Ons Halo-(double)team heeft zich geregistreerd op de 2vs2 ladder op gamebattles. Meer teams zullen volgen
Dat zegt momenteel niet veel, we zullen nog weinig tot geen Matches spelen. Ik heb het namelijk de aankomende 2 weken redelijk druk, kan daardoor weining tactics bespreken en uitvoeren met Logix. Daarnaast moet ik mijn BR/Snipe Skills ook nog op oud niveau brengen, want gisteren was rampzalig. Laatste tijd toch iets te veel CoD4 gespeeld
Ik heb het ook aardig druk, en ik ga volgende week skien dusja...MISSCHIEN over 2 weken onze eerste match maar reken maar nergens op.
Beter doe je niet moeilijk en gaan jij en je lieve tweelingbroer vrede sluiten en in hetzelfde H3Team.
Hij kiest voor het andere team..Maar Nukeshell en ik waren gisteren wel lekker bezig , alles liep perfecto
Maar wij zijn altijd in voor wat 2vs2 scrims (later als we nog 2 members meer hebben voor het h3 team ook voor 4vs4)
we hebben nog steeds een 4de persoon nodig voor het halo team dus voor try outs add, sick scope poc I logix of nukeshell NL.