1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Anxious Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Unrealpsycho nl, 27 jan 2008.

1. Unrealpsycho nl

Unrealpsycho nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Neophyter heeft mn broer een keer gespeeld..maar toen zat hij bij iemand zonder mic dusja dat ging niet zo lekker..ik zal vamiddag nog wel eens met neo contact opnemen om tegen mij en nightwish te spelen. eens zien of het lukt :)

2. The Turk

The Turk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem binnenkort wel halen want op de pc ownde ik zwaar met costum hero's enzo en dikke rushes ownen wel.... isengard vooral

3. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten geen custom hero's in de 360 versie en ook speelt het heel anders dan op pc :) en in de top zoveel staan zegt geen drol aangezien er meer als 3 kwart n00b is _0/

4. Unrealpsycho nl

Leuk Bevonden:
    0
    Als je al een redelijke speler bent win je al 90% van de potjes..maar als je tegen wat betere komt wat zeldzaam is word het pas leuk :). En meestal worden de gemaakte regels overtreden..

5. Mathijsjuh332

Mathijsjuh332 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geregistreerd..

Even dat jullie 't weten: 'k heb me net geregistreerd (InsaneNrG NL), nu mar ff wachten totdat ik toegelaten wordt, is iedereen inmiddels al geregistreerd?

Misschien moeten we maar 's een meeting houden op Xbox Live zodat we met z'n alle ff kunnen praten, bijvoorbeeld in 'n lobby op Halo 3, Halo 3 is namelijk het enige spel wat we allemaal hebben, ff om alles met elkaar af te spreken, toch altijd wel ff wat sneller en handiger dan via smsjes en mailtjes etc.
    Gewoon 'n idee, ik hoor 't allemaal nog wel.

Binnenkort en mischien vandaag nog verander ik m'n gamertag dus dat moet dan nog maar gewijzigd worden binnenkort, ik neem aan dat dat geen probleem is? Jullie komen er iig nog wel achter waneer 'k 'm verandert heb.

Houdoe! _0/

6. L3G3ND4RY

L3G3ND4RY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gerucht gaat dat het een game word op de PC voor de WCG,
    Maar ik heb dit weekend gezocht maar niks gevonden weinig teams/spelers die het spelen, heb de demo zelf ook gespeelt, maar de game is ziek ! \o/

7. IceSilence

IceSilence Anxious Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Mathijs , dat vind ik zelf ook een goed idee. Want zo kan het idd makkelijker afgesproken worden en is het ook duidelijker.

-- LoStshooter --

8. Unrealpsycho nl

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed.. Uhmm dan zal ik contact met iedereen opnemen om iets te regelen van zullen we zeggen 8 uur op halo?

9. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stijn en ik moeten sowieso werken. Ralf moet eerst werken en daarna, met zun piemel, uh.. saxefoon gaan spelen.

10. Unrealpsycho nl

Leuk Bevonden:
    0
    Nja dan een andere keer moeten we even afspreken..en nuke zullen we ons inschrijven voor 2vs2 op gamebattles? de europa ladder

11. DeathPsyco

DeathPsyco Stand your ground!

Leuk Bevonden:
    0
    Lol.

@Mathijs, dat veranderen van je username op het forum is geen probleem. Kijk maar bij FAQ, daar staat precies hoe het moet.

@iedereen, vanavond om 10 uur misschien? Moet iemand bram nog contacteren, hij heeft zich nog niet aangemeld...

12. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we met dit soort discussies, beter op ons eigen forum (of PM systeem) kunnen verder gaan. Hier is deze xbw sectie niet voor bedoeld denk ik. En we hebben niet voor niets een eigen forum ;)

13. Unrealpsycho nl

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat nu al op ons forum :) als nuke daar ff kijkt dan is dat ook weer opgelost

14. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Mischien zal ik nog weleens een Try-out vragen bij jullie voor het Halo 3 Team.

15. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je gang zou ik zeggen, meld het op de site en het Halo-team zal contact met je opnemen ;)

16. Unrealpsycho nl

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een try out wil moet je ff mijn gt aanmelden: PoC I Logix

17. IceSilence

IceSilence Anxious Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond 10 uur is misschien wel mooie tijd , als iedereen dan kan tenminste ...

- - LosTshooter - -

18. Mr Pixel

Mr Pixel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien ga ik er ook wel bij, ik moet even kijken met logix opzich kunnen we wel samenspelen als we elkaar maar niet in de weg lopen XD:p

19. Unrealpsycho nl

Leuk Bevonden:
    0
    Jij ging al in een team broertje..of was je dat vergeten ;)?

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe halo teams, altijd leuk

als je wil oefen tegen een random add je mij maar\o/
    en logix moet me maar inviten

Deel Deze Pagina