1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

antwoord op surround vragen!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door beuker(sr), 3 jun 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    inkoppertje ;)

2. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo, ik heb nu dus een Inspire 5300 setje, met een Creative Extigy Decoder :9 Denk niet dat mijn buren het leuk vinden }:]

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! Misschien kun je wat meer vertellen over je bevindingen, aansluitmogelijkheden etc.

4. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    heb onlangs een Pioneer VSX-D510 gekocht met 2 B&W 610 S3 speakers.....klinkt waanzinnig
    nu nog ff wat geld verdienen voor rear en center speakers....:r

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf een groot fan van B&W, ze zijn inderdaad niet goedkoop maar het doorsparen zeker waard.

6. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze gekocht met 50 % korting....2 voor de prijs van 1...:D :D met een piepkleinj beschadigingkje.....ff langs de muur gehaald ofzow....hehe :9

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    hoppa

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr was ik weer.
    terug uit het fucking hete rhodos,,,bruin as een drol en helemaal uitgerust.
    na ongeveer 34 ton post en andere zooi uit me briefenbus te hebben geplukt ben ik maar weer op pad gegaan om iets leuks te bestellen http://www.rel.net/products/Q400E.shtml
    ergens rond het eind van de week issie binnen en staat hij hier op de vloer.
    dus weer gedonder in het vooronder....laat de filmpies maar komen..en me buren erg lang er ver wegblijfen 8) .
    400 watts continue stampende rammer van een sub....ik leg de ketting hier wel om want me ouwe sub nam soms ook al bijna de poten en die deed maar 200 watt.
    dus peeps..de audioleipo uit amsterdam is er weer....oordoppies in aub.

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: hoppa

kom je ook nog eens naar tgs beuker?

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hoppa

dit is er niet echt de topic voor,,,maar eerdaags ergens in oktober was er weer een lan...of iets dergelijks..en dan is de beuk meneer er weer,,laterssssssss8)

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: hoppa

okey dan kan ik je weer fraggen :)

11. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

yo tipje ..ik keek net eff bij de sub van jou...en jij heb iets wat je niet veel ziet op subs.........................een afstandsbediening.
    ik heb heel wat subs gezien en beluisterd..maar zelden kom je iets tegen met een afstandsbediening:9 .
    het is echt een gemak als je de boel af kunt regelen vanuit de luisterpositie..scheelt je ongeveeer 400 keer heen en weer lopen.
    waarschijnlijk donderdag of a.s vrijdag heb ik me nieuwe rel q400e.....1800 euro en geen afstandsbediening]:- .
    dankuwelmeneerrel.

12. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zal ik er eens van zeggen, it ain't my fault :) Ding zat er nu eenmaal bij maar echt gebruikt heb ik hem niet eerlijk gezegd.

Die q400 is echt afschuwelijk man, afschuwelijk goed dan wel te verstaan, nu had ik al medelijden met je buurtjes maar dit ding zal er voor zorgen dat we binnenkort een landelijke inzamlingsactie hebben om de buurtjes van beukers te helpen.

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
  14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hoppa

hier wat links naar budget ams die enorm hoog scoren...sterker nog..gewoon de beste in hun klasse zijn voor zo rond de 600 euro:) .
    http://www.areadvd.de/index.shtml?http://www.areadvd.de/hardware/kenwoodkrfx9060d.shtml
    als eerste de kenwood krf x9060d.....goed ding..6 keer 100 watt..dolby digital 2,dts es,dts matrix es,dts neo...alles op 6.1 surround dus.
    http://www.yamaha-audio.co.uk/homecinema/receiver/rx-v630rds/index.asp
    dan nummer 2...de yamaha rx-v630rds..weer een klasse apparaat van yamaha voor een betaalbare prijs..zo rond de 650 euro.
    ook hier alles weer 6.1surround.......6 keer 75 watt..dts es..pro logic 2..dts es matrix..dts es neo.
    en wat voor beide receivers geld..er zitten genoeg digitale(optische en coax) in en uitgangen op.
    heb hier nog wat links van receivers in de zelfde prijsklasse..........het is voor de een mischien nog steeds een hoop geld..maar dit zijn toch echt de beste buget amps op de markt,in deze prijsklasse vind je geen betere.
    http://www.pioneerelectronics.com/Pioneer/CDA/HomeProducts/HomeProductDetails/0,1422,23598,00.html
    pioneer:+
    http://www.hifichoice.co.uk/review_read.asp?ID=1878
    marantz:+
    dus nogmaals..allemaal receivers van zo rond de 600 euro.....voor sommige een rib uit hun lijf..voor andere wat minder mischien.
    onthoud wel dat dit ten alle tijden 100 keer beter is dan een pc add on set is..zoals de spullen van oa creative en sounblaster.
    well duurder uiteraard,je moet er speakers bij kopen en een sub eventueel,maar zet ze naast elkaar..creative en deze producten..luister naar beide en kies wat jij het mooist vind.
    ik weet iig wat ik zou nemen:)

15. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hoppa

.allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal dekking....................me rel q400e is binnen.
    samen met me ouwe rel q200e(die staat nu achterin) heb ik bassen in me woonkamer die je niet kunt voorstellen..sterker nog,dit apparaat kan volgens mij ook gebruikt worden om lokroepen te simuleren van zwangere walvissen.
    een werkgebied van 14 tot 120 hertz...alles onder de 20 hertz hoor je niet eens maar voel je alleen.
    moet nu nog eff wachten(is pas 10:50) maar strakkies gaan we eff een filmpie loeren...we beginnen omstreeks 12 uur...............helmen op aub8)

16. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb helemaal niets gehoord over een aardbevng in de omgeving amsterdam vandaag, valt me toch een beetje tegen beukers :)

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hoppa

ik heb alles nu goed afgeregeld met de dvd van U-571..dts versie.
    ik had ook nog de import versie uit engeland maar die had geen dts erop.
    voor je sub een van de beste films om alles te laten schudden.
    en geloof me.....alles echt alles voel je hier als die dieptebommen ontploffen..heel cool.

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

yo tipex....heb jij ook die dvd remote voor de x box?????.
    ik laat me denon dvd 2800 eerdaags regiovrij maken.........alleen ben ik em dan 2 weken kwijt...dus geen dvd's meer voor 2 weken.
    ik denk dat ik strakkies eff zo'n remote ga halen dan kijk ik anders maar filmpies via me x doos voor die 2 weekies.

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope ik heb geen dvd-remotevoor me xbox. Al me dvd's zijn al bijna regio 1 dus kan ik zowieso niet afspelen. Speel alles op me toshiba af, die speciaal is uitgerust met psm-1 kaart voor aansluiting op een projector middels 5bnc -> rgbvh aanluiting.

Volgens mij zijn er ook klaar terwijl u wacht adresjes voorht ombouwen van je dvd speler. Ben je hem geen twee weken kwijt.

20. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

die zullen er wel idd zijn....maar dan verlies ik mijn garantie voor 100% op me denon.
    als denon het zelf doet behoud ik gewoon mijn garantie...dus ik dacht ik koop gewoon eff zon remote dingetje,dan kan ik die 10 a 12 werkdagen gewoon een filmpie kijken.
    denon wilt alles via de denondealer opgestuurd krijgen om zo alles ook in eigen beheer te houden...ik snap het wel aan een kant........het kost je wel iets meer tijd,maar je bent wel zeker dat zoiets goed gebeurd en je garantie niet in gevaar komt..........maar het blijft toch bijna 2 weken:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina