Hier even wat foto's en ervaringen van mijn kant, ik heb hem sinds maandag (eBay uit de UK)..
Foto's van mijn unbox party
Even wat ervaringen:
Ik heb alle iPhones gehad maar het moge duidelijk zijn dat dit de beste is, zoals apple al zegt : de grootste stap sinds de eerste iphone.. ik geef ze gelijk, ik ben erg onder de indruk ! Alleen al het design en de materialen die zijn gebruikt, het voelt echt aan als een absoluut luxe en duur apparaat wat een minpunt met zich meebrengt: je bent continu bang hem te laten vallen.. Ik heb hem zelfs al 2x laten vallen omdat hij zo glad is maar geen enkele schade gelukkig.. Ik ga zeker een bumper halen binnenkort. Al met al ben ik zeer te spreken over het design, als ik nu de 3G van een vriend in me handen heb, pff ik wil hem niet afkraken ofzo maar dat is toch wel een stukkie minder
Grootste verbeteringen : Retina Display, snelheid, de camera('s) en de verbeterde accu.
Ik vond de displays van voorgaande iPhones al hartstikke mooi, maar dit scherm is echt mindblowing. Werkelijk de allerkleinste lettertjes zijn nog superscherp.. Ik heb ook een iPad (welke ook geen onaardige resolutie heeft) maar het verschil is vrij groot tussen iPhone 4 en iPad.. Kan niet wachten tot de volgende iPad met Retina Display ! Foto's en video's hebben zoveel meer detail nu op dat kleine scherm, je moet het zien om te geloven!
Foto's en video's gemaakt met de nieuwe HD camera zien er echt prachtig uit op het scherm en op de computer natuurlijk al helemaal.. Ook de front-facing camera doet zijn werk vrij goed moet ik zeggen met foto's en video.. FaceTime heb ik nog niet kunnen proberen..
Wat kan ik verder nog zeggen, jullie zijn wel bekend met iOS 4 denk ik.. jammer dat weinig apps nog iOS 4 (en iPhone 4) compatible zijn maar dat komt vanzelf wel.. Flight Control en GodFinger zijn wel al iOS 4.0 compatible en dat werkt perfect, fast-app swichting is echt een enorme toevoeging.
ehmm.. oh ja de LED Flash werkt ook heel erg goed moet ik zeggen.. er komt een belachelijk sterk licht uit dat kleine lampje
GPS werkt ook beter dan het op mijn 3GS deed.. ik heb sneller een fix en op de snelweg geen enkele keer bereik weggevallen, niks op aan te merken..
Dan even over het probleem met het wegvallende bereik : ik thuis altijd al matige 3G ontvangst gehad en dat is nu gewoon hetzelfde.. Als ik de zwarte strip linksonder in de metalen rand bedek met hand of vinger dan valt mijn 3G weg maar heb ik wel nog prima GPRS ontvangst dus ik vind het prima..
En als laatste nog : voorheen had ik op zolder geen of slechte WiFi ontvangst maar dat is nu ook gefixed met WiFi-N ondersteuning, overal in en om het huis goede en snelle verbinding.
Om even kort af te sluiten: dit is voor mijn de ultieme telefoon, ik zou niet eens weten wat ze nog kunnen verbeteren voor het volgende model. Dit toestel heeft alles wat ik zou willen. Ik was al erg te spreken over de 3GS maar de iPhone 4 heeft nog zoveel meer te bieden !
Laatst bewerkt: 1 jul 2010