1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

antwoord op surround vragen!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door beuker(sr), 3 jun 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    ik was van plan om die set van thrustmaster aan te schaffen(2.1)
    heb ik daar ook een decoder voor nodig,of versterker..weet ff niet wat ik moet hebben...

sorry jongens ik heb hier niet echt veel verstand van.

wat ik wel begrijp is dat je je eerst de 'advanced scart cable' moet aanschaffen. En dat heb ik gedaan

wacht op andwoord!

2. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Voor deze set heb je geen Advanced Scartkabel nodig hoor!

3. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Is een redelijk goeie set voor je tv. Heb hem zelf achter mn pc staan. Maar ik ben alleen t kabeltje kwijt om m achter mn tv met xbox te gooien

4. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja heb ik ieder geval beter beeld
    maar heb zeker wel versterker,decoder nodig?

PLEASE say: NO!

5. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
  6. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je zelf al in je eerste post zet, is het een 2.1 setje. Dit houd in 2 spekers (links en rechts) en een subwoofer voor de (zeer) lage tonen. dit is dus in de volksmond STEREO dus hier heb je verder niks voor nodig

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

veel mensen blijven het hebben over de 2.1 set.
    zelf heb ik dit hier al eens eerder neer gegooid.....je kan ook een vette draagbare radio kopen als je niet veel te besteden heb.
    het is wel effe doorsparen want een beetje portable kost natuurlijk geen 75 euro ofzo.
    luister eens naar dit ding.
    http://www.jvc.nl/
    ga naar portable audio/cd systems en zoek naar de rv-b99-bu.
    ik heb dit malle ding op me pc aangesloten en gaat regelmatig mee voor wat herrie als we chillen ergens aan het strand of bij de bbq.
    zet deze baby maar eens lekker open....als hij echt zijn strot open trekt weet je niet wat je hoort.
    dat zoveel bass uit zon draagbaar dingetje komen kan is echt wonderlijk.
    jvc maakt gebruik van een gepoorte kast (niet gesloten dus) waar de lucht van de woofers goed door verplaatst kan worden.
    trust beuky on this 1....voor een zacht prijssie en bak herrie waar je menig buurmannetje stapelgek mee kan maken..binnen en buiten.

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
  9. Quack!

Quack! Quack! strikes again

Leuk Bevonden:
    0
    Whaaa... net U-571 zitten kijken. Bedankt voor de tip Beuk!!

Zat effe behoorlijk te trillen op mijn bank hier. Mijn huisgenoten hebben ook flink mee kunnen genieten. Dus met mijn bassen zit het wel goed, en dan heb ik nog niet eens een sub.

Voor de liefhebbers, de film ligt nu voor 13,99 euro bij de FRS... halen dus! Dit is nog de DTS versie ook =)

10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

klopt idd..deze film is al een poosje uit op dvd en je komt hem nu heel vaak tegen in de aanbiedingenbak terwijl het echt een hele lekkere film is vind ikzelf.
    ik had hem dubbel omdat ik destijds de import versie ook had gekocht uit engeland maar die had helaas geen dts track erop staan.
    2 maanden geleden ofzo zag ik de nederlandse versie liggen bij van de leest (ook weer een cd boer) voor 8 euro met dts.
    meteen effe gekocht want voor 8 euro laat ik dit niet liggen.
    quacky je moet deze film echt eens horen met een subwoofer....je weet niet wat je hoort.
    ik geloof graag dat je een lekkere set thuis heb staan (geef de specs anders effies door van je stereo) maar je boxen winnen het never nooit van een sub met de lage tonen.
    in de scene's waar de boot bestookt wordt met de dieptebommen en je de wanden van de onderzeeer ziet trillen staan hier bij mij de koppies op tafel te dansen,mijn ramen liggen bijna op straat en de lantaarnpalen buiten staan te knipperen.
    ben bijna 2 dagen aan het klooien geweest om alles goed af te regelen hier want teveel bas is niet lekker..dat overheerst en wordt dan vervelend.
    kijk of je budget een sub toelaat quack....het zal je zeker niet teleurstellen:+ .

Laatst bewerkt: 18 okt 2002
  11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    over welke film gaat het?

12. Quack!

Quack! Quack! strikes again

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mijn setje als eens gepost, maar vooruit, komt hij nog eens:

Pioneer VSX-D 710 S receiver
    Dali 505 frontspeakers
    Dali C1000 centerspeaker
    Dali R1000 surroundspeakers

Mischien dat ik t.z.t. nog wel eens een subje erbij koop. Waar moet ik op letten bij de aanschaf van zo'n ding?

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    U571

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf is dat nou weer voor film?

15. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

dat ligt ook voor een groot gedeelte af van je budget.
    ik zou in jouw geval gewoon een goeie sub kopen en geen rommel aangezien de spullen die je nu gebruikt ook van goeie kwaliteit zijn.
    bekijk het effies op internet..je vind snel genoeg test rapporten over verschillende merken.
    prima subs zijn er wel in weet ik veel hoeveel merken----jamo---jbl---yamaha---canton---:+
    http://www.rel.net/
    kijk zeker ook eens naar rel want die maken alleen maar subsystemen van een kwaliteit die geen ander kent.
    de rel quake is een van de instap modellen....denk nou niet dat je hiermee een flut sub koopt want dit instapmodelletje vreet in prestaties alle andere hierboven genoemde merken met gemak op.

Laatst bewerkt: 18 okt 2002
  16. goofy_rulezzz

goofy_rulezzz xbox roeleert!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

dat mag ook wel voor 350 pond dat je goede kwaliteit hebt, zijn er geen andere goede subwoofers voor een lagere prijs, dit vind ik namelijk wel erg veel

laterzzzzz

17. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn speakers kocht, had ik niet genoeg geld voor een sub. De verkoper adviseerde me om daar ook gerust ff mee te wachten, want voor een goede sub moest je volgens hem toch wel denken aan bedragen vanaf 1000 pietermannen (guldens dus) en als je 'm nog niet hebt, mis je 'm niet.

Volgens de verkoper zat het verschil tussen een goedkope sub en eentje vanaf 1000 pietermannen in het dreunend-geluid. Een geluid dat een goedkope sub zou maken, zou snel gaan irriteren, terwijl een duurdere sub echt iets extra's biedt.

18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo de maki dat is lang geleden dat ik jou hier voor het laatst heb gezien waar was je al die tijd?

19. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd lang geleden dat ik hier geweest ben jah... mijn excuses 8)

Kheb het een tijdje behoorlijk druk gehad met school en toen ik hier in het begin kwam, was ik stage aan het lopen... oftewel heel de dag online :)

Maar ik ben van plan mijn leven te beteren en meer tijd op XBW door te brengen :+

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    gezellie welkom back.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina