Apple App Store

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 28 jun 2009.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn favo apps:

    BeejiveIM
    Verreweg de beste MSN client naar mijn mening! Kost wel 8 euro, maar zoiets schaf je één keer aan om er vervolgens altijd van te genieten. :)

    McFinder
    Vooral grappig om aan vrienden te laten zien. Laat de route zien naar de dichtsbijzijnde Mac. :cool:

    Sneezies
    Erg verslavend. Is de bedoeling om een kettingreactie te veroorzaken.

    HeyWAY
    Kun je je huidige locatie versturen aan mensen waarvan jij toestemming hebt gegeven dat ze jouw locatie mogen zien. Is vaak op een paar meter nauwkeurig! Freaky.

    Navigon
    Totdat TomTom uitkomt... Eigenlijk niet ideaal zonder autolader, omdat het behoorlijk wat van de batterij vreet.

    Verder nog: Belstatus, Hyves, Nu, 929ov, Shazam, NOSJournaal, Tap Tap, Worms,
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En je moet binnen een bepaald aantal kilometer van die persoon zijn volgens mij. (3 kilometer ofzo?)
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Neehoor!
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Beetje hier met gevangenis apps patsen hè:cool:.. Had laatste ook Navigon Benelux gedownload. Wel grappig alleen bestaat er geen GPS module voor de iPod dus had er geen drol aan:emo:.. Straks maar op m'n iPhone zetten:).

    *Download Sneezies via Appulous:+..
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    TomTom-directeur Harold Goddijn gaf zojuist tijdens een interview op BNR aan, dat TomTom aan de vooravond staat van de lancering van de iPhone-applicatie. Hij meldde dat ze druk bezig zijn met testen, maar op schema liggen om de applicatie deze zomer uit te brengen. TomTom was op de radio omdat de kwartaalresultaten beter waren dan verwacht.

    3 Augustus gaat waarschijnlijk de TomTom iPhone versie online.

    Als ik op de site van TomTom kijken kon dit nog wel eens waar zijn.
    Je kan nu maximaal 40% besparen op de nieuwe kaarten en deze actie duurt tot 3 Augustus.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, 3 augustus. Beetje laat niet?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo denk ik er ook over.

    Ze hadden TomTom voor de grote vakantie online moeten gooien.
    Vind het jammer dat TomTom zo geheimzinnig doet, had graag een paar belangrijk opties willen weten zoals HDtrafic of Live ondersteuning.

    Veel mensen vragen zich ook af of de externe GPS-antenne in de TomTom houder ook werkt met de navigatie software van Navigon.

    Ik heb voor mijn huidige GO 930 een nieuwe kaart nodig , kan deze tot 3 Augustus kopen voor € 59,95
    Vraag me af wat de iPhone versie en de houder gaan kosten !!
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hey,

    Als ik een click and buy account aanmaak, is dat dan veilig om via itunes games te kopen? En word er niet zomaar iets afgeschreven?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er wordt afgeschreven zodra jij een applicatie aanschaft. Verder is het volkomen veilig.
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik gebruik prepaid kaarten, nog veiliger:)
     
  11. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Het is gelukt thnx:)
    Maar een vriend van me had een app, dat je een "Poesje" moest scheren en als je dat te hard deed, hij ging bloeden. Weten jullie hoe die heet:+
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik het al jaren zonder enige problemen.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Misschien morgen TomTom?
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alle actie's bij TomTom lopen vandaag af.

    Ben heel benieuwd naar de prijs van het complete pakket Software + Houder.
    Zag op iphoneclub.nl dat de houder wordt aangeboden voor maar liefst € 133 :mad:

    Wat zal zijn iPhone stinken naar vis :+
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De houder wordt natuurlijk het duurste. Ze moeten namelijk 30% van de prijs van de App afstaan aan Apple. Dus de App wordt goedkoop, maar de accessoires worden flink geprijsd aangezien dat pure winst is voor TomTom.

    Anyway, ik had voor 3 collega's hun iPhone 3G gejailbreaked en er Navigon opgezet. Maar zelfs de 3G deed het perfect qua snelheid en GPS. Dus misschien is de houder qua GPS nogeens niet nodig. Natuurlijk is het wel meteen een handige autolader en steun.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2009
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Accessoires zijn nooit goedkoop geweest bij TomTom.
    Ze vragen €*35 voor een simpele zuignap voor mijn Go 930 en nog valt dat ding soms spontaan van de voorruit.

    De houder ga ik toch kopen , omdat er nu geen goede alternatieven zijn.
    Voor mijn GSM gebruikte ik van die knijp dingen en dat is helemaal bagger , die dingen springen soms bij een slechte weg spontaan open.

    We zullen morgen zien of 03-08-2009 inderdaad de launchdatum wordt.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Voor iedereen die een Synology NAS heeft staan thuis, er staan in de App store 2 apps van Synology. 1 voor muziek en 1 voor foto's.

    je moet wel beta firmware 2.2 installeren op t NAS om t aan de praat te krijgen maar het is de moeite meer dan waard.

    Vanuit deze apps heb je overal toegang tot de muziek op je NAS via 3G (met iPod controls) , dus lekker in de auto de muziek streamen die bij je thuis staat is geen probleem :D

    Apps zijn nog gratis ook
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gisteren Remote gedownload en wat werkt dat geniaal zeg! Nu nog een Airport Express voor in de woonkamer :9
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0


    Dit ziet er nog wel vet uit, maar de besturing lijkt mij een beetje lastig.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Een hele tijd terug toen de Appstore nog niet beschikbaar was voor de iPod Touch, had ik een beta versie van mini quake. Je moest richten dmv de motion sensor, maar dat werkte echt voor geen meter :+
     

Deel Deze Pagina