1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja 4.0.1 nog, jailbreak is voor mij best wel belangrijk.. 4.0.2 bied ook geen voordelen.

    Gebruik 3G Unrestrictor voor FaceTime over 3G en ook youtube e.d. in high quality over 3G :)
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand al de app 'Knocking Vid' geprobeerd? Het is zegmaar Facetime maar dan werkt het maar aan een kant. Dus een iemand kan het beeld zien en de andere verzend het beeld.

    Werkt super over 3G, zat gisteren op de snelweg bij iemand in de auto en mijn vriendin was thuis, ontving het op haar iPod touch perfect :9
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat gebruik ik ook. Werkt er goed.
    Iemand bellen over FaceTime is ook erg cool! :cool:
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ff een probleem met m'n iPhone 4:

    Als ik m'n iPhone aansluit op m'n (Windows) pc dan kan ik dus ook de Internal Storage map openen waar ik mijn foto's en video's van op mijn iPhone kan bekijken he.

    Maar deze foto's zijn allemaal 90° naar links gedraaid en ik kan ze in deze map ook niet draaien. Dus zal ik ze moeten verplaatsen naar een andere map (Mijn Documenten bijvoorbeeld) om ze te kunnen draaien.
    Nou geen probleem denk je, maar in de iPhone map zijn ook foto's waarvan je het symbool niet kunt zien zoals hier bij IMG 229 (als ik er op klik krijg ik ze wel gewoon te zien):

    [​IMG]

    En als ik deze naar een andere map verplaats om ze te draaien (waarna Windows het plaatje altijd meteen goed opslaat) krijg ik dit voor m'n snuffert:

    [​IMG]

    Met de melding
    Met de rest van de afbeeldingen, dus degene waarbij je het symbool wel kan zien, krijg ik deze vreemde melding niet en kan ik hem dus gewoon draaien en opslaan.

    Hoe in hemelsnaam komt dit? :confused:
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is wel apart. Kan je er helaas niet bij helpen want je weet hoe ik denk over Windows. :+
    Heb daar dus ook geen ervaring mee, sorry.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben zelf niet teleurgesteld over de iPhone 4 , maar ik laat deze versie wel even passeren.

    Ik wacht wel op de iPhone 4g / 4gs.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Over die geroteerde foto's, dat schijnt een bug in de exif info (dus iOS 4) van de foto's te zijn waardoor er niet goed wordt doorgegeven dat de foto's bijvoorbeeld liggend getoond moet worden.

    Andere probleem:
    Heel vreemd, die zogenaamde malware is dit:

    Microsoft Security Bulletin MS04-028
    Buffer Overrun in JPEG Processing (GDI+) Could Allow Code Execution (833987)


    Dat is echter al in 2004 opgelost en zou alleen kunnen zitten in Windows XP en Office 2003..

    http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms04-028.mspx

    //edit, draai dit even om te kijken of je mogelijk besmet bent door dat gedoe: http://www.microsoft.com/downloads/...74-7142-4780-83E5-CE54401DA1D1&displaylang=en

    Bron:
    http://www.f-secure.com/v-descs/ms04-028.shtml

    Dat ligt dus niet aan je iPhone, maar aan je image viewer.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat dikgedrukte zou dus nog gefixed moeten worden door een update van Apple zelf?

    En ik heb datgene gedownload en ik kreeg de melding
    Dus dit zou toch moeten betekenen dat er eigenlijk niets mis is met Microsoft Office etc he? :)

    Heel vreemd idd, want ik dacht eerst al wtf wat heb ik nu weer met virussen ofzo te maken. Maar ben blij dat het in ieder geval niet aan mijn iPhone zelf ligt.

    Hardstikke bedankt voor je hulp alvast! :)
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kun je een iPad ook als stand alone computer gebruiken zeg maar? Want mijn opa zag het wel zitten. :+ Want een gewone computer vond ie niks, omdat ie dan de hele tijd aan een bureau moest zitten, een laptop vond ie al beter, zodat ie ook aan de keukentafel kan zitten, maar toen ik over de iPad vertelde die je vanuit je luie stoel kan bedienen, was ie nog enthousiaster. :p Je hoeft hem toch niet voor elke scheet te syncen of wel?
     
  10. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    het komt omdat je niet mag schrijven. je iphone onder windows is je foto map alleen lezen. dus als je ze kopieert van je iphone naar je pc mag het wel.
    je mag ook geen foto's van je pc naar je iphone kopieren. probeer dat maar eens.
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Via iTunes kan dat heel makkelijk, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    iPad plaatjes kijken blijft leuk.. :+ Erg verleidelijk.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Overkopen? :+
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hoeveel :9

    //edit nvm geen 3g.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Een bedrag dat jij toch nooit wilt betalen voor mijn iPad 64GB WiFi. Want daarvoor kun je 'm ook nieuw halen! 8)
    Gelukkig is m'n hoogstwaarschijnlijk schoonpa wel zo gek.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hehe ik had net op ebay geboden op een 64gb 3g. Mijn max bod was 545pond. Hele tijd eerste gestaan @ 525 pond, uiteindelijk verloren met 555pond (€680) in de laatste seconde.

    Ben eigenlijk wel blij dat ik niet gewonnen heb.. :9 Seller had niet echt heel veel feedback.
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ga waarschijnlijk binnenkort met 3 vrienden naar Parijs om iPhones te halen! We zijn nu bezig met de plannen. Hopelijk kunnen we een goedkoop hostel vinden voor een weekeindje Parijs. Bier en iPhones haha
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt ook gewoon in één dag op en neer! :+
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wel opletten dat je 'm in de Apple Store koopt. En niet bij Orange want dan heb je een carrier lock! :+
     
  20. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    whoop vandaag komt mjin apple bestelling. ipad 3g 64 gb en hoop extra accessoires:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina