1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Kut kut kut.

Vanochtend iphone gekregen, net latem vallen.

Aan de achtrrkant zijn nu 2 kleine stukjes glas weg. Gelukkig is het bijna niet zichtbaar:)

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sukkel!:+

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat is nou precies de reden waarom ik een bumper om mijn huidige iPhone heb zitten. Deze week viel ie voor het eerst sinds ik hem heb op de grond, nu is alleen de bumper beschadigd, anders was de achterkant van het toestel gelijk gestript geweest :+

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Ben je misschien wel de eerste die zn iPhone 4 in NL al heeft laten vallen ;)

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121

Handelsnaam: MyShoppingZones
    Adres: Hudsonstraat 10 B, 1057SJ Amsterdam
    KvK-nummer: 34355366 0000

En is van: http://www.hype4media.nl/

Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ff met Google street view kijken of het er betrouwbaar uitziet:+

8. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Volgens mij hebben ze geen vestiging. Het is een online shop.

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een KVK-nummer betekend automatisch niet dat een site/winkel ook betrouwbaar is.
    Hier op het industrieterrein moet een onlineshop zitten die handelt in Apple artikelen.
    Als ik zoek op de adres gegevens dan kom ik uit bij een makelaar omdat het pand al geruime tijd te huur/koop staat.
    De foto's van de site komen zelfs niet overeen met die van de makelaar 8)

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb er ook geen bijgekregen, maar dat is nu wel logisch als ik hier lees dat het via Apple gaat. :9

Zou ik die App nu al downloaden of gewoon even wachten totdat hij hier ook in de Appstore komt?
    En welke van de 7 kiezen jullie? Ik denk de Belkin Shield Micra, omdat die transparant is en het minste opvalt.

Laatst bewerkt: 31 jul 2010
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zag dit net op nu.nl

http://www.nu.nl/internet/2303569/hoge-datakosten-ipad-in-nederland.html

wij worden echt genaaid als je het vergelijkt met de prijzen in Azie :confused:

12. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121

Maar dat betekend wel dat ze geregistreerd staan als bedrijf zijnde en dus makkelijker te traceren zijn als er iets mis gaat.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Niks over te vinden op google dus ik zou het links laten liggen. Ook geen contact info op de (joomla) site buiten een standaard formulier om..

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan ook via www.sidn.nl
    Hier staan alle Nederlandse url's geregisteerd.

Onlineshops die artikelen verkopen voor de iPhone en iPad schieten als paddenstoelen uit de grond.
    Ik let tegenwoordig goed op het Thuiswinkel Waarborg Keurmerk.

15. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Foto gemaakt met mijn iphone 4 en moet zeggen... wow..

wat een detail.. mooie kleuren ook wel.. Dit is hoe die uit de phone kwam.. geen bewerking ofzo

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    zow voor een telefoon is dat echt een mooie foto! iig duizendmalen beter dan mijn 3G :+..
    Vandaag pas de micro sim kaart gekregen van TMobile, benieuwd wanneer ik mijn iPhone 4 krijg :)

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Aangezien ik een simlockvrij toestel heb besteld, ga ik in december (wanneer mijn abonnement verloopt) over op een Sim only abonnement. Ik denk dat ik, als alles in december nog hetzelfde is, ga kiezen voor Vodafone. Als je Internet BloX gebruikt, heb je namelijk een snelheid van 3,6 Mbps voor €9,50 per maand. Ik neem dan Bel+Sms Sim Only 170 (min./sms) voor €13,95. Dan ben ik goedkoper uit dan nu bij T-mobile (€30/m) en dan heb ik 20 min./sms meer per maand, 1,5 keer sneller internet en een veel beter netwerk.

Maak ik hier ergens een denkfout denken jullie?

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als ik m'n iPhone opstart komt er: Simlock actief --> ok/ontgrendel. En als ik dan ontgrendel moet ik m'n pin intoetsen en dan heb ik gewoon T-Mobile bereik (3G) etc.

Maar ik ga morgen op vakantie naar Oostenrijk en hoe zit het dan met internetkosten? Want ik snap natuurlijk wel dat je dan extra moet betalen, maar als ik de grens over ben, gaat dan meteen het internet bereik weg?

Want ik wil nog gewoon kunnen smsen, maar in torenhoge internetkosten heb ik natuurlijk geen zin, wat moet ik dan doen/veranderen? :)

ps. hoe zet je afbeeldingen op de iPhone? Want ik zie alleen maar een folder voor muziek/films/tv-programma's en boeken.

Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Instellingen --> Algemeen --> Netwerk kan je ''Mobiele data'' uitschakelen dan maakt je iPhone geen verbinding meer via het internet via het mobiele netwerk.

Afbeeldingen kan je via de tab foto's erin zetten als je je iPhone selecteert in iTunes of via de Windows verkenner.

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    op die brief van TMobile staat dat je de micro sim kaart kan activeren in My T-Mobile of bellen naar de klantenservice.. Maar hoe kan ik hem activeren in My T-mobile dan want zie dat nergens staan :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina