1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
  2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Geen idee of je het al gekregen hebt, maar ik moest juist zonder landscode invullen. Ze wisten al dat het +31 was.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij stond dat ook standaard ingesteld.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk laatste paar dagen ook last van connecten via 3G.

Maar zag danet dat er een carrier update is beschikbaar. Er staat nu iig T-Mobile 7.1. Ik weet niet of dit de update is of dat het al zo was. Niet opgelet voor ik op 'Update' klikte.

iPhone 4 (iOS 4.0)

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat was al beschikbaar onder 4.0

Valt een scheur in de behuizing nu wel onder de garantie of niet.
    Ik hoor alleen maar tegenstrijdige verhalen van Xando en T-Mobile.

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja, ik had het ook goed gedaan. Ik begon alleen te twijfelen omdat het zo lang duurde.
    Kreeg hem na ongeveer twee uur pas, afijn het werkt nu! :)

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Na een paar weken ongelooflijk gestoord te worden van iOS4, was ik zelfs even overgestapt naar mijn oude telefoon omdat ik helemaal ziek van de traagheid werd.
    Downgrade gevonden en Bingo! Alles werkt weer als een trein.
    3.1.3 is zo awesome vergeleken met die trage OS4 troep. Hadden ze echt nooit uit mogen brengen, echt heel er slecht.

Anyway, moi = happy. Kan het iedereen eigenlijk aanraden :)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iOS4 is geen troep. Alleen op de iPhone 3G werkt het traag. Op de 3GS en iPhone 4 loopt het fantastisch.

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Fantastisch? Right. Op de battery drain na dan. :emo:

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    op de 3GS loopt het "redelijk". Mag hopen dat het op de 4 wel fantastisch loopt

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fantastisch ( Lees : Redelijk ) wel ja. Ik heb sinds in ik OS4 heb geïnstalleerd veel vaker dat de telefoon vastloopt, ook meer crashes. werkt ook allemaal niet meer zo soepel als eerst. Zoals Furies al zegt, battery drain!

12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk :F:

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Het is wel troep. Het had nooit op de 3G uitgebracht mogen worden.

Juist de reden dat ik een iPhone kocht was dat de iPhone een dedicated OS had. Gemaakt voor de telefoon en daarom dus uitstekend snel.
    OS4 is gemaakt voor de iPhone 4 en uitgebracht op de andere telefoons, de grootste fout die ze maar konden maken.

Niks meer, niks minder. Ik ben blij dat ik de dedicated OS weer heb, Namelijk OS3.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    *kuch*

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Exact. Als Apple fan mag je best wel toegeven dat Apple de laatste tijd dikke fuckups heeft gemaakt. Of dat hele antenne probleem iets van Apple is of niet (persoonlijk geen last van, met case al helemaal niet) is tot daar aan toe. Maar OS4 is gewoon een fail op een 3G. Klaar. Het is gewoon niet anders te verkopen. Niet alles wat een bedrijf maakt kan goed zijn, daarvoor zijn het ook gewoon mensen.

De opmerking van Rivanov is dan enigzins ook misplaatst. Tuurlijk draait het prima op een 3GS/4. Neemt alleen niet weg dat het op een 3G gewoon als dikke strond draait. Dat kan/mag je gewoon niet vergeten/goed praten. Het begint dr ook wel op te lijken dat de early adopters nu gedwongen worden om over te stappen naar een 4. Voor mij geen probleem, maar er zijn altijd mensen die graag nog ff doen met hun telefoon. Je hebt ze altijd, mensen die nu nog een 3310 hebben ;-)

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch niet verplicht om je 3G up te daten naar de nieuwe OS?
    op een oude computer kun je ook geen windows 7 draaien. Je kunt het er wel opzetten als je wilt, maar optimaal is het niet.

ik heb een 3gs met ios4, het is een kleine verbetering met multitask. Maar optimaal is het nog lang niet want af en toe vind ik hem langzamer (of hij hapert). Zo duurt m'n camera nu ook enkele seconden voordat hij 'open' gaat.
    en waarom kan ik nog steeds geen tekenaantal zien bij mn sms, en geen tijd+datum bij foto's .. leuk dat ik kan zien waar ik hem heb genomen, maar ik heb meer aan een tijd+datum, waar ik het genomen heb zie ik wel op de foto.
    Bovendien kan ik ook niet als ik een weekend weg ga een aparte map maken voor die foto's, staan nu 423 foto's/filmpjes in, dat werkt ook niet echt voordelig.
    En misschien kan het wel .. maar dan met itunes ofzo. Maar itunes is :F:

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik te makkelijk, want dit is wel echt anders. Immers, zodra je je iPhone aansluit krijg je de melding om te upgraden. Multitasking is dan ook uitgeschakeld/niet beschikbaar, dus Apple is er wel enigzins mee bezig geweest.

Ohwell.. Ik moest er op reageren ondanks het een (onbedoelde?) troll was. Mja.. Ik ben iig blij met mn iPhone 4.

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu iOS 4.0.1 op mijn 3G draaien (geen jailbreak), en hij is nog nooit zo snel geweest! :) niks over te klagen

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Nou, als je een upgrade krijgt (gratis!), mag je toch verwachten dat je erop vooruitgaat.
    Nu is dit absoluut niet het geval dus hebben ze hun werk niet goed gedaan, zo simpel is het.

Ik heb nog een half jaar te gaan met mijn 3G, en had em zeer zeker het raam uitgesmeten als ik nog een half jaar aan OS4 vast zou zitten.
    Na dit fiasco twijfel ik over iPhone4 om eerlijk te zijn, Android phones doen zoveel leuke dingen die ook de moeite waard zijn.

20. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb een htc desire en een 3gs. beide hebben voor en tegens maar in het algemeen is de appstore beter dan de google market. althans nog wel. komen steeds meer apps in market.
    enige is dat iphone meer op games gericht is en android wat minder.
    gebruik de desire ook zakelijk en 3gs prive.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina