1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je al ducktape in huis? :+

2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Vandaag maar even bij vodafone langsgegaan voor een duosim! Kan ik er 1 aan gort knippen. Heb wel zon bolle chip, dacht dat daar wat problemen mee waren...

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Werkt goed hier, geen last dat het bereik wegvalt, iig hoe ik hem vast houdt dan. Hij ziet er prachtig uit en werkt lekker snel! Ben echter totaal niet thuis in de iphone wereld, dus dat hele App gebeuren is nieuw voor mij! Heb Whatsapp er al opstaan en dat werkt lekker!

Mijn mail is ook al ingesteld, maar hoe krijg ik het voor elkaar dat je een pop up notification krijg als ik een nieuwe email binnenkrijg? Nu moet ik steeds naar mail gaan om te checken of ik mail binnenkrijg.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Mobileme kopen. Volgens mij is er geen push mail op de iphone zonder mobileme.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  6. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Met Gmail en Microsoft Exchange is het ook mogelijk. Met Gmail is het gratis.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dat geldt zeker niet voor pop mail? Heb 2 mail accounts, thuis & werk en zou het fijn vinden als ik gewoon een push notificatie krijg als er een mailtje binnenkomt.

8. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan toch bij de instellingen instellen dat hij ze om een bepaalde tijd pusht....

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Instellingen --> Mail, Contacten, Agenda --> Nieuwe Gegevens, kan je instellen om de hoeveel uur/minuten je e-mail opgehaald wordt, als er dan een nieuwe mail is, hoor je een geluidje en staat er zo'n ballonnetje bij de mail applicatie met hoeveel nieuwe mails je hebt, maar je krijgt geen push notificatie.

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zie net dat mn iphone contract die ik december 2009 in heb laten gaan voor 2 jaar niet overgezet is, dus de vervaldatum van mn contract staat nog steeds op dec 2009. Wel raar want ik heb een i150 abbo en die is alleen voor iphones toch? Zijn er meer mensen die dit hebben? Verleiding is nu wel erg groot om nix te zeggen en nieuwe iphone4 + abbo te nemen binnekort :)

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dit is er net gezegd over de problemen rond iPhone 4:

• The iPhone 4 death grip signal degradation thingy happens to a lot of smartphones. Apple demonstrated it on a BlackBerry 9700, Samsung Omnia 2, and HTC DROID Eris.
    • The software update (4.0.1) released yesterday will take care of the error in the signal calculation algorithm that Apple discovered several weeks ago.
    • Another software update to address other issues (like the proximity sensor thing) is due “soon.” (end of July)
    • Until September 30th, Apple will be giving iPhone 4 purchasers/owners a free bumper or case (depending on supply). A website with details will go live next week.
    • Users who already purchased a bumper will be eligible for a refund. You had to have purchased an Apple bumper, not a third-party case.
    • The return rate on the iPhone 3GS at AT&T stores was 6%, the return rate of the iPhone 4 is 1.7%.
    • The white iPhone 4 will be out sometime later the month.
    • Apple has sold over 3 million iPhone 4s thus far.
    • 0.55% of iPhone 4 owners have called in to AppleCare to complain.
    • Steve Jobs does not use a bumper on his iPhone 4.

Hij heeft ook gezegd dat 30 juli de datum is dat hij in andere landen te koop zal zijn. Waarschijnlijk dus ook Nederland?

Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echt nice dat hij nog in juli uitkomt want op 1 augustus ga ik namelijk voor 2 weken op vakantie. :9

Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  14. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Let wel op. Apple heeft gezegd dat ze eind september kijken hoe ze het probleem op lange termijn gaan aanpakken. Zou zomaar kunnen dat er dan een "nieuwe" iPhone 4 komt die qua antenne is aangepast. Denk bijvoorbeeld aan een dunne coating over dat gedeelte.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Maar ik neem toch wel aan dat je je iPhone dan gewoon kostenloos kan inruilen. :9

16. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Denk het niet.

Apple zal dan zeggen dat ze jou de mogelijkheid hebben gegeven om je geld terug te vragen of om een gratis hoesje te bestellen. :)

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet wat de grace periode in Nederland is. Maar volgens de presentatie is dat 30 dagen in de VS. Waarbij de klant (in de VS dus) kan kiezen voor:

• een iPhone 4 zonder hoes
    • een iPhone 4 met hoes
    • iPhone 4 met hoes inleveren binnen 30 dagen no questions asked.
    • iPhone 4 zonder hoes inleveren binnen 30 dagen no questions asked.

Dus wat dat betreft...

Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dus zonder hoes van Apple ben je genaait als je hem eventueel wil inleveren tegen een nieuwe (optie 3 )?
    Maar die hoes kreeg je er toch gratis bij of ben ik nu in de war met een 'bumper'? 8)

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dr is uiteraard ook een 4e optie. iPhone zonder hoes inleveren met full refund. kzal mn post editten.
    De klant beslist wat hij wil. Niet tevreden na de work-around, dan krijg je je geld terug. Dat is basically wat dr gebeurd.

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Maar als ze eind september pas naar het probleem gaan kijken zit je allang over de 30 dagen heen. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina