoppa

bekijk hem idd ook in het echt en luister er ook naar.
    check uiteraard ook of de juiste digitale inputs er ook op zitten.
    de laatste tijd hebben de home cinema sets bijna allemaal een optische ingang gekregen..dat was een jaar geleden lang niet het geval.
    veel succes ermeeeeeeeeeeeeee8) .

12. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    even rond gekeken op die site (niet naar geluids sets maar naat TV's) kom ik een TV tegen vor 0 euro 8) :9

deze

en

deze

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

doe er mij ook maar meteen een stuk of 30...raak ze altijd weer kwijt voor een zacht prijsie lol8)

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staat er

15. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hoppa

ok boys the beukman gaat lekker op vakantie....15 dagen alle blote tieten bekijken op rhodos.
    heb waarschijnlijk enorme knijpoogies als ik terug kom..tieten genoeg denk ik.
    tipex zal de vraagmaaraakbaak in de gaten houden dus..........jullie zijn zeker van een nauwkeurig antwoord want tipje is net zo getikt als ik....................tot over 15 enormzwaretietenturendedagen hahah daaaaaag.8)

16. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Re: hoppa

wat plat zeg...ben je een soort mental theo ofzo?:D

17. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Re: hoppa

Kan je dan niet beter een abo op de penthouse nemen? Dan hoef je ook niet zo met je ogen te knijpen. Of ga je nog meer doen daar op Rhodos dan alleen tieten kijken? ;)
    Tieten zijn zeker net als subwoofers? Hoe groter hoe beter? Maar vergeet niet dat ook kleine subwoofers erg leuk kunnen zijn, als de bass maar STEVIG is! Dat is iig beter dan een grote subwoofer met een SLAPPE bass! ;) Ok, zo kan ie wel weer... Terug naar de advanced scart kabels, optische ingangen en dolby digital setjes...

18. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    tietofiel :D

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Creative 5700

Vraagje ?

Ik ben voornemens om de Creative 5700 aan te schaffen.
    Het is mij bekend dat dit setje aangesloten kan worden op de Xbox, alleen lijkt het mij wel geinig om ook bepaalde films van de TV te beluisteren in Dolby.

Is het mogelijk om de 5700 eveneens aan te sluiten op je TV, met behulp van normale " tulp " stekkertjes. (zwart/rood):{

20. macksplack

macksplack Guest

Re: Creative 5700

dat kan dan moet je een scartkabel kopen met aan de andere kant 2 tulp stekkertjes

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina