1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple App Store

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 28 jun 2009.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe kan die app je emailadres weten? Bedoelen je gewoon het adres waar je mee hebt 'upgesigned' voor je 'we rule' account? (Ik herinner het me niet meer eigenlijk maar ik neem aan dat je daar een email adres moest bij ingeven.) Het is toch niet zo dat die app de email addressen kan achterhalen die je 'echt' op je iphone gebruikt met de mailapp?

    Klinkt veelbelovend, hopelijk maken ze de verwachtingen waar. De enige 'bug' waar ik soms last van heb is dat ik 'open' bij iemand zie staan, maar vervolgens in z'n kingdom nergens een open shop bespeur.
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben er inmiddels achter dat dat komt omdat je momenteel maximaal maar 30 bestellingen mag hebben. Dus stel dat je buiten je Kingdom 16 bestellingen doet, kunnen mensen binnen je kingdom nog maar 14 bestellingen doen. Zodra de 30 bereikt is, is je Kingdom bugged.

    Maar dat gaan ze dus ook fixen. :)
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah ok, aan 30, of zelfs 16 shops kom ik nog lang niet dus bij mij gaan ze dat probleem niet snel tegenkomen! Moet trouwens zeggen dat ik je kingdom erg knap vind, ofwel is het toeval maar de rest gooit precies alles maar wat random neer met geen oog voor hoe het eruit ziet.

    Ik heb wel een idee hoe ik het wil maken, maar eerst en vooral al veel te weinig geld, (ook nog niet alles unlockt zoals die rivier & die statues) en ik vind het best ook rot dat elke keer je je castle upgrade het gebied gewoon langs alle zijden groter wordt. Als je dan iets in een hoek wil hebben, zoals farms, kan je alles gaan verplaatsen.
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Alleen vandaag gratis:

    [​IMG]

    Best wel grappig, net ff Bruce Lee & Hover Bovver ofzo gedaan, veel titels ken ik niet meer van naam maar wel van screenshots :)

    Enige minpuntje is dat je voor Space Taxi wel moet betalen
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik gebruik nu enige tijd Tunin.FM iCar Radio Lite (gratis versie), en dan vooral Slam FM als apart gedownloade App. Maar opzich valt hij best vaak uit terwijl dit bij bijvoorbeeld Sky Radio nog nooit gebeurt is.

    Kan misschien komen omdat het een gratis versie is zodat ze je een beetje willen pushen op de betaalbare versie van €2,99 te kopen? Of is dit onzin? :9


    Maar ik zat eigenlijk sowieso al naar de €2,99 versie te kijken vooral om het dikgedrukte:


    Hoe gaat dit in z'n werk (GPRS), dus kan ik daadwerkelijk op de fiets naar de radio luisteren? Iemand ervaringen mee misschien?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als jij internet in je abonnement hebt zitten dan kun je overal GPRS aan, dus ook overal radio luisteren. De T-Mobile abonnementen hebben gewoon internet inbegrepen. Een iPhone zonder internet is ook maar gehandicapt.
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En als je een Ipod Touch hebt? :+
     
  11. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb je toch geen GPRS? Daarom heb ik et net weggehaald uit vorige post xD
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ok bedankt.
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Met GPRS kun je het inderdaad overal luisteren, maar hij zal af en toe wel moeten bufferen waardoor de verbinding dus ff stil valt. Maar TuneIn is verder geweldig!
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Speciaal voor de autisten onder ons, aleen vandaag gratis:

    [yt]MTOc6bzpsSY[/yt]

    Toffe game!
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Iemand nog tips voor must-have iPod Touch games?

    De prijs maakt niet uit :).
     
  16. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Cartoon Wars ( gunner)
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Downloading :)!
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Chaos Rings, van Square-Enix. Kost wel wat, maar is in mijn ogen vanaf de eerste minuut al 10x interessanter dan Final Fantasy XIII!

    Sword & Poker, poker met een actie RPG jasje.

    Transformers G1: Awakening, Advance Wars met Transformers.

    Zenonia (1&2), beide erg leuke actie RPGs!

    Space Miner: Space Ore Bust, een echt supertoffe en onwijs verslavende game! Begin met een klein schip in de ruimte ruimtestenen kapot te schieten en upgrade met dit geld je schip zodat je sterkere wapens etc. krijgt. Erg leuk en volgens mij ook een erg grote game!

    Deze kan ik je echt van harte aanraden! Speel ze met plezier!
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Angry Birds €*0,79 _O_

    [​IMG]
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    En daar vond ik dus echt niks aan :p
     

Deel Deze Pagina