1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De wachttijd voor een iphone 4 is 8-10 weken by t-mobile, dus 30 juli kan je zowiezo vergeten..

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-
    2 jaar geleden is 30 juli me bijna gelukt, noujah, ik had de iPhone maar het netwerk van T-Mobile lag er uit waardoor hij niet kon worden gereserveerd en dus kreeg ik hem een tijdje later wel mee.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Las tijdje terug van iemand van T-mobile dat de eerste iPhones die binnen komen voor 30 Juli alleen naar mensen die voor de winkel staan te wachten gaan, dus op de dag van de launch. Dus de reserveringen komen uit de 2e levering die t-mobile krijgt en daarom de levertijd ook zo lang kunnen zijn. En mensen die een witte iPhone 4 bestellen kunnen helemaal lang gaan wachten aangezien die zelf in Amerika niet te krijgen zijn.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vandaag nog even naar de T-Mobile Shop gegaan en meteen de aanbetaling van €50 gedaan. Ze hadden ook nog even terugezocht naar die reserveringslijst en daar stond ik op (wist ik wel :+) dus het is gewoon via de volgorde van die reserveringslijst.
    Had doorgegeven dat ik een i-150 abbo wil, maar ze zouden me ook nog een keer terugbellen.

Nu maar 2 weekjes wachten en 30 juli de winkel binnenstappen en hopen dat ik bij een van de eerste hoor zodat ik hem dezelfde dag nog in m'n bezit kan hebben. :b:

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
  6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pff klote voor niet T-Mobile klanten, maar ik ben toch wel blij dat ik vandaag vroeg in de morgen nog even voor de zekerheid ben langsgegaan (ivm €50 aanbetaling).

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Uurtje aan de foon gezeten maar wel met resultaat, heb half jaar geleden gratis iphone gekregen omdat die blijkbaar nooit geregistreerd was, nu meteen maar witte iphone 4 besteld :D

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Verwacht je witte iPhone niet op de dag van de release. Apple heeft problemen bij het fabriceren van de witte glasplaat. In Amerika is hij ook nog niet verkrijgbaar.

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Yep i know, maar heb geen probleem om 10 weekjes te wachten, want eigenlijk zou ik pas in december 2011 een nieuwe phone kunnen krijgen :)

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb hem nog kunnen reserveren via het webformulier, ik zie wel wat er van komt. Ik kan wel even wachten.

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    En hoe zit dat nou als ik hem als niet T-Mobile klant al gereserveerd heb met die aanbetaling van €50,- een aantal weken geleden.
    Worden T-Mobile klanten dan voor mij gezet, ik kan daar maar niks over vinden.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar blijft het een beetje vaag over. Ik denk dat het dr maar net aan ligt hoe eerlijk je T-Mobile winkel omgaat met je gegevens enzo. Ik denk dat in de praktijk die lijst gebruikt zal worden.

Maar dr zijn altijd bange winkelmanagers die die lijst wegknikkeren en gewoon losse verkoop gaan houden. Vervolgens dat je bij de 2e wave je phone krijgt. Ik gok dat dit gebeurd in 1% van de gevallen..

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap echt niet waarom er een grote timer staat op de site van t-mobile die aftelt naar 30 juli als er een levertijd is van 4-6 weken :l

ook staat er het volgende:

Nou ik heb vanmorgen om 8 uur aan te telefoon in de wachtrij gestaan om er 1 te mogen bestellen.. Voelde me absoluut geen vip XD
    Ook heb ik totaal niet het idee dat ik een speciale korting kreeg omdat ik al klant was en mijn abbo weer met 2 jaar verleng..

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zit net een beetje op de prijslijst van T-Mobile te kijken maar zijn de Relax abonnementen in verhouding niet een stuk goedkoper dan de speciale iPhone abonnementen?

Een Relax 30 abo kost je €25 in de maand en je krijgt er 260 sms + 260 minuten voor, het i-150 abo kost €30 en je krijgt er 150/150 voor. Wel is de 16 gig iPhone dan €50 goedkoper maar bij het Relax abo spaar je al 24x€5 per maand dus eigenlijk ben je dus €70 goedkoper uit met dit abonnement + je hebt beduidend meer minuten/sms.

Enige wat je volgens die site met een Relax abo mist is Visual Voicemail (geen idee wat dat inhoud) + de gratis hotspots.

Zie ik iets over het hoofd of is een Relax abo gewoon goedkoper?

edit//zie net dat internet bij een Relax abo beduidend langzamer is

Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  15. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik snel een nieuwe telefoon moet en de iPhone 4 nu definitief buiten mijn bereik ligt, zit ik eraan te denken de 3gs te halen.

Nu zie ik via ebay de 3gs 32gb. Is dit te vertrouwen? En hoeveel verzendkosten komen erbij, is niet helemaal duidelijk.

16. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Feedback ziet er goed uit. Verzendskosten naar Nederland staan er niet bij, je moet emailen voor meer informatie.

17. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan denk ik dat het veel verzendkosten wordt. Is er in Nederland een shop waar je de iPhone nieuw kan halen? En nog redelijk goedkoop ook? Of is 635 toch echt de goedkoopste prijs voor een iPhone 3gs 16 gb?

PS. Is het mogelijk om via bordelinx (ofzo) de iPhone uit Engeland te halen? Ik dacht te hebben gelezen dat iemand dat gelukt is. Hoeveel was die gene kwijt?

Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  18. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Redcoon.nl is net iets goedkoper, 619 euries...

19. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het ja, alleen is de iphone 4 minder dan 600 euro als ik em in de UK haal. Dus eigenlijk wil ik dat! Alleen de site borderlinx is nogal onduidelijk :confused:

EDIT: Borderlinx is simpel zie ik nu. Account gemaakt en je hebt een adres wat je moet invullen op de website. Nu dus bestellen via engelse apple store en hij wordt verzonden? Ik kom op de volgende prijs uit:

Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ok, ik zou graag even feedback van u horen, oh wijze mannen:

Als ik nu in London ben en voor €590 een iPhone 4 meeneem. En als ik dan mijn abonnement in Nederland Sim only bij Hi neem, incl eindeloos online voor €15. Dan bespaar ik maandelijk 15 euro abonnementskosten en krijg daarvoor meer minuten, dus laten we zeggen dat ik per maand gemiddeld €20 bespaar. Dat is in 2 jaar tijd €480. Als ik verleng bij Tmobile moet ik €170 bij betalen. Totale kosten via Tmobile: €1010. Totale kosten losse koop + Hi sim only: €950.

Klopt dit en is mijn internetverbinding dan net zo snel en 'eindeloos' als met Tmobile? Heeft Hi ook een betere dekking dan Tmobile?

Maw: is dit verstandig of mis ik een belangrijk argument?

(dit doe ik niet alleen om kosten te besparen, maar met name om een half jaar eerder de iPhone 4 te hebben)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina