1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

antwoord op surround vragen!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door beuker(sr), 3 jun 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit het gelijk effies te checken

http://www.areadvd.de/dvdreviews/haunting.shtml]Haunting[/URL] is inderdaad 6.1

Gladiator is ook dts-es (zie hier)

Andere titels genoemd op die site: Pitch Black, Mission to Mars and Mission: Impossible 2.

Phantom is toch DB 5.1 ex? De podrace is dar weer errug geinig stukje :)

T2 is inderdaad weinig interessant qua geluid :mad:

2. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een redelijk grote (slaap)kamer maar is net een woonkamer. hij is volgens mij 5 bij 5 meter. Maar wil gewoon een goeiuh set hebben weet je een leuke voor me geef me dan even een link!!!

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

hallo he...zelf zoeken kan ook....sterker nog,je gaat het nu ook doen.
    http://www.mdcenter.nl/redirect.htm?file=http://www.mdcenter.nl/linkpage.php
    in deze link vind je zon beetje alle merken terug waar jij naar op zoek bent.
    als je wat gevonden heb waar je de kriebels van krijgt geef je het gewoon weer effies door.
    ik weet niet wat jij mooi vind...alleen maar aan hard geluid heb ik niks..als ik een wasmaschine van 7 hoog uit het raam flikker maakt het ook een hoop kolereherrie en dat vind ik wel lachen....maar anderen weer niet.

4. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    star wars is thx ex.
    staat voor extended surround en is te vergelijken met 6.1 sinds ze allebij een discreet surround back kanaal gebruiken (wat ik mooier vind???)
    op mijn dvd tje van gladiator vind ik nergens terug dat ie 6.1 is
    word ook niet over gesproken op die site overigens.
    alleen dat hij werd gebruikt in een test met een ex versterker...ook een thx ultra bak dus.
    tuurlijk als je hem in je speler prakt maakt je receiver er 6.1 van..maar de software staat hier niet op mijn dvd.
    je receiver gaat er gewoon zelf mee aan de slag.
    hier trouwens nog een vette link naar de dvd van het jaar.
    http://www.totaldvd.net/frame.html?...d.net/reviews/discs/20021019EpisodeIIR2.shtml[/url]
    deze film gaat samen met de collectors edition van lotr die ook eerdaags uit komt (ook 6.1 dts extended es) en zelfs nog 30 minuten langer is dan het orgineel...directors cutje he :9 vreselijk hard over de toonbank.
    de star wars film ziet er weer eens werkelijk fantastisch uit.
    ik ben rete nieuwsschierig naar de scene waarin boba fett achtervolgd wordt door obi wan konami :9 (blijft een games site)
    om vervolgens een astroide gordel in te duiken.
    boba fett's ruimte apparaat (wat meer lijkt op een handschuurmachine) lost in die gordel een zooitje sonische bommen.....en die geven me een klap hahaha....amsterdam zal weten waneer ik star wars in huis heb:+ .

Laatst bewerkt: 25 okt 2002
  5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  6. macksplack

macksplack Guest

Ik zoek een site of winkel waar je voor redelijke prijzen een goede 7.1 versterker kan kopen tussen 600 a 800 euro

7. Killin' Huub

Killin' Huub the one and only

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nou nog steeds niet of je nou wel of niet een decoder nodig hebt voor 5.1 sound. Die lui bij Customer Care konden me ook voor geen meter helpen. Als ik bijv. een Creative Inspire 5.1 5100 (of 5300) zou kopen en een adv. scart cable. Zou de boel dan werken??? Ik zag ook ergens de A-box staan, die was zelfs voor 40,-. De geluidskwaliteit zal dan wel vrij laag (understatement) zijn. Niet dat me dat zoveel uitmaakt, ik heb een beetje erg zeurende ouders :'-( .

Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  8. maxiumkiller

maxiumkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek de Canton Movie 5-CX boxenset voor een redelijke prijs. Ik hoorde dat hij in de aanbieding was bij de mediamarkt en als je de boxen set wilt aansluiten op je xbox heb je toch niks meer nodig? wil iemand zo snel mogelijk deze vragen beantwoorden s.v.p groetjes daan

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

helaas...ook aan dit setje heb je weinig..sterker nog,wil je dolby digital heb je er helemaal niks aan.
    het is inmiddels al 24289 keer gezegd dat je de xbox dmv de advanced scart aansluit op de volgende manier...........scart in je televeeeee...en de optische toslinkkabel(los te kopen in de winkel lieve kijkbuiskinderen) vanuit het stekkerblokje van de scart naar de optische INGANG van je receiver en of losse decoder.
    jaja mensen hier gaat het nog al eens mis....:confused: hoe kan dit nou toch?
    met een losse speaker set ben je er nog lang niet....de xbox kan alleen maar dolby digital en dts LEZEN..meer niet.
    als je je zon los speakersetje zonder decoder koopt heb je 6 prachtige speakers.........waar je geer moer mee kan.
    je zal ten alle tijden een decoder moeten hebben die het digitale dolby of dts signaal omzet in een analoog geluid wat geschikt is voor je speakers.
    die creative orgels hebben ze met en zonder decoders te koop wat uiteindelijk meteen in de prijs terug is te vinden.
    zoveel mensen lezen hier nog steeds overheen terwijl ik en nog 38472 anderen het toch wel vrij duidelijk hebben uitgelegd dacht ik zo:confused: .
    stomme vragen bestaan niet zeggen ze..alleen maar stomme antwoorden.
    dus hierbij hoop ik iedereen wie hier belang bij heeft weer een beetje hoop te hebben gegeven.
    ten allertijde uw audiogoeroe...beuker.:+

10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

en voor deze meneer geld hetzelfde als hier boven vermeld.
    geen decoder.....................geen piefpafpoef met halo uit je speakers:D

Laatst bewerkt: 27 okt 2002
  11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

je kan ook imitatie dolby digital geluid creeeren door je tulpstekkers in een set zonder optical in te douwen.

12. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

hij stond er allang tussen hoor.
    http://hifi.pagina.nl/
    paar berichten terug kon je via die link deze ook vinden.
    nooit eens op geklikt vrees ik:confused:

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

imitatie geluid wordt hier niet naar gevraagd.
    dan heb je ook geen advanced scart nodig,laat staan een optische kabel.
    wil je er helemaal geen geld aan uitgeven koop dan een goeie koptelefoon...zelfs die zijn er met imitatie surround.

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: lol

als je imitatie dolby digital geluid hebt is dat toch surround geluid? en hoe heet de thread? oftewel daar gaat juist de hele thread om. :+

15. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Re: lol

stel je me nu een vraag?
    geef je hier een antwoord? (stomme vragen bestaan niet...stomme antwoorden wel...moet je gelezen hebben ikke)
    of kom je gewoon de thread verneuken?

Laatst bewerkt: 27 okt 2002
  16. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: lol

ik vraag om een bevestiging van mijn verhaal.

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: lol

jou VERHAAL dat wel uit 25 woorden bestaat voegt in deze thread ook niets nieuws toe.
    IK weiger te geloven dat JIJ als regelmatig bezoeker van dit forum hier geen antwoord op zou weten.
    immers jouw VERHAAL zijn gewoon 2 vragen die ik al in tientallen manieren beantwoord heb.
    geeft niks hoor ikke..als je iets niet weet vraag het maar.

18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lol

:D sorry beuk heb eerlijk gezegd niet elke reply in deze thread gevolgd dus weet niet wat je allemaal voor onzin uitgekraamd hebt :+ iig, laat ik mijn mond maar weer houden in dit topic met 10 keer dezelfde vraag :)

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lol

zelfs alle onzinnige vragen krijgen van mij een passend antwoord...jij bent geen uitzondering:cool:

20. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    yo beuker,

heb net dit setje besteld:
    (ook al hou je niet zo van Sony blijkbaar)
    hij heeft digitaal in (dts, dolby 5.1 en nog meer maar ben te lui om t op te schrijven :p)..

bedankt voor alle tips enz
    maar klopt het dat de luidsprekers ongeveer op oorhoogte moeten hangen? (behalve de sub dan ;p) of in ieder geval richting oren gericht?
    en waar kan ik t beste de sub zetten; in de buurt van de tv of maak ut nie uit, en kan ik m gewoon achter mn bankie pleuren :D ? (lekker vibratie bankje :p)

edit: was trouwens best wel err "vervelend" om 600+ replies te lezen ]:-
    (-_-) ZzzzZZz ;)

Laatst bewerkt: 28 okt 2002
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina