1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Apex Legends

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 4 feb 2019.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    FOV staat bij mij op default. Ben kleurenblind en soms van afstand is het al lastig te zien. Moet niet nog verder uitzoemen dan zie ik helemaal niks meer haha
     
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Was vergeten hoe lekker titanfall speelt <3
     
  3. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik vind het zo’n tunnelvisie effect met die FOV op default, net of dat je oogkleppen op hebt. :+

    Hoop wel dat ze de snel iets aan de servers doen, soms is het niet normaal hoe je achter cover of om t hoekje nog ff neergemaaid word door muren en obstakels heen. =(

    Benieuwd of we deze week ook “officeel” wat info te horen krijgen van de Battlepass of andere zooi die hopelijk binnenkort komt.
     
  4. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Blijft een beast die peacekeeper.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Het was leuk zolang het duurde maar het spel is sinds een paar dagen 100% onspeelbaar geworden voor mij. Elke game piept en kraakt van de lag en als ik enemies tegenkom dan is het helemaal mis. Het geluid valt, zieke framedrops en hupsakee je bent weer dood. Heel erg jammer dit
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Op de X echt bijna geen problemen alleen gisteravond iemand die in de party mij heel zacht hoorde en 2x niet meeging vanuit de party naar de game. Daarvoor echt vrijwel foutloos lopende game tot nu toe. Waar speel je op?
     
    Kaspoll vindt dit leuk.
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ook nauwelijks problemen gehad qua lag, framedrops etc. Enige waar ik me aan stoor zijn mensen die volledig hun eigen gang gaan en zich niks van de squad aan trekken. Als in, mensen die zonder te pingen solo uit het vliegtuig springen en een totaal andere kant op gaan dan de jumpmaster doet, of mensen die als een malle vooruit rushen en bij het zien van een vijand meteen het vuur openen en vervolgens binnen no-time dood zijn omdat ze niet in hun eentje een volledige squad aankunnen.
     
    Zifnap, Tim en ColdzeroNL vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Dat soort grapjassen heb je helaas overal. Sommige gamers rennen als echte stormtroopers vooruit, om als zodanig ook afgeslacht te worden door de tegenstanders.

    Ik stel voor dat games in de toekomst aan het elektriciteitsnet worden aangesloten. Iedere keer dat je doodgaat krijg je dan een stroomstootje. Eens kijken hoeveel gamers dan nog roekeloos het spel durven te spelen. :D
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Counter argument: spel is niets aan als je 5 minuten moet wachten totdat teammates een area die jij al geloot hebt door te zien lopen, pings negeren en vervolgens 50 tot 200 damage gedaan te hebben. Ik probeer er dan maar zelf wat van te maken ook al is de kans groot dat ik dood ga.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Barbabravo en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    STORMTROOPER

    ;)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha ja dat is het andere uiterste.

    Gisteravond nog een potje gespeeld met twee mensen die opzich niet verschrikkelijk goed waren maar wel gewoon aan teamplay deden. Constant pingen, niet te ver van elkaar verwijderd raken, ammo en andere bende aan elkaar geven als dat nodig was etc. Uiteindelijk als squad 18 kills gemaakt en het potje gewonnen. Op zo'n manier is dit spel echt tof.
     
    Kaspoll vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is alleen te zeldzaam.
    Qua aim zeer zeker

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    bulletproof010 en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Eerste 30 seconden tot minuut laten zien wat Reson bedoelde denk ik. In de middag had ik amper problemen vandaag, maar in de avond had ik dus ook zulke stroperige matches. Servers bij EA hebben het zeer zwaar.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Live Balance Update live on all platforms

    Source: https://www.reddit.com/r/apexlegends/comments/ay5hh2/live_balance_update_live_on_all_platforms_lets/
     
    Tim en bulletproof010 vinden dit leuk.
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    4 games back to back gewonnen met mirage. Alle saai stukken eruit geknipt. Op laatste ook los kunnen gaan met de Mastiff, awesome!
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gisteren op een stream werd er vooral geklaagd over de hoeveelheid energy weapons.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Geweldig :D Come get ya suga



    Ik bamboozlede mijzelf hier toch wel even flink. Ik wist dat er een enemy achter die rots zat, maar waar hij nou heen was gegaan...
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    https://thumbs.gfycat.com/UnhealthyFearfulBettong-mobile.mp4

    Dit is mijn gemiddelde teammate :lol:

    Handige tips voor Lifeline mains


    Ben de afgelopen dagen aan het oefenen om dit toe te kunnen passen tijdens combat. Stuk lastiger om te doen op console, maar het is ook effectiever op console. Niet veel mensen doen dit en als jij als enige van de lobby bhoppend healt heb je een enorm voordeel.
     

Deel Deze Pagina