1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Mijn pa heeft een bril, en daar hij koopt daar altijd zo'n spuitflesje + doekje voor. Dat werkt ook geweldig voor je telefoon \o/.

2. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, zo werk ik al maanden, toe wou rivanov mij ook al niet geloven dat het kon..\o/
    gewoon je data op iphone uit en dan aanzetten op je ipad.
    ik gebruik mijn duo sim nu in een usb stick maar over week gaat hij ook in mijn 32gb 3g aaipad.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo, iPad is al bijna verkocht aan m'n schoonpa.
    Kan dus mooi de 32GB Wifi+3G halen.

4. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm zit ook steeds meer te denken aan een 3G iemand een iPad 32gig kopen? Weekje oud... :9

Ene kan iemand nou ff goed uitleggen hoe dat percies werkt met duo sim? Wat moet ik halen bij de tmobile winkel, en wat moet ik doen in me ipad en zo om nog wel gebeld te kunnen worden.... Ik gebruik me 3G dan alleen als ik op weg ben met me iPad.

Laatst bewerkt: 15 aug 2010
  5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heerlijk dat mensen allemaal opeens een 3G willen.. Ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat ik spijt zou krijgen als ik het misschien niet erbij zou nemen. En na wat advies van vrienden van mijn vader die ook allemaal 3G hebben, heb ik dus ook maar de 32GB 3G gekocht.

Geen moment spijt gehad van de iets duurdere versie dus!

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Alleen het data-verkeer is actief op de 2e simkaart, je kan nog steeds met de 1e simkaart blijven bellen en sms'en.
    Die geldt natuurlijk alleen als je de 2e simkaart in de iPad stopt , stop je hem in je gsm dan worden alle verbindingen automatisch op de 2e simkaart geactiveerd.

Je moet bij T-Mobile een kaart halen met 2 simkaarten , bij Vodafone moest ik alleen de simkaarten activereven en de rest gebeurt helemaal automatisch.
    De simkaart die zich als laatste aanmeldt op het netwerk krijg alle rechten, schakel je de 2e simkaart uit dan wordt automatisch de 1e simkaart weer geactiveerd.
    Denk dat de procudure bij Vodadone niet veel anders is dan bij T-Mobile en KPN.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee hoor, want ben reuze tevreden met m'n WiFi-only versie.
    Maar als ik 'm voor een mooi bedrag kan verkopen aan m'n schoonpa zodat ik niets hoef bij te leggen voor de 3G doe ik het. Anders niet. :)
    Want ik mis het opzich totáál niet.

En trouwens, toen ik de iPad kocht was de 3G versie nogeens niet beschikbaar. :)
    Toen had je alleen maar de WiFi-only versie in de USA. Dus ik had geen keus.

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde verhaal voor mij.. Was de eerste die hem bij Evan had gekocht ;) Die heeft er toen flink wat verkocht aan Nederlanders haha

Ik heb ook nooit spijt gehad van mijn WiFi-only maar aangezien ik ook niks bij hoefde te betalen voor een 3G versie was de keuze snel gemaakt, het is gewoon makkelijker dan tetheren als je onderweg bent. Hield zelfs nog 50 euro over na verkoop van mn WiFi-only omdat ik de BTW terug krijg :)

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vraagje, is er voor de iPad ook iets van een videokabel oid te krijgen zodat je je iPad op een mac kan aansluiten en de iPad dan als scherm dient?

Wou altijd nog eens een Apple Cube halen en die als download/server laten draaien, maar wil niet nog een extra scherm hier neerzetten, zou wel nice zijn als je dan even je iPad erop aan zou sluiten als beeldscherm.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt een VGA connector. Maar dat is puur voor video-out.
    Ik zat ook bij één van de eerste die bij Evan kocht. M'n schoonpa wil 'm waarschijnlijk overnemen voor een mooie prijs zodat ik niets hoef bij te leggen voor de 32GB WiFi + 3G.
    Maar het heeft geen haast. Zoals ik zeg, ik mis de 3G functionaliteit totaal niet.

11. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is voor jou de toegevoegde waarde dan van een WiFi + 3G ?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Makkelijk om te hebben.
    M'n schoonpa wil dolgraag een iPad. Nou, dan mag hij mooi die van mij overnemen. Kan ik mooi van dat bedrag een 3G versie kopen. :)
    Doe het alleen, als hij 'm overkoopt. Want hij wil er hoogstwaarschijnlijk het bedrag voor geven wat ik er voor wil hebben. :+
    Plus ik zie het als toegevoegde waarde voor m'n toekomstige baan als Apple Service Provider.
    Nu zit ik heel de dag op kantoor waar altijd WiFi is. Dus de keren dat ik de iPad meeneem kan ik gewoon online. Verder gebruik ik 'm alleen thuis of bij m'n vriendin, waar ook weer WiFi aanwezig is.

Als ik straks de baan op moet dan is het wel makkelijk om de 3G functionaliteit te hebben.

13. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie manier om je schoonvader te nakken. Of weet hij zelf ook wel de echte prijs?

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jazeker. En mijn iPad ziet er na 5 maanden nog steeds hagelnieuw uit.
    En hij gunt me dat wel :)!

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Weet iemand misschien een goede betrouwbare site waar je iTunes Giftcards kan kopen, die je de code direct via email opsturen? En dan nog het liefst een waar je met Paypal of iDeal kan betalen.

16. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet goedkoop ofzo maar dit is wel een goede site: http://www.itunescode.nl/index2.php

Code krijg je direct.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Niet goedkoop? 1,99 Euro extra voor een iDeal betaling is nog altijd goedkoper dan 5 euro voor een treinkaartje om er een bij de Media Markt te halen :+

Thanks

18. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap niet dat mensen met die codes werken, koppel je bank nr aan click and buy en wordt vanzelf afgeschreven na een paar dagen.
    hoef je geen tegoed te kopen en 2 eu extra te betalen, kan ze zo 3 appies voor scoren:) en zolang je bank gevuld is kan jij apps kopen.

net ook maar even een cut my sim besteld. moet toch 2 sims knippen en bij vodafone kost een microsim als vervanger van je huidige ook 20 eu dus voor 23 eu een cut my sim en dan kan ik gelijk van andere abbo ook knippen.
    nu nog wachten op mijn levering van de aaipad + extra dingen
    ook nog maar een vga kabel besteld erbij. kan altijd wel gebruiken. wacht nu op 32gb aaipad 3g, 2 docks, extra lader, camera kit en vga kit:) alleen nog een nieuw hoesje maar vind die apple dingen onhandig en overbodig duur.

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik betaal al mijn aankopen van iTunes en de App Store via C&B.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik gewoon via Creditcard.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina