1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AOM is de beste *mijn mening*

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XBox_Frank, 27 okt 2002.

1. Inferno

Inferno Generals ownt :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em al :)

Hij is inderdaad erg cool, maar de helden zijn een beetje te makkelijk te maken vind ik... wel jammer, maar verder een toppertje.

Cool detail vind ik dat de bomen daadwerkelijk omvallen als je ze kapt, erg strak gedaan.

Empire Earth vind ik zelf eigenlijk nog wat beter, vanwege de uitgebreidheid en ook de mogelijkheid tot modernere units.

2. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is het moeilijkheids niveau?
    Want bij de vorige delen vond ik dat niet zo heel goed

3. Inferno

Inferno Generals ownt :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het niveau vrij goed, zo lang je maar geen torens bouwt achter bossen... de AI heeft daar nogal moeite mee en loopt dom langs het bos in de hoop jou toren aan te vallen... zelfde geld vaak voor muren, maar niet altijd.

De AI bouwt imho nog steeds te weinig defences (lees: torens en muren), maar ik kan me enigszins voorstellen dat het erg moeilijk is zoiets te programmeren (dus om te bepalen wat een goede plek zou zijn).

De aanvalskracht is verder wel goed, veel troepenvariatie en geen luitjes meer die niets terugdoen als ze worden aangevallen (terwijl ze dus onderweg zijn naar een andere plek) zoals bij AoK.
    Godpowers worden trouwens wel erg vroeg in het spel gebruikt, terwijl een menselijke speler deze liever tot later zou bewaren...

Maar ach, het is sowieso leuker met een menselijke tegenstander :)

4. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kom ik op de vraag hoe de online functie is?

5. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het enige nadeel is voor mij:

easy te makkelijk
    moderate te moeilijk

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    easy is idd errug makkelijk, met moderate is ie pittig, maar wel te doen. Ik zal hem eens op Titan zetten, kijken hoe dat speelt (kijken hoe gauw ik ingemaakt wordt) :)

Voor de rest een vermakelijk spel, al vind ik dat het niet echt heel veel toevoegt aan de vorige delen: slechts 3 volkeren, graphics niet drastisch verbeterd, zelfde gameplay (dat laatste is eigenlijk een voordeel, aangezien die perfect is). Myth units e.d. zijn wel een een leuke toevoeging.

AI is best nog wel lastig. Heel irritant als ze met een klein leger plus een katapult je muren/torens aanvallen, aangezien die katapult buiten bereik van de torens staat.
    Met de campaign ben ik nog wel ff bezig.

7. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    AGE OF MYTHOLOGY RULED!!!
    *GAAT NU EFFE MENSEN KILLEN ERMEE OP HET INET! *

8. warcract en age of mythology zij ALLEBIJ perfecte spellen

Deel Deze Pagina