lol
klopt idd..deze film is al een poosje uit op dvd en je komt hem nu heel vaak tegen in de aanbiedingenbak terwijl het echt een hele lekkere film is vind ikzelf.
ik had hem dubbel omdat ik destijds de import versie ook had gekocht uit engeland maar die had helaas geen dts track erop staan.
2 maanden geleden ofzo zag ik de nederlandse versie liggen bij van de leest (ook weer een cd boer) voor 8 euro met dts.
meteen effe gekocht want voor 8 euro laat ik dit niet liggen.
quacky je moet deze film echt eens horen met een subwoofer....je weet niet wat je hoort.
ik geloof graag dat je een lekkere set thuis heb staan (geef de specs anders effies door van je stereo) maar je boxen winnen het never nooit van een sub met de lage tonen.
in de scene's waar de boot bestookt wordt met de dieptebommen en je de wanden van de onderzeeer ziet trillen staan hier bij mij de koppies op tafel te dansen,mijn ramen liggen bijna op straat en de lantaarnpalen buiten staan te knipperen.
ben bijna 2 dagen aan het klooien geweest om alles goed af te regelen hier want teveel bas is niet lekker..dat overheerst en wordt dan vervelend.
kijk of je budget een sub toelaat quack....het zal je zeker niet teleurstellen .
Laatst bewerkt: 18 okt 2002