Ik heb nog een Ipod Touch van de eerste generatie. Deze heeft een tijd geleden zo'n update gekregen waar je voor moest betalen. Nu heb ik een app gevonden die ik zowaar echt wil en nuttig vind. Moet mijn Ipod van de nieuwste updates voorzien zijn om zo'n app te gebruiken? Toen die update uitkwam(geloof dat dat al 2 jaar terug is nu) kon je deze update ook in een macstore laten doen. Weet iemand of dit nog kan? En als ik zo'n app koop, zit die dan aan mijn Itunes account gelinkt of aan mijn Ipod? Niet dat als ik een nieuwe Ipod/Iphone oid koop dat ik deze app dan weer opnieuw moet kopen?
over je eerste vraag kan ik je niet helpen, maar als je een app koopt word die gelinkt aan je iTunes account.
Twitter for iPhone geupdate naar 3.0.2 en nu kan ik 'm niet meer openen! Hij klapt er direct uit op m'n iPhone 3G met OS 3.1.3! Nu ben ik de 3G helemaal zat! iPhone 4 kom snel!!
Op http://nl.appevent.com wordt er deze maand elke dag een app van Nederland/Belgische bodem weggegeven. Zowel iPhone als iPad apps komen langs. Vandaag is het de iPhone app Rondje. Toch leuk om in de gaten te houden!
Vanmorgen voor de iPad de App CineXPlayer (Xvid) gedownload. Vanmiddag even de mogelijkheden bekijken !
Net gedownload. 5 * beoordeling dus lijkt me dat ie bij mij ook wel gaat werken. Straks even proberen!
Net even 12 Anime's overgezet naar iPad en dat ging razend snel. Ben behoorlijk onder de indruk van de beeldkwaliteit.
Ik wil films via itunes er op zetten maar hij laad hem niet in. Ff kijken hoe ik dat nou voor elkaar moet krijgen!
Ik heb 14 avi's op de iPad gezet waarvan 2 niet willen afspelen ? Elke keer dat er een filmpje met succes op de iPad wordt maakt de iPad een geluidje.
Ik heb ook Avi's, maar hoe krijg jij ze dan in itunes. Ik importeer ze maar zie ze niet. Je hoef toch niet te jailbreaken want doe ik liever niet!
Mijn iPad is ook niet gejailbreakt. Je volgt de instructie's zoals in de het filmpje van CineX ? Zou ik een avi heb uitgekozen wordt deze direct overgezet naar de iPad ! Als het overzetten gelukt is dan maakt mijn iPad een geluidje. Avi's zijn alleen zichtbaar als je de App CineX opgestart , naar Video's gaan heeft geen zin.