Ok, sorry dan. In Den Bosch zeiden ze dat we naar het hoofdkantoor in Eindhoven moesten mailen Hun gingen daar niet over in Den Bosch
we zoeken voor het GoW team nog een paar leden. ze moeten in ieder geval - actief zijn - aardig zijn handig - skills - teamwork maar hier kan aan gewerkt worden contact AoC Deathling
Ook al zon patser LOL Waarom pak je niet paar oudere trails, Rough Emperor fzo. En niet lullig bedoeld maar ik vind dat jullie je try-outs super kut behandelen.
Aan dat punt val waarschijn nog te werken... @ Deathling: Waarom add je mij niet gwn? Eens wat anders dan managen Btw zei MetalFear dak wel pwnde met shottie
Das heel mooi Als je daarna dan ff mij die uitslagen passt. Ik ga er vanuit dat ik niet nodig ben zo te zien omdat je niet op mijn vraag reageerd
Goed Gespeeld vandaag AoC... Jammer dat we boos werden maarja zoiets kan gebeuren, ik meende niet wat ik allemaal riep GG's.
achja, zoiets kan gebeuren. ga nu proberen het een beetje minder te houden en gewoon rustig te zeggen wat het probleem is
4-5 Warzone hun host. Canals AoC wins 5-2 WCG Sets Onze host Rooftops SG wins 5-2 Warzone hun host Glocktower SG Wins
Wij spelen alleen WCG settings, maar hun wouden graag match. Dus doen we hun settings onze settings elke x.
in rooftops speelde we, tenminste ik al niet meer serieus. het was ook zo dat de hammer was vervangen door de boomshot en daar hadden we nog nooit eerder mee gespeeld in rooftops. boeit mij wat, doe het nooit meer is nie luek*)
Ik gebruik die Hammer nooit, vind het maar een kutding Pass mij maar gwn mij shottie Miss verstandig om ff met sniper te oefenen want er zijn denk meer mensen goed met een shotgun.
Waarom zou ik CoD 2 gaan doen? Gears of War pwnt harder en btw is Djubbie gestopt met het CoD 2 team.