Kwam er vandaag tot mijn verbazing achter de de meest geniale iphone game van de afgelopen 20 jaar afgeprijsd is: ORDER & CHAOS ONLINE kost nu tijdelijk 0,79 cent!!! Verplichte aanschaf, menschen, dat is 5 euro goedkoper dan normaal!! [yt]stARuX_A-Xk[/yt]
Songkick is ook wel een aanrader. Houdt bij welke concerten/optredens van je artiesten er zijn in steden in je buurt(kan je zelf toevoegen ook) en het leest automatisch je muziekbibliotheek waardoor de concerten/optredens van je favoriete artiesten ook allemaal worden weergegeven.
Iemand ervaring met een van onderstaande apps voor de iPad? CineXPlayer Azul Media Player GoodPlayer OPlayer HD Ben dus op zoek naar een goede en fatsoenlijke app die .mkv bestanden fatsoenlijk kan afspelen MET ondertitels en synchroon geluid!? En ik wil dus niet eerst moeten converteren, dat duurt zo lang ! Reviews van die vier apps zijn zowel positief als negatief, dus hoop dat hier iemand ervaring ermee heeft en me kan zeggen welke ik moet hebben! Gaat voornamelijk om 720p afleveringen van tv series, maar ook 720p films wil ik er opzetten!
Thnx! Heb net ook een aantal forums zitten lezen en daar werd AVPlayerHD idd ook het vaakst genoemd, naast Azul Media Player en BUZZ Player HD. Morgen dus maar ff AVPlayerHD uitproberen! EDIT: AVPlayerHD werkt super ! Films, tv series, .avi, .mkv, hij speelt t allemaal! Alleen heb ik iets heel geks met de subtitles?! Heb van een serie meerdere afleveringen er op gezet en alleen van aflevering 1 en 2 pakt ie de subs niet (uiteraard zelfde naam als aflevering zelf), maar van de rest van t seizoen speelt ie wel alles met subs (alles 720p .mkv bestanden)?! En heb er ook een drietal films opstaan, allen 720p .avi bestanden, en daarvan doet ie bij twee films wel subtitles en bij eentje weer niet?! Enig idee hoe dat kan? EDIT 2: Oplossing gevonden, heb nou alle series en films met subs! Super app!
Noooooo way Airline Tycoon Deluxe is verschenen in de Mac App Store Ik heb die game nog origineel op CD (Met kartonnen doos) liggen. Wat heb ik dat vroeger veel gespeeld zeg! Helaas wel 15 Euro :{
Is er eigenlijk een app waarmee je een melding in het toegangsscherm zet? En dat die blijft komen totdat je hem weghaalt. Bijv iets wat je niet moet vergeten.
Ik vermaak me op het moment met Flick Golf! en Golf Extreme! (zoals de naam al zegt de extreme variant). Zoals de naam verder al zegt een golf spelletje, maar dan über arcade. Swipe de bal -letterlijk- weg met je vinger en probeer deze in de lucht dan nog een beetje te corrigeren om zo dicht mogelijk, dan wel in de hole te krijgen. Hoe dichter bij hoe meer punten. Erg verslavend.
Heb Flick Golf op de iPad, erg leuk idd! Cut The Rope: Experiments is ook weer erg leuk! Alleen wel weer erg makkelijk...eerste doos had ik binnen no-time uitgespeeld met alles op 3 sterren (en elke level maar 1 keer geprobeerd).
Cut The Rope Experiments! Heb dat spel zitten spelen tot m'n 3GS oververhit was. Eerste box is inderdaad te simpel, maar dat is ook wel weer een mooie inkomer, gezien het al een tijdje is geleden dat er updates zijn geweest.
Niet bekend mee maar Worms is Worms. Dat is altijd goed toch? Zoveel verschil zit er niet tussen al die versies edit:// volgens de reviews in iTunes is er geen LAN play mogelijk, dat is evt wel iets om rekening mee te houden
Heb je je iPhone gejailbreaked? Zoja: RemoveBQ --> in cydia. http://www.iphoned.nl/removebg-stopt-alle-achtergrondprocessen/28098/