1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit: laat maar

Rivanov: ik heb net mijn iPad en iPhone geregistreerd, ging prima hoor... dacht dat ik het al had gedaan maar voor de zekerheid nog maar een keer gedaan..

Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  2. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. Een relaxabo met web & walk + is dus wel voldoende?

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja hoor.

@Benny: Klopt, nu doet ie het wel. Thuis even registreren.

4. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik dit weer apart:

Hier staat dat ik garantie heb op m'n iPad tot 6 april, dit was me al duidelijk geworden.

Maar kijk hier bij m'n iPhone 4:

Geeft ook gewoon garantie van 1 jaar aan.. terwijl het een buitenlandse iPhone is..

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Heb net beslist om voor de verlenging van mijn abbo T-Mobile achter me te laten. Na onwijs veel puzzelen op de website kwam ik niet op een voor mij bevredigend abbo. Stiekem wilde ik ook heel graag een iPad, veel liever dan een iPhone 4. Dus wat doe je dan....

Ik betaal nu 45 eu in de maand. Nu vond ik bij Telfort een abbo met hetzelfde aantal minuten en zelfde aantal smsjes en internet voor maar 17,45 euro in de maand. Dus bespaar ik 27,55 in de maand. Dus even uitgaande van 24 maanden (is wel een 12 maanden sim only) kom ik dan op 661,20 euro wat ik dan bespaar. En laat je daar nou een mooie iPad voor kunnen kopen :+

Nog wel geprobeerd of T-Mobile ook iets in die richting kon aanbieden maar daar kwam niks uit. Verder ook éénmaal opgehangen door één van hun medewerkers omdat ik een beetje met 'm zat te dollen dat hij graag m'n moeder wilde spreken (abbo staat nog op haar naam).

Net gelijk de iPhone even unlocked, althans... het verzoek wordt in behandeling genomen. Dus hopen dat dat goed gaat.

En dan nu, op zoek naar een iPad :thumbs:

6. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is alleen je telefonische support, de domme vragen lijn zeg maar. dat is standaard 90 dagen met apple care is dat ook 2 jaar.
    gezien je ipad + 3 maanden is klopt het.
    aleen van je iphone zou kunnen omdat het een europees model is en dan ze niet moeilijk doen? of omdat hij simlock vrij is.

Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Had het voor mezelf ook ff uitgezocht. Internet van web n walk plus is 1000kb/s en internet van de I-abonnementen is 2000kb/s. Dubbel zo snel dus. Alleen wordt bij web n walk plus wel de snelheid terug gebracht naar 384kb/s nadat je meer dan 2GB data hebt verbruikt.

Je kunt dus of voor 30 euro per maand een I-150 abbo nemen met 150 min én 150 smsjes en internet met 2000kb/s. En dan 170 of 270 voor de iPhone 4 betalen.
    Of een Relax 30 abbo met 260 min én 260 smsjes en internet met 1000kb/s ook voor 30 euro per maand. En dan de iPhone 4 voor 195 of 295.

Ben er zelf nog niet helemaal over uit. Die 25 euro meer betalen voor de iPhone maakt me niet uit, je hebt dan wel 110 min en smsjes per maand extra. Alleen heb je wel trager internet.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Was relax niet altijd of of, dus 260 minuten of smsjes? Als je beetje in verhouding verbruikt zou ik dan de i150 nemen.

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vraag me niks af over de telefonische support, die vervalt idd na 90 dagen..

Maar dat ze aangeven dat mijn iPhone net als m'n iPad gewoon een jaar garantie heeft vind ik vreemd.. misschien dat iphones van binnen Europa idd weer wel garantie hebben in NL ? Het blijft vreemd allemaal.. maar als ze op de apple site aangeven dat ik garantie heb zal dat wel zo zijn mag ik aannemen..

En dat is wel goed nieuws want ik dacht dat ik 0,0 garantie zou hebben op mn iphone :)

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ben wel tevreden met i-150. Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het lang op een pagina moeten wachten wel.
    Alleen vraag ik me af of ik onder de 150 smsjes elke maand blijf zitten :9.

11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bij de iPhone 3G ook de i-150, maar daar ging ik altijd dik over het aantal minuten, maar m'n smsjes gebruikte ik amper :lol:.

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ben flink aan het bellen geweest maar op ten duur werd ik doorverwezen naar apple care in nl...
    Beetje jammer, kunnen waarschijnlijk niets doen.

Staat geen provider onder op trouwens.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    iPhone4 ook gewoon los kopen in belgie of engeland en dan een sim-only + internet nemen . . .. . . .

Ben je af van die standaard abonnementen.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja weet ik, maarja iPhone 3G werkt nog top en voor het geld heb ik dan liever een iPad erbij! Komt dan later nog wel is een nieuwe iPhone.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waar heb je 'm gekocht in Frankrijk. In een officiële Apple Store in Parijs? Of bij een Orange o.i.d. winkel.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Nou, T-mobile gaat dus binnenkort nog slechtere 3G krijgen door alle Vodafone klanten die gaan overstappen naar T-Mobile.. 8)

Kan Vodafone over een paar maanden wel de iPhone krijgen, maar wie met zn gezonde verstand gaat dan nog een Vodafone abbo afsluiten. 250 MB per maand :lol: Zelfs 1Gb ben je zo overheen, mag je daarna zeker per MB betalen :F: Ben blij dat ik niet bij Vodafone zit, maar hierdoor gaat het helemaal druk worden bij T-mobile |:-

18. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb iig nog maand of 15 de oude vorm zonder limiet en dan gaat het ook de deur uit.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nvm, staat er gewoon in. Heb ik dus mazzel gehad, heb net verlengd.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gaat ze echt klanten kosten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina