1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn 3g is ook traag als stront. bv naar settings menu kost al 5 seconden terwijl op een 3gs met multi tastking aan dit wel als een speer gaat.
    heb het idee dat er iets mis is in de 3g iOS4 versie. als ik kijk met istat is er amper nog geheugen vrij op mijn 3g (2mb) terwijl op 3.1.3 ruim 40 mb vrij had altijd.
    lijkt wel of apps toch draaien op de achtergrond maar dat je het overschakelen mist.

heb nu 3g zonder jailbreak. ga straks eens denk jailbreaken en dan kijken als ik multi tasking aan zet en de apps kill, hoeveel ram er dan nog vrij is.

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
  3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dat gevoel had ik ook al, dat ie gewoon het geheugen steeds weer helemaal vol gooit, aangezien alle animaties op de iPhone ook zo traag gaan. Vaak idd een lag van 5 seconden in dingen. Ik hoop dat Apple hier snel iets aan doet anders ga ik zo snel mogelijk terug naar versie 3.1.3 Je zou toch zeggen als ze iOS4 op een 3G getest hadden dat ze dit allang gezien hadden, het is niet iets wat je even niet opmerkt ofzo het is overduidelijk dat de 3G niet met iOS4 kan omgaan zo als die er nu is.

Hoe kan je em restoren naar 3.1.3. ? Als ik em nu ga restoren dan zet ie em automatisch naar iOS4 omdat de laatste versie is?

Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  4. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    losse firmware downloaden en dan manual restore doen, als je op windows schift houd ingedrukt en druk dan op restore dan kan je zelf een firmware kiezen.
    op apple is het dacht ik cmd toets.
    http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/
    daar kan je alle fw downloaden die je wilt. kies wel de goede voordat je restore doet.
    voor 3g is het: iPhone1,2_3.1.3_7E18_Restore.ipsw

ik ga zelf ook terug naar 3.1.3. met jailbreak en als ik nu handmatig apps afschiet met multitasking aan heb ik zo al mijn ram terug.
    zit dus dikke bug in de 3g firmware.
    apps blijven in geheugen draaien ook al heb je geen multi tasking in de 3g, beetje waardeloos zo.
    zelf angry birds stottert op 4.0 waar hij op 3.1.3 gewoon soepel liep.
    wel jammer want folders is gewoon ideaal maar ja neem toch de iphone 4.
    doe wel even zonder ios4. wil niet steeds wachten op alles.
    zelfs met opnemen duurt het paar seconden voodat knoppen reageren, mateloos irritant.

ga waarschijnlijk via internet een bestellen in frankrijk. heb oom zitten daar. gebruik hem als doorstuur luik.
    en anders ben ik zelf in oktober ook in parijs. kan altijd nog zelf kopen dan:)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Option key (alt) inhouden en dan Restore. Firmware bestand selecteren en klaar.

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik denk dat ik ook maar terug ga naar 3.1.3 op m'n Touch. Sinds de update merk ik vooral in de appstore en Safari dat ie bij ieder scherm eerst een aantal seconden moet laden waar dat eerst direct was. Toch irritant.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Mobiel internet: tegemoetkoming naar aanleiding van uw klacht:

Onlangs heeft u problemen ondervonden met mobiel internet. Onze excuses hiervoor. Wij hebben er de afgelopen weken alles aan gedaan om voor u de problemen op te lossen. De 'filevorming' op het 3G netwerk voor mobiel internet is gelukkig opgelost. U kunt nu weer volop gebruikmaken van onze diensten.

Tegemoetkoming
    Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft gehad van de netwerkproblemen. Daarom willen wij u graag tegemoetkomen. Binnenkort ontvangt u twee maanden van de abonnementskosten van uw internetbundel van ons terug: één maand voor het ongemak en één maand als bonus. Beide bedragen worden verdeeld over twee facturen. U vindt ze daar als volgt terug:
    Eerste maand - Coulance Netwerk: € 12,56
    Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: € 12,56

:D:thumbs: t-mobile

8. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    traagheid 3g word binnenkort aangepakt met FW update.
    nu een snelle fix is een hard reset om de zoveel tijd. niet handig maar werkt wel.
    hard reset is power+home tot hij uit gaat. je data blijft intact.
    heb nu 28mb vrij nog in istat. even game gestart en blijft nu zo netjes.
    kijk het wel nog even aan tot update er is.

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, jammer dat ik niet een klacht had verzonnen!

10. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Of je leegt gewoon even het geheugen door de stand-by knop in te drukken tot 'zet uit' verschijnt en dan de home-knop ingedrukt houd tot het weer verdwijnt.

11. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Oooh! Ja hebbe!! 8)
    Die is echt über gaaf! _O_

Maar volgens mij zijn de Chinese arbeidertjes nog bezig een partij van die dingen in elkaar te knutselen.

12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo heb net iphone besteld via apple uk en bordelinx. zie wel hoe lang het duurt:)

13. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ben enorm jaloers, heb zelf geen CC, maar anders deed ik het denk ik ook maar. Ben alleen altijd bang dat het fout gaat ;)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zodra hij in Canada uitkomt heb ik er waarschijnlijk ook één. Komen er drie naar Nederland toe waaronder één voor mij. En ik sta ook gewoon bij T-Mobile op de lijst.
    Komt allemaal goed. :)

15. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Als je er een over hebt :b:

16. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn iphone order geannulleerd bij apple via borderlinx. vind de 100 eu verzekering niet het risico waard.
    heb nu via nederlands bedrijf een 32gb iphone 4 besteld. krijgen 100 Uk toestellen binnen op 20 juli.
    kost wel 849 voor 32 gb maar heb net mijn 3g verkocht voor 300 dus vind het wel prima.
    kost mij dan 549 gezien de 3g toch al afgeschreven is:)

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Wie wat waar? Je kan het ook via een pm versturen...

18. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Dan heb je nog goed gevangen voor zo'n 3G. 8) Wat zou ik dan nog voor een 32GB 3GS krijgen?

19. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij was net 3/4 weken oud. kreeg nieuwe van reparatie dienst dus gelijk meer waarde:) en sim unlocked.

heb mijn iphone 4 hier besteld: http://www.computerdiscountcenter.nl/index.php
    Had gebeld en ze krijgen er zowiezo 100.
    60x32 gb en 40x 16GB.
    ze hadden nu 70 pre orders dus als je snel bent dan heb je er ook nog een.

20. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier even wat foto's en ervaringen van mijn kant, ik heb hem sinds maandag (eBay uit de UK)..

Foto's van mijn unbox party :)

Even wat ervaringen:

Ik heb alle iPhones gehad maar het moge duidelijk zijn dat dit de beste is, zoals apple al zegt : de grootste stap sinds de eerste iphone.. ik geef ze gelijk, ik ben erg onder de indruk ! Alleen al het design en de materialen die zijn gebruikt, het voelt echt aan als een absoluut luxe en duur apparaat wat een minpunt met zich meebrengt: je bent continu bang hem te laten vallen.. Ik heb hem zelfs al 2x laten vallen omdat hij zo glad is maar geen enkele schade gelukkig.. Ik ga zeker een bumper halen binnenkort. Al met al ben ik zeer te spreken over het design, als ik nu de 3G van een vriend in me handen heb, pff ik wil hem niet afkraken ofzo maar dat is toch wel een stukkie minder :p

Grootste verbeteringen : Retina Display, snelheid, de camera('s) en de verbeterde accu.

Ik vond de displays van voorgaande iPhones al hartstikke mooi, maar dit scherm is echt mindblowing. Werkelijk de allerkleinste lettertjes zijn nog superscherp.. Ik heb ook een iPad (welke ook geen onaardige resolutie heeft) maar het verschil is vrij groot tussen iPhone 4 en iPad.. Kan niet wachten tot de volgende iPad met Retina Display ! Foto's en video's hebben zoveel meer detail nu op dat kleine scherm, je moet het zien om te geloven!

Foto's en video's gemaakt met de nieuwe HD camera zien er echt prachtig uit op het scherm en op de computer natuurlijk al helemaal.. Ook de front-facing camera doet zijn werk vrij goed moet ik zeggen met foto's en video.. FaceTime heb ik nog niet kunnen proberen..

Wat kan ik verder nog zeggen, jullie zijn wel bekend met iOS 4 denk ik.. jammer dat weinig apps nog iOS 4 (en iPhone 4) compatible zijn maar dat komt vanzelf wel.. Flight Control en GodFinger zijn wel al iOS 4.0 compatible en dat werkt perfect, fast-app swichting is echt een enorme toevoeging.

ehmm.. oh ja de LED Flash werkt ook heel erg goed moet ik zeggen.. er komt een belachelijk sterk licht uit dat kleine lampje :)

GPS werkt ook beter dan het op mijn 3GS deed.. ik heb sneller een fix en op de snelweg geen enkele keer bereik weggevallen, niks op aan te merken..

Dan even over het probleem met het wegvallende bereik : ik thuis altijd al matige 3G ontvangst gehad en dat is nu gewoon hetzelfde.. Als ik de zwarte strip linksonder in de metalen rand bedek met hand of vinger dan valt mijn 3G weg maar heb ik wel nog prima GPRS ontvangst dus ik vind het prima..

En als laatste nog : voorheen had ik op zolder geen of slechte WiFi ontvangst maar dat is nu ook gefixed met WiFi-N ondersteuning, overal in en om het huis goede en snelle verbinding.

Om even kort af te sluiten: dit is voor mijn de ultieme telefoon, ik zou niet eens weten wat ze nog kunnen verbeteren voor het volgende model. Dit toestel heeft alles wat ik zou willen. Ik was al erg te spreken over de 3GS maar de iPhone 4 heeft nog zoveel meer te bieden !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina