1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Heb 4.01 erop, maar nog even langzaam. Die update was ook meer voor het telefoon signaal icoontje, verder niks.... echt ik ga nooit meer updaten voordat ik 100% zeker weet dat het op mn iPhone draait, want ik erger me nu al weken aan mn 3G die iOS4 niet kan draaien. En helemaal lame dat Apple helemaal niks zegt over dit probleem, want iedereen met een 3G klaagt erover dat hun telefoon waardeloos is sinds iOS4.

Of ze moeten 3.0 weer uitbrengen voor 3G bezitters, want ik zou em zo weer terug zetten. Maar ga niet prutsen met tootljes etc want dan zit je weer met backup shit wat niet werkt :mad:

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    En weer terug gezet naar 3.1.3 :cool:

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hoe heb je dat gedaan? Ik heb Windows 7 en ik zag dat de meeste trucs voor Mac of Windows XP zijn gemaakt. Vorige keer had ik ook mijn PC gesloopt toen ik dat probeerde...is het nu makkelijker?

4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Voor de Mac had ik 2 dingen nodig.
    1. firmware 3.1.3
    2. Recboot , om de iPhone weer tot leven te brengen.

Heb niet zolang geleden een url gepost met hierin de programma's die je nodig hebt voor W7.

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Downgraden? :cool:

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Denk van wel omdat de uitspraak is gedaan door het hoogste rechtsorgaan in de VS.
    Zolang je geen auteurswet (games , films , ebooks) niet overtreed is jailbreaken van enkele mobiele telefoon toegestaan.

Nederlandse wetgeving.
    Veel leesplezier Richtlijn 91/250/EEG van de Raad van 14 mei 1991 betreffende de rechtsbescherming van computerprogramma's
    Laatste wet wijziging stampt nog uit 1991 8)
    ---
    Heb het even in de groep gegooid , wil graag weten wat het XBW beleid is wat betreft jailbreaken !!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hmm, ik heb ff ctrl+f iPhone en jailbreak gedaan maar kon niks vinden :+

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Introductie Intel 486SX
    Sega Genesis/Megadrive game - Zero Wing.
    DLT Tape drive.
    MS-Dos 5.0
    Philips CD-i

Wordt tijd voor een Ministerie van Technologie hier in Nederland.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zat er eerst wel aan te denken om zo'n Iphone 4 te nemen. Maar ik vind €650,- voor een telefoon toch echt teveel.
    Zijn zoveel betere telefoon te krijgen voor nop inc abbo.

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als je andere telefoons beter vindt dat zou ik zeker niet voor de iPhone gaan als je een beter telefoon goedkoper kan krijgen.

En ja de iPhone is duur. Vindt em dit keer eigenlijk ook te duur. Bij de 3G 170 euro bijbetaalt... is nu al 270 euro bijbetalen voor de iPhone 4 :mad:

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Zijn er veel telefoons beter? Noem er eens een paar, die vergelijkbare functies hebben als de iPhone. Ik denk dat je dan de Android toestellen en Blackberry misschien bedoelt?

Ik switch echt graag over naar een beter toestel, maar tot nu toe kan ik er niet echt één vinden. Blackberry is niet voor mij, aangezien dat niet vergelijkbaar is met de iPhone. Dat is echt een ander soort. De Android toestellen beginnen in de buurt te komen van de iPhone, maar als de iPhone nu stopt met zich ontwikkelen, dan zijn ze denk ik over een jaar beter. De toestellen zelf zijn van iets minder kwaliteit en Android is ook nog niet helemaal af.

Dit baseer ik op vergelijkingen en recensies op internet, maar het blijft denk ik ook een beetje een gevoelskwestie...

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je kunt je ook afvragen of een iPhone 4 het waard is om 2x zo duur te zijn als een HTC Desire, Samsung Galaxy S of Google Nexus One. De Iphone 4 heeft duidelijk de betere specs hoor, maar ik vind dat je vooral voor jezelf moet bepalen wat je denkt te gaan doen als je eenmaal dat mooie iPhone toestel hebt aangeschaft.

Beter betekent niet zo heel veel, het gaat erom wat de gebruiker denkt nodig te hebben. Ik ken genoeg mensen die een iPhone 3GS hebben op dit moment en nog geen 30% van de werkelijke capaciteiten gebruiken. Maar wel dik geld neerleggen. Dat is zoiets als een Ferrari kopen en alleen in de 1ste versnelling gaan rijden. Zonde van je doekoes.

Ik heb wat met mobiele telefoons, maar ik ben niet echt een tweaker. Ik hou van een goed mooi toestel dat een hoop shit kan. Daarvoor kan ik terecht bij veel goedkopere toestellen, daarom zal ik nooit een iPhone aanschaffen. Ik ga er te weinig mee doen, voor wat ik ermee doen zijn er genoeg toestellen die mij in die behoefte kunnen voorzien. Voor een stuk minder centjes that is.

15. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Niet iedereen koopt dingen omdat ze gebruikt moeten worden. Zoals je TV, Kijk jij elke zender? Ik zal mijn iphone kopen voornamelijk om de toegankelijke webbrowser, agenda, sms en touchscreengevoeligheid. Dat betekend niet dat ik alles moet gebruiken om het mijn geld waard te laten maken. Dus wat jij zegt klopt niet.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De vergelijking tussen welke zenders je kijkt op een televisie en welke functies je gebruikt op een iPhone volg ik niet helemaal. Een zender op een televisie is geen functie. Of ik nou een televisie koop van € 175,00 koop of eentje van € 2.500,00, de zenders blijven gelijk als ik dezelfde UPC kast eronder zet. Als ik naar de mediamarkt ga dan hebben ze daar geen goedkope toestellen staan als ik zeg dat ik hem alleen wil gebruiken voor Nederland 1. Met telefoons werkt dat natuurlijk net ff wat anders.

Ik weet ook wel dat niet iedereen dingen koopt om ze vervolgens ook te gebruiken, dat is ook niet wat ik bedoel. Zo vreemd is het toch niet wat ik zeg? 30% van de mogelijkheden gebruiken van een toestel dat verreweg het duurste op de markt is zou ik zonde van het geld vinden. Er zijn imo toestellen die niet veel minder kunnen en meer dan de helft goedkoper zijn.

Ik zeg ook niet dat dat niet mag ofzo, moet iedereen voor zichzelf weten.

Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  17. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik vergelijk alleen of je nu alles op je iPhone gebruikt of je alle zenders in je Ziggo pakket gebruikt. Het komt beide op hetzelfde neer. Ik denk dat je ook moet denken aan gebruikerservaring/gemak waar je een toestel voor koopt. Ik heb 3 jaar geleden een LG viewty gekocht om gebruik te kunnen maken van touchscreen, internet en bluetooth. Dat andere toestellen dit kunnen hoeft voor mij niet te betekenen dat ik daarom voor wat minder geld die maar koop. Het is ook een stukje persoonlijke interesse wat meetelt. Hoe ziet de telefoon er uit, wat is de populairiteit van de telefoon en wat maakt dat toestel net dat beetje meer om overstag te gaan. Bij de Iphone is dat de gebruiksvriendelijkheid, het touchscreen (ben nog geen telefoon tegengekomen die beter of hetzelfde resultaat bied) betrouwbaarheid en ja, de naam.

Als ik een iphone koop en ik gebruik slechts de belfunctie en internetfunctie en jij geeft je mening dat dat verspilt geld is omdat de Nokia 3310 dat ook kan. Dan hoeft dat in mijn ogen niet zo te zijn. Ik denk dat je rekening moet houden met anders aspecten behalve het volledig gebruiken van alle functies. Al begrijp ik je benadering.

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    als ik in My T-mobile kijk heb ik ineens 0 belminuten en overige kosten van €1,26? =s
    Ik bel zowat nooit, heb nog wel 108 sms over..

Iemand hier ook last van

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Bij mij niet. Doet het gewoon normaal.

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik vind kwaliteit belangrijker dan functionaliteiten. Volgens werken de functionaliteiten die de iPhone heeft (en die ik ook daadwerkelijk gebruik) en de functionaliteiten die de HTC Desire, Samsung Galaxy S of Google Nexus One ook hebben gewoon beter bij de iPhone. Gaat allemaal wat soepeler en beter. Zoals ik al zei, zijn ze met Android wel hard op weg om beter te worden, maar voorlopig is dat nog niet zo.
    De functionaliteiten die de andere toestellen hebben en de iPhone niet, mis ik volgens mij niet zo. Ik weet niet of iemand die functionaliteiten kan opnoemen? Dat je niet kon MMS'en en multitasken was natuurlijk schandalig, maar dat is nu ook veranderd.
    Ik gebruik mijn iPhone om muziek te luisteren (iPod en Spotify), internetten, twitter, hyves, imdb en wat andere handige apps. De functionaliteiten op de iPhone 4 die extra zijn en die ik waarschijnlijk ook ga gebruiken zijn de video- en fotocamera. Daarnaast speelt het feit dat het scherm en de snelheid sterk zijn verbeterd een grote rol in het kopen van deze telefoon. Dat in combinatie met het feit dat ik tevreden ben met mijn iPhone 3G afgelopen anderhalf jaar maakt het voor mij de €170 extra waard. De Android toestellen zijn net allemaal wat minder. Opnieuw, dit baseer ik op recensies en verhalen, niet op eigen ervaring.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina