1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

antwoord op surround vragen!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door beuker(sr), 3 jun 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lloll

oooh de goedkoopste diek kon vinden:+

een magnat voor 189 eurotjes

weet jij trouwens nog een site waar ik afstandsbedieningen kan bestellen...die van mij is aan stront gevallen:eek: :{

Laatst bewerkt: 24 okt 2002
  2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

licht er maar net aan voor wat..
    ik weet niet waar jij die afstandsbediening voor gebruiken wil.
    als het bijvoorbeeld alleen voor je tv is kan je gewoon bij elke audioboer zon conventionele afstandsbediening halen.
    toets je een code in voor het merk tv en alles werkt weer.
    een ding is meestal kut met die dingen...je kan er bijna nooit het tv menu mee sturen...dat moet je dan weer handmatig doen op de tv zelf.
    voor je stereo heb je die dingen ook...maar sites waar je ze op kunt vinden....zoek zon ding op in de winkel joh ze liggen overal.
    via een dealer van het merk waar jij je spullen van heb kan je natuurlijk ook de orginele bestellen.....maar das meestal erg prijzig.

3. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

ik moet een nieuwe voor mijn reciever.

de onkyo dr 90 alleen kan m hier nergens in de buurt krijgen.
    ik dacht beuker(sr) weet vast wel een site waar ik eentje kan bestellen;)

4. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

snorrie............:'-( ik doe van alles met herrie...maar ik heb nog nooit iets via internet besteld lol.
    hoe is het afgelopen met die harman kardon????

5. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    nou hij is nog van mijn zwager......die gaat m nu na laten kijken.

en dan even afwachten wat er nou precies mee aan de hand is...als de reparatie kosten meevallen gaa ik m omruilen....dan verkoopt ie deze weer......de meeste recievers die hij krijgt mankeert meestal niets tot weinig aan...hopelijk valt het met die harman cardon ook mee8)

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

hij zit wel in deze handel??????
    nogmaals wees er voorzichtig mee als er echt brokken mee geweest zijn.
    je weet nu wat je in huis heb staan toch??
    kijk uit dat het geen teleurstelling wordt..dat bedoel ik alleen maar.:+

7. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Hhehe oke mensen misschien val ik in herhaling maar ik had niet zo heeel erg veel zit om 41 pagina's te lezen maar ik zoek dus een geluidsinstalatie om aan te sluiten op mijn Xbox.
    Ik heb een kleine tv en een xbox dus weinig input dingen enzo. Ik heb zelf maar een klein budget. Wat kan iik dan het beste aanschaffen? Iets wat wel de moeite waard is natuurlijk en beetje in druk maakt:p Goed geluid, woofer en dolby:)

8. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens rond op internet naar bijvoorbeeld creative setjes...er is dacht ik ook een speciale console set maar dat moet je maar ff verder zoeken...die dingen heb je vanaf 175 eurotjes dacht ik
    veel succes

9. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    l

dankje voor het succes wensen
    hmmz 175 euro is wel ver boven me budget waarom is dat zo achterlijk duur. Heb dan liever 2 nieuwe games.
    Ik heb trouwens net op die site gekeken en waren aantal andere wel goedkoper maar ik weet niet of ik die kan aansluiten op me xbox want heb beetje weinig verstand van wat ik nou precies nodig heb wil het werken. Izz niet zo technisch:)

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis logsch dat iedereen voor een eurocent op de eerste rij wil zitten maar 175 euro voor een db 5.1 is niet veel geld, verwacht er dan ook niet teveel van. Tis net zoiets als dat je een plasma tv wilt en je hebt maar 200 euro te besteden, zoiets gaat gewoon niet. Kortom doorspannen tot je iets redelijks kunt kopen want anders kun je er inderdaad maar beter games voor kopen.

11. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    He beuker ik heb een vraag aan jou en hoop een goed antwoord te krijgen. Ik wil me volgende maand een Home Cinema set halen, ik heb te besteden rond de 600 euro. Ik zou graag hiervoor een set halen met goed en hard geluid. Ik heb nu ook de adv. scart cable en daar zit zo een stekertje op dat kastje met DIGITAL OUT erop. Kan ik hiermee dan mijn home cinema set verbinden en wat moet er dan op de Home Cinema set zitten om deze via die Digital Out te kunnen verbinden??(is dit toevallig DTS of iets anders??) En hoe heet dat verbindingskabeltje tussen de Adv. Scart cable en de Home Cinema set?? En steek je die bij de Adv. Scart erin en in de Home Cinema set het uiteinde ervan, of hoe moet ik dit zien??

Alvast bedankt!

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft beukers hier een prachtige thread met alle mogelijke informatie neer gezet zijn mensen gewoon weer te lui om het door te lezen. *hoofdschud*

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Antwoord op die vraag staat geloof ik in de 1e post :+

14. dantm

dantm DanTheMan

Leuk Bevonden:
    0
    hij is inmiddels ook wel onoverzichtelijk lang geworden..
    maar alles staat erin.. mischien tijd om er een leuke faq van te maken..

15. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik ben er al helemaal uit!! Had even iets verder moeten kijken!! Maar weet 1 van jullie een leuke set van 600 euro liever ietsjes minder( 580 ofzo) met een Digital in(optical) en een goed hard geluid en active subwoofer?????

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ik begrijp dat je een set wilt hebben die je muren doet kraken,de stopverf doet oplossen en het water van je zwangere buurvrouw laat lopen...8)
    in de prijsklasse waar jij het in zoekt ga je uiteraard voor de homecinema set.
    als je goed kijkt zul je zien dat qua prestaties en mogenlijkheden al de verschillende merken heel dicht bij elkaar zitten.
    meestal hebben ze elk wel weer een unieke optie die echter weer vaak ook merk gebonden is,maar over het algemeen hebben sony,jvc,panasonic,pioneer e.d gelijkwaardige produkten in eenzelfde prijscatagorie.
    vertel eerst eens waar je alles van plan bent neer te zetten.........heb je een woonkamer van 40 vierkante meters,of is het eerder een kippenren waar je nest alleen maar instaat?
    ruimte is erg belangrijk zowel voor de plaatsing als voor het eindresultaat...het geluid.
    ik heb zelf eergisteren een nieuw huis gekocht met een knots van een woonkamer waar ik mijn zieke hobby heerlijk ten tonele kan brengen..maar dat terzijde.
    denk nou niet dat een setje van 5 keer 30 watts meteen klinkt als een scheet in een emmer rinse appelstroop.
    de bijgeleverde sub (die overigens ook vervangen kan worden voor een zwaardere....alex weet er alles van lol) vult je sound aan met de nodige herrie om je buren er van te verwittigen dat je er weer eens bent.
    maar zoals vanouds.......luister eens naar wat sets voordat je zomaar iets koopt!!!! 8)

Laatst bewerkt: 25 okt 2002
  17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer eens blade 2 gekeken, de scenes met de house partij zijn erg geschikt om je sub te testen, gaat niet super laag maar er is errrrug veel van 8)

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

goed is die he......een van de weinige dvd's die 6.1 hebben.
    ik had em ook verleden week gekocht..die engelse import schijf.
    volgend jaar komt de nederlandse versie pas uit joh.
    de openings scene in de bloedbank blijf ik heel cool vinden,zodra die dikke stalen deur dichtgeflikkerd wordt gaat er een golf van ultrasublaaaaaaaaaaaaaag door me huissie....hele lekkere film tipje idd:9 .

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laag heerst de pan uit, voorheen moest ik dat allemaal missen maar sinds me subje er staat is er een wereld voor me (en me omringende buren :D ) open gegaan. Kwam er ook achter dat er tijdens 1 van de openingdeuntjes van halo ook ontzettend veel laag zat, voorheen never gehoord.

Zeker jammer dat er nu zoveel 6.1 aanbod is, heb er wel een paar kunnen vinden.

Blade
    Chicken Run
    Gladiator (?)
    Seven (special edition)
    Terminator 2 (directors cut)
    The Haunting
    U571 (toch?)

20. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lool

gladiator?.....alleen als er mischien een andere van uit is....de ouwe was gewoon dts....wel een van de eerste trouwens.
    u571 is ook alleen dts.
    chicken run klopt enne ik weet er nog een eentje uit die serie van mike meyers van de spy who shagged me gast.
    star wars phantom menace is ook extended surround (ex).
    weet ook niet of the haunting op regio 1 wel 6.1 is.
    denk het haast niet want toen deze film uit kwam stond 6.1 echt nog in de kinderschoenen.
    terminator 2 klopt ook....maaruh eigenlijk vind ik deze dvd helemaal niet zo goed klinken:confused:
    vergelijk hem maar eens met idd blade 2....die klinkt fokking geweldig:+ .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina