Nou en of...ken je nog die ouwe atari 2600?? daar had je ook maar 1 knop mee nodig. het zou wel kunnen... alleen ben je wel flink gelimiteerd...
Dat zou niet winstgevend zijn aangezien er al 3 concurrenten zijn. Maar waarom niet, als ze met goede spellen komen en de concurrentie wordt de prijs laag.
Apple zette met de iPod een hele trend die nogsteeds niet voorbij is. er komt steeds een nieuwe generatie iPod bij die steeds iets meer kan (Denk maar aan de iPod Photo) Apple introduceerde laatst de MacMini, eindelijk een betaalbare macintosh. Ik denk dat als dit apperaatje een succes wordt (en als we amazon.com mogen geloven wordt het dat ook) Apple ook steeds met een uitbreiding komt. Denk maar aan een soort Media centre. MEt iTunes Music store van Apple downlaod je nu voor een zeer schappelijk prijsje een nummertje. Wie weet dat ze ooit eens komen met bijvoorbeeld "MacMini Game strore" waar je voor 30 euro een nieuwe game download.
Werken jullie welis op Apple G5/Imac?? nou ik dagelijks als ontwerper maar ik vind het niks soeps, het enigste voordeel is dat het een stabiel systeem is,stabieler als windows ja. Voor de rest leuke vormgeving en daar houd het bij op...nee Apple hoeft van mij niet aan een console te beginnen laten ze eerst maar eens een beetje goeie home/work computer maken,en een stuk gebruiksvriendelijker dan nu. Nu zal ik vast ruzie krijgen met wat apple nerds maar goed das dan niet anders.
ik ben het helemaal eens met je... voor de grafische industrie is het wel handig, maar dat is het dan ook... het is idd stabieler merk ik. Ik werk zelf @ stage achter een mac G4. hoewel ik toch zo'n macmini best zou kunnen gebruiken, puur alleen voor het grafische gebeuren en de stabiliteit. gamen blijf ik gwoon op de box of pc doen ze hebben iig nog een lange weg te gaan voor een goeie home/work computer... in vergelijking met PC's btw, dat plaatje op page 1 is van www.worth1000.com een photoshop pagina