The following teams progress to the knockout stage: 1. Vision Valor Victory 2. Reason Gaming All 3 teams finished on 6pts: vVv placed 1st based on maps won against AoD and playing all games available. Reason placed 2nd due to AoD forfeit against Reason and subsequent rounds won by default. Thanks to all teams for taking part __________________________ Jammer... Wij zijn in onze poule wel door...
ja, triest maar waar.. we hadden vrijdag met Reason afgesproken, kwam Aridity niet opdagen, daarna niks van Absy1nth gehoord echt triest, ze weten dat ze ge ownt gaan worden ofsjoow en dan gaan ze zo doen.. 2e x al, Flashback to ConsoleGaming Summer tourney Halve finale.. echt diep triest, ik denk dat iedereen weet dat wij deze poule door waren gekomen.. hadden we 1 map hoeven winnen van Reason, we spelen nog wel tegen ze of iets..
lol voor matchbox? ik d8 al want er stond iets van de volgende ronde: naam clan vs winnner poule.. dus ik d8 al dat klopt niet. Maarjah suc6 en kick ze ff uit het toernooi
envy is er dus uit... en voor de duidelijkheid Humanity's last hope is het UK team en HLH-Clan is het NL team.
Ja t was naar, we moesten met onze halo 3 leader spelen die al zeker geen 4 maanden had gespeeld.... t was egt zuur.... Tapiionz is op vakantie en reserve Rampage moest carnavallen, dus vandaar... Deze mannen zijn trouwens echt niet goed... Miinosha en Blessed waren dood en ik en TrueExist waren nog over en we pakken ze gwoon 2 op 4 met een shotty battle Een rematch met Tapiionz winnen we zeker