Nee, Ik ben veel beter in Halo 3 dan in GoW. Die spel gaat wat te snel voor me Zou wel vet zijn als ik erin kom >:3
ja boeiah ik kan ook aoD NeMeS1sz niet toevoegen hij zegt: This gamertag doesn't exists on xbox live. ook al ga ik naar zijn profiel en doe ik Send friend request egt vaag
Je moet de gamertag wel goed schrijven NeMes1Sz Ik zat net nog een match aan et spele met existence toen me lan kabel eruit werd getroken Moet ik trouwens nog een tryout doen ofzo ? Sorry voor de dubbelpost, verkeerde knop gedrukt.
Ik zal het uitleggen. Die Campzone ARgaming was in de zomervakantie daar waren wij niet bij omdat we op vakantie waren. Die ARgaming waar wij 2de werden en eOs 1ste was beetje aan het einde van de zomer begin herfst weet niet precies maar zo zit het in elkaar...
ja maar ik had het niet zo ingevoerd ik ging gewoon naar zijn profiel en deed Send friend request en dat doet ie dus niet
Oke jongens nu nog inschrijven voor het SHockwave Gaming toernooi!! http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109187
Mmm.. k kan me het nog goed herinnere, dat met xGODx Supreme & die andere gast die mischien niet mee gingen etc.. alleen Rampage en & darkness ( heten je toen zo d8 ik ) Rick helemaal in de stres\o/ Harde ownage als k had gewilt had k nu nog steeds met jullie GoW gespeeld
Naja, snap er nog steeds niks van want al ze naar 2 argamings waren gegaan moet er 1 fout zijn, en die andere goed van dat campzone.
Ik zat niet in xG0Dx ik speelde toen alleen met EnVy FrenZy EnVy C y R a X RS Sp4cin enzo, maar dan met allemaal random namen
Achievements: WCG Kwartfinale ConsoleGaming Ladder 3rd Place ARGaming LAN 1st Place Campzone ARGaming LAN 2nd Place Campzone Fariko LAN 1st Place ConsoleGaming Tournament Semi Finals ARGaming LAN Veghel 3rd Place Is 3th - 4th place