lol
ik begrijp dat je een set wilt hebben die je muren doet kraken,de stopverf doet oplossen en het water van je zwangere buurvrouw laat lopen...
in de prijsklasse waar jij het in zoekt ga je uiteraard voor de homecinema set.
als je goed kijkt zul je zien dat qua prestaties en mogenlijkheden al de verschillende merken heel dicht bij elkaar zitten.
meestal hebben ze elk wel weer een unieke optie die echter weer vaak ook merk gebonden is,maar over het algemeen hebben sony,jvc,panasonic,pioneer e.d gelijkwaardige produkten in eenzelfde prijscatagorie.
vertel eerst eens waar je alles van plan bent neer te zetten.........heb je een woonkamer van 40 vierkante meters,of is het eerder een kippenren waar je nest alleen maar instaat?
ruimte is erg belangrijk zowel voor de plaatsing als voor het eindresultaat...het geluid.
ik heb zelf eergisteren een nieuw huis gekocht met een knots van een woonkamer waar ik mijn zieke hobby heerlijk ten tonele kan brengen..maar dat terzijde.
denk nou niet dat een setje van 5 keer 30 watts meteen klinkt als een scheet in een emmer rinse appelstroop.
de bijgeleverde sub (die overigens ook vervangen kan worden voor een zwaardere....alex weet er alles van lol) vult je sound aan met de nodige herrie om je buren er van te verwittigen dat je er weer eens bent.
maar zoals vanouds.......luister eens naar wat sets voordat je zomaar iets koopt!!!!
Laatst bewerkt: 25 okt 2002