1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

antwoord op surround vragen!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door beuker(sr), 3 jun 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    als je goed had gelezen had je gezien dat hij niet voor jou was bedoelt.
    jou naam wordt alleen maar vermeld omdat xboxjunkxl vroeg naar de specs van die sony set....duidelijk nu:confused: .
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    deze 6 kanaals input kan je gebruiken als je er voor kiest om bv een apparte decoder te gebruiken.
    stel je heb een dvd speler met een 6 kanaals uitgang.
    je kan nu dan ook kiezen om 6 kabels(tulpies) vanuit je dvd speler rechtstreeks door te lussen in je receiver.
    hierbij passeer je dan de decoder die de receiver gebruikt en maak je alleen gebruik van de decoder van je dvd speler.
    je receiver doet nu niets dan alleen maar de speakers voeden met geluid(stroom) en je dvd speler doet in dit geval de decodering.
    het is een optie als je bijvoorbeeld een vreselijke goeie dvd speler heb waarin een decoder zit die vele malen beter is dan die in je receiver.
    als beide producten van gelijkbare kwaliteit zijn.....zou ik lekker alles bij het gewone laten
    mijn receiver heeft hetzelfde alleen dan voor 8 kanalen.
    dit is speciaal gemaakt voor de losse 8 kanaals decoders die met een jaar of wat op de markt zullen verschijnen.
    om dan te upgraden heb ik dan alleen maar een decoder nodig en niet een hele nieuwe installatie:+ .
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2002
  3. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    He Beuker ik heb hem gister gehaald die Philips en moet zeggen zoals jij zij ben er zeeeeer tevreden mee had nooit gedacht dat die woofer zo heftig was. Ik had ook de film Lord of the Rings erbij gekregen en die heb ik meteen gekeken maar ik moet zeggen het is niet normaal mooi zo een set op je kamer!!! Lijkt net alsof je in de bios zit hahhahaha. Maar beuker nogmaals bedankt want doordat jij zei dat het een goeiuh set was heeft me eigenlijk de stap laten zetten om hem te kopen!!;)
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    he leuk man dat alles gelukt is.
    ben blij dat jij er ook gellukig mee bent.
    ik zei toch dat zon set heel anders klinkt zodra hij thuis in je kamer staat.
    zoiets is niet te beluisteren in zon halve fabriekshal als de makro.
    veel plezier ermee:+ .
     
  5. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    He beuker ik heb een kleine fout begaan! Ik had gekeken achter op die philips en dacht dat er digital in op zat maar het bleek dus digital out te zijn!! Ik heb nu dus een probleem he ik kan nu dus geen digital geluid doorkrijgen en heb dus ook niks aan de advanced scart cable!! Is er nog een andere mogelijkheid om wel digital geluid door te krijgen?? Of zou ik nu nog een extra receiver meoten kopen?? Geef me aub even een oplossing hiervoor want wil gewoon heel graag digital geluid krijgen vanuit mijn xbox!! Ik heb het nu dus via de stereo aangesloten maar via de witte en rode tulpstekertje heb ik dan nu gewoon stereo geluid dus??

    groeten
     
  6. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet. Ik had ongeveer hetzelfde probleem. In de spec. van m'n set stond dat ie een optische ingang had, maar toen ik hem thuis had klopte dit niet.
    Als ik jou was zou ik de set dus maar ruilen.
     
  7. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zo heb je inderdaad alleen stereo, hoewel het setje vast ook wel de stereo over alle boxjes kan mixen, maar dat is natuurlijk niet echt. Zo te zien heeft het setje geen digitale input, wat ik op zich wel wat raar vind. Ik zou toch proberen of ze 'm in willen ruilen. Dit is natuurlijk erg zonde van je geld.
     
  8. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    kutje =/

    had ik dit maar ff 5 min eerder gelezen =/
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    kut man...weer zon voorbeeld dat er fouten in zon manual staan.
    idd via je tulpstekkertjes haal je er alleenmaar stereo uit en geen digitaal signaal.
    als je hem kan ruilen....zou ik het toch maar doen.
    voor jou centen zijn er ook anderen merken die wel een digitale ingang hebben.
    :'-( :'-( :'-( :'-(
     
  10. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ja welke dan help me dan snel met een goeiuh set vinden!! Ze hebben daar wel de samsung HT DL-100 deze heeft wel optisch he?? Zou ik die dan pakken ?? Is dit een goeiuh set??
     
  11. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0

    Optisch in natuurlijk en niet weer out!!
     
  12. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was die Samsung de set die ik ook had. In de Spec. stond dus dat ie optisch had, wat dus niet klopte.
    Kijk ff bij kieskeurig en zoek wat uit. Ik heb de JVC QP-112AL. Deze staat gedeelt eerste. Op de sub (heb een andere gekocht) na ben ik tevreden. Hij heeft 4 scart ingangen waar ik al m'n spullen aan kan koppelen. PS2, Gamecube, PC, Xbox. Dus das wel handig.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2002
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook optisch in hebben en niet uit
     
  14. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    uh o_O dat zei ie toch?? :confused:
     
  15. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog niet helemaal wakker geloof ik, dacht dat het er andersom stond :)
     
  16. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar bij kieskeurig staat er toch ook niet bij of er digitale ingangen erop zitten??
    En hij moet rond de 500 euro kosten help eens 1 zoeken met digitale ingang

    En hoe zit die digitale ingang dan uit??
     
  17. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    is zon gat met een raar zwart plastic err dingetje er half uitstekend... zelfde als optic out geloof ik...

    moet er een DVDspeler in zitten?
     
  18. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ziet er hetzelfde uit als de digitale uitgang.
     
  19. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoeft niet perse dvd want dat heb ik op de xbox??

    weet je een goeiuh set??
     
  20. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er ook geen setjes van rond de 500 euro met digital in weet iemand er wel 1 zeg het me dan aub snel!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina