Ja dat is het ook, hij daagt alleen in iederee clanthread weer mensen uit. Ik ga in de zomer ook weer een CoD2 team opstellen op een 2e account met REMEDY en XmaN voor NxGamers.
Iedereen heeft of proefwerkweek, of examens:{. Dus t schiet niet echt op met het clangamen zo. Maar vanaf volgende week weer nonstop gamen.
Ik heb het al onthuld hierboven, toch? Wat wil je nog meer weten? Heb ik net trouwens niet ff met jou gespeeld?
zeker bij ons ligt het stil. mensen die niet mogen xboxen van onze clan leider: ik Teamleider CoD2: Djubbie mogen niet xboxen. dus het ligt stil zover ik het weet, want we hebben zoiezo weinig leden
Yo mensen, ik ben ook weer back van in-activiteit en ik maak zoals jullie weten de clan site voor AoC. Hij is al bijna af
Remedy en Xman zitten toch in AAC? Nee Remedy zit in AoC en is mijn steun en toeverlaat als Co-leader van het CoD 2 team *) K hoorde ook dat XmaN ook uit AAC ging_0/
Wil je een match volgende week Jules? Ik zoek wel 4 mensjes uit kun je ff checken wat je gaat doen XD. Wij hebben allemaal COD2 al een half jaar niet meer gespeeld dus voor ons is het voor de fun.
zo zo eerst hebbe we AoD verslagen dan AoP en nu nog AoC hebbe we de Alfabet a clans gehad deat meat wanneer gaan we weer eens spelen? heb je exames of pww week ofzo?
Martijn wil je een fun match !? Dan speel ik wel met coentje he niet dat je die gaat pikke xD haha wie zet je in de basis ik ben benieuwd!
AoP hebben wij ook verslagen mar deze week ligge we plat vanwege examenweek enzo Neem contact op met AoC MetalFear om een data af te spreke ( ik weet niet of ze wille spele ik ben CoD team leader )
Volgende week is iedereen klaar met school, dus dan gaan we nonstop clanmatches spelen. Deathling/Metalfear gaat daar over. Dus Fusionz, ik zou naar 1 van die 2 een pm sturen.