1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apart forum voor de 360!?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Yi-Long, 12 mei 2005.

1. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    wtf.. dubbelpost met 2 min ertussen :confused: nja..

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Lijkt me best hadnig :eek:

Sinds 'ie bekend gemaakt is, schieten de threads over de Xbox 360 als wortels uit de grond :{ ... Wat een zeer goed overzicht veroorzaakt ...

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En wat denk je dat als er een sub-forum komt? Stoppen die threads met als wortels uit de grond te schieten? Worden tig threads over hetzelfde onderwerp overzichtelijk?
    Volgens mij niet...

Ik denk niet dat het veel zin heeft, zo'n subforum. Hoe het nu zit, is goed.
    Als er iets is met iemand zijn Xbox 360 (doet het niet meer, problemen met live/networking etc.) lijkt het me handig om bijvoorbeeld in de titel van de desbetreffende thread [Xbox360] te zetten en deze gewoon te plaatsen in de huidige forumgedeeltes. Maar dat duurt nog wel even.

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1

Je komt ook wel gelijk met een par heel goede argumenten warom het niet nodig zou zijn :{

Hoe je het ook bekijkt het is veel handiger en veel overzichtelijker. Het gebeurt toch wel vaker dat als er nieuwe games worden aangekondigd dat er over die bepaalde game een thread geopent word? en als dan de 360games tussen de X1(ik noem de xbox maar even zo) games staan dan is dat niet voor iedereen even duidelijk, en overzichtelijk al helemaal niet. en jij zegt dat er niemand het meer gaat hebben over X1 games over een half jaar. dat lijkt me vrij sterk want ik weet zo goed als zeker dat er ook genoeg mensen zijn die het geld niet eens hebben om gelijk zo'n nieuw apparaat aan te schaffen, het is ook nog niet bekend wat de kosten van dat ding gaan worden dus. en ook lijkt mij dat er nog zat mensen zullen zijn die gewoon nog x1games kopen, ze zullen vast wel met bossen in de budget bakken komen en die mensen zullen dan toch nog wle vast komen te zittem met games. en problemen met games nou dan kijk je ff op het forum en als je je antwoord niet kan vinden vraag je het even, dus ik denk dat de x1 threads niet snel weg zullen zakken hoor. :p _0/

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat een subforum voor de xbox 360 op dit moment al handig is. Je kunt dan het splinter cell subforum eruitgooien.

In het subforum kun je naast de hardware ook alles posten over de software. Zo staan de xbox games niet tussen de xbox 360 games.

6. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de tijd daar nog niet rijp voor is.

7. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Het laat zich wel lang op zich wachten aparte 360 sub-forums!

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Een simpele [360] voor de topic doet ook wonderen.
    Sub-forum voor de 360 lijkt me nogal onzin, omdat een sub-forum van tijdelijke aard is.

En aangezien de interesse in de Xbox 360 niet bepaald tijdelijk zal zijn...

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zelf zat ik eerst ook aan een 360 subforum te denken, maar dat is niet het meest geschikte, aangezien, hardware, live, gaming, cheats ed dan allemaal door elkaar staan.
    Ben echter wel voor een betere scheiding van de threads zowel op de frontpage als op het forum, bijv. door een prefix als [360] in de titel.

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt mij ook het beste, misschien een goed idee om de members hier op te wijzen of hier een regel over op te stellen. of dat mods de titels gaan veranderen.

hoe denken jullie hierover?

11. Chimaera360

Chimaera360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Schop*

Binnenkort het X05-event wat geheel in het teken staat van de 360 en volgende week de presentatie in Japan. Er zal nu toch steeds meer en belangrijkere info binnenstromen. Maar ik weet niet wat er gedaan wordt, een apart forum of werken met prefixen? Een apart forum lijkt me handiger...

Deel Deze Pagina