(Killerstefan15 je sig is een beetje te groot, max instellingen zijn (320 bij 20)) Hoveeel members heeft AoC nu met GoW? en staan jullie op consolegaming?
Hehe, werd tijd. Paar maanden geleden al twijfelde hij maar toen bleef hij toch nog ff om te kijke hoe het zou lopen ( jammer genoeg )
we hebben nu 5 members voor GoW en we spelen wel via console gaming contact bij CoD2 matches moet je gewoon bij Djubbie zijn hij is de teamleider
Ik krijg binnenkort een kaart binnen voor m'n pc. Nou blijkt dat ie ook gebruikt kan worden als capture card. Dus ik denk dat ik deze vakantie maar eens een leuke snipermontage ga maken.
Eindelijk mijn acc doet het weer hey deathling Ik ben bezig met avatar en userbar op goed voormaat zal ze wel door sturen
Nice ouwe, stuur mij die ook zo want deze sig is niet zo hard. Jammer dat ze moeilijk doen hier want anders had ik gwn mijn zelfgemaakt sig gedaan
Wtf doe jij op zondag om 5 uur 's ochtends op xbw? Maarre, die sig vind ik opzich best vet. Niet heel erg origineel, maar toch. Maak er ook een voor het GoW-team.