1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik sta al enkele weken op de lijst zodat ze mij bellen als ze met de officiële reservering beginnen. Moet nog steeds gebeld worden.
    Heb jij die €50,- al betaald?

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga over een paar weken naar Indonesië, maar weten jullie of de iPhone 3GS/4 in prijs heel erg veel scheelt ten opzichte van hier? En kan ik een iPhone uit Indonesië ook hier gebruiken?

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb die €50 al betaald en toen kreeg ik een reserveringsbon.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    T-Mobile is zo willekeurig bezig als de pest. De comments op iPhoneClub zijn echt zó verschillend. Naja, wacht maar even af.
    Zit vanaf morgen toch 3 weken op de Filipijnen. Zie het wel als ik terug ben.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik sta 8ste op de lijst in Deventer voor een zwarte 32 GB. :)

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik sta ook al een hele tijd op die lijst in Ehv. Zou echt tering lelijk zijn als je nu gewoon ff de winkel binnen kan lopen en hem zó kan reserveren en hem eerder krijgt omdat je nu dus al die €50 hebt aanbetaald.

Ik moet ook nog gebeld worden, en ze zouden dan ook naar het abbonoment dat je wilt hebben vragen (tenminste dat zeiden ze in de winkel toen ik me op de lijst had gezet).

-edit-
    welke kleur gaan jullie kiezen, wit of zwart? Ik kan nog steeds niet kiezen. :+

Laatst bewerkt: 9 jul 2010
  7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^ Als je de iPhone 4 snel wil hebben kan je niet kiezen aangezien de witte iPhone eerst niet wordt geleverd door productie problemen.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op mn werk uiteraard al een tijdje geleden een iPhone georderd. Vandaag ook maar bij T-Mobile in Heerlen eentje gepre-orderd. Ksta volgens mij als eerste op de lijst voor een zwarte iPhone. Rest heeft wit gekozen.. best nice :)

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^de rest gaat dus de eerste 2/3 maanden geen iPhone krijgen aangezien die zelfs nog niet eens in Amerika geleverd worden. Raar dat ze er wel preorders van nemen als ze weten dat ze de eerstemaanden geen witte iphones gaan zien.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Aah inderdaad, niet eens aan gedacht dat de witte versie voorlopig nog niet uitkomt. 8)
    Naja nu maar hopen dat hij eindelijk op het einde van de maand gereleased word.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja of niet:p ik ben dr wel blij mee. Heb express bij T-Mobile gepre-orderd. Ik kan me voorstellen dat, omdat T-mobile levering van iPhones afhandeld, zijn winkels voortrekt in het leveringsproces. Of in ieder geval meer aantallen..

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Tuurlijk zal t-mobile en de apr's meer iPhone 4's krijgen dan bv phonehouse etc, alleen zal T-mobile ook weer beperkt aantal krijgen, iedergeval niet genoeg om zelfs aan de reserveringen te voldoen.

Zal maandag ook es naar de T-mobile hier... alleen niet alle t-mobiles hebben al een reserveringslijst en de t-mobile hier heeft ook geen telefoon, dus kan ze ook niet opbellen om te vragen of ze een lijst hebben, kan ik er weer heen kloten om er vast weer achter te komen dat ze in Leeuwarden geen lijst hebben :mad: Zou zeggen dat je als winkel ook telefonisch bereikbaar bent, helemaal als een telefoon winkel zijnde. Nu moeten mensen van heinde en ver naar de winkel komen voor iets wat je ook in een belletje van 10 seconden kon doen |:-

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien hebben ze wel telefoon maar geen bereik :+

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ze staan wel in het telefoonboek, alleen als je ze dan belt kom je bij een broodjes zaak uit :+ Maar wel beetje idioot dat je als telefoon winkel zelf niet telefonisch bereikbaar bent :confused:

15. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik ben net terug uit Indonesie en de 3GS is daar gewoon de 'normale' prijs. weet niet meer precies hoeveel maar voor de prijs hoefde je het iig niet daar te kopen. ik weet niet of die simlockvrij was.

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, jammer.. Thanks voor het antwoord btw!

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren toch maar weer iOS4 weer geinstalleerd op mijn 3G.
    Heb nu de Mac + 3G met rust laten totdat de installatie helemaal klaar was.

De problemen die ik eerst had zoals het bevriezen van de ontgrendel knop heb ik nu niet meer.
    Ben tot nu toe nog geen rare dingen tegen gekomen tot nu toe werken alle App's normaal.

18. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Een poosje geleden heb ik BeejiveIM gekocht en gebruik ik als MSN variant op de iPhone. Nu kan ik gewoon connecten en chatten en als ik dan op de home knip druk en bijv ga internetten dan komen de push berichten gewoon door. Maar als ik bijv een kleine 5 mins niets doe met Beejie dan disconnect hij hem en ben ik dus offline. Iemand enig idee hoeik Beejive kan instellen dat hij nietoffline mag gaan?!

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Instellingen > Beejive > Network and Push -> Session Timeout.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zometeen maar eens mijn iphone 4 uit proberen! Ben benieuwd :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina