1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Tering, dat klinkt echt heel goed. Ben benieuwd hoe het klinkt als je iets opneemt van bijvoorbeeld een house feest. Hoe de bass dan klinkt

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb ook filmpjes gepost van een feest waarbij ik erg dicht bij de band stond die speelde. Geluid was gewoon uitstekend. De noise-cancelation sensor werkt erg goed!

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb gisteren bij Limp Bizkit het één en anders gefilmd, ook dat klinkt nice.
    Zal ze binnenkort eens uploaden. :)

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Even crosspost:

Sluiten jullie een verzekering af voor je mobiel?
    Zit nu te twijfelen tussen een iPhone 3GS of iPhone 4, met Web 'n Walk ca 20 euro per maand, 24mnd. Voor iPhone 4 moet ik dan ca 150 euro meer bijbetalen dan de 3GS.
    Maar goed, om nou een extra verzekering te hebben bovenop de abbo kosten (bij 4 denk snel zo een 7 a 8 euro per maand)...
    Lijkt me dat ie wel 2 jaar mee gaat, mn huidige foons gaan ook makkelijk jaren mee (ben niet iemand die hem constant laat vallen). Dan zou het voor eventuele diefstal zijn en is het als het ware een gok om wel/geen verzekering te nemen.

En, is bij alle webshops etc nog een levertijd van 4-6 weken, bij een enkeling stond nog 3-5 dagen?

En 2, hoe lang duurt nummer behoud en bijbehorende rompslomp (vanaf Hi)? Twijfel nog of ik dat doe.

Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    M'n vader heeft wel een verzekering afgesloten bij T-Mobile zelf toen hij de iPhone 4 ging ophalen. Maar ik ben ook iemand die voorzichtig met m'n spullen omgaat, en vooral met een mobieltje of dergelijke.

Maar hoeveel jaar heb je eigenlijk garantie op de iPhone 4 van Apple zelf op dingen zoals haarscheurtjes/kapotte hardware etc?
    En je hebt toch ook nog zoiets als een inboedelverzekering, hier kun je je iPhone 4 toch ook gewoon onder plaatsen, waarom zou je dan een extra verzekering afsluiten?

Want als ik het goed begrijp ben je met een inboedelverzekering toch ook verzekerd als je telefoon word gestolen of bijvoorbeeld in het water valt (hier waar Apple je geen verzekering voor geeft)?

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, en als ze willen kunnen ze altijd wel een smoes verzinnen dat het niet onder de verzekering of garantie valt, tenzij je een volledige verzekering hebt.
    Wordt voor mij denk ook zonder verzekering.

Wellicht ook eens kijken of ik dan een houder kan fixen voor op mn bike, zodat die als navigatie kan bieden (anders moet ik die los kopen) en wellicht dat ik hem in mn helm kan stoppen om ritjes op te nemen (ook wel eens aan een vHoldr oid zitten denken).

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Via T-Mobile heb je gewoon 2 jaar garantie.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik had toen ik mijn iPhone 4 ging ophalen wel een verzekering erbij afgesloten, maar die heb ik bij nader inzien toch weer opgezegd. Ten eerste vanwege t feit dat je zoals Rivanov al zei, via T-Mobile 2 jaar garantie hebt en ten tweede vanwege t feit dat die verzekering 10 euro per maand kost. Dat is dus 240 euro voor de twee jaar dat ik de iPhone 4 heb. Mocht ie een keer echt kapot gaan en buiten de garantie vallen of wat dan ook, dan zal de reparatie denk ik zo'n 200-300 euro kosten, wat ik dus ook kwijt zou zijn geweest aan de verzekering. Daarnaast ga ik net als de meeste uiterst voorzichtig met m'n iPhone om!
    Ik zou m sowieso niet bij een webshop bestellen, maar gewoon in de winkel! En dan bij voorkeur een T-Mobile winkel, die krijgen volgens mij voorang op BelCompany en PhoneHouse enz. Vriend van me ging namelijk twee weken geleden langs bij T-Mobile en kon 4 dagen later een 16GB ophalen! En ik weet toevallig dat de BelCompany hier in Den Bosch ook stuk of 4 16GB's en 2 32GB's heeft liggen, want de mensen op de wachtlijst namen of niet op, of waren op vakantie en vasthouden doen ze niet.
    Nummerbehoud heb ik zelf niet voor gekozen, ik wilde namelijk niet nog een maand langer wachten voor ik mn iPhone kon gebruiken! En het is een kwestie van 1 smsje naar al je vrienden/familie met je nieuwe nummer en klaar. En dan 1 maand dubbel abonnement betalen, maar dat vond ik wel waard voor de iPhone 4 :+!

Inboedelverzekering is alleen voor in huis. Dus als er bij je ingebroken wordt en je iPhone wordt gestolen, is dat verzekerd. Mbt in het water vallen, er wordt heel specifiek naar het voorval gekeken of het overwacht is en gekeken of je er alles aan gedaan hebt om het te voorkomen (als jij kinderen hebt die hun speelgoed overal laten slinger en jij struikelt daar over en je iPhone beland in de wasbak, dan heb je dus pech).

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn 3G is nu verzekerd via ProAssist !
    Omdat ik mijn abonnement deze maand kan verlengen heb ik in Augustus het abonnement laten beëindigingen.
    Dit zou voor 23 Oktober moetem gebeuren want dan zou ik voor de 4e kwartaal moeten betalen.

Merk wel dat het beëindigingen met veel moeite ging , helaas heb ik alleen nog een e-mail waarin staat de aanvraag in behandeling is.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag komt iOS4.1 voor iedereen toegankelijk. Eindelijk gaat Gamecenter dan ook volledig werken. Heb er de afgelopen week namelijk maar weinig aan gehad. :+

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hoe weet je dit? Is toch nog niet bevestigd?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Alle aangemaakt accounts zijn verwijderd van Gamecenter zodat iedereen een nieuwe moet aanmaken. Dus alles wijst erop dat Gamecenter ook vrijwel direct actief wordt.

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb trouwens net die Stealth Guards stikker op de achterkant van mn iPhone 4 geplakt...ziet er niet uit, dus gaat er meteen weer af :9! Welliswaar zonder van dat vloeistof spul opgeplakt wat dus eigenlijk wel moet, dus zal daar wel aan liggen ;)!

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb ze nog steeds in de enveloppe zitten! :+

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, zie nu via T-mobile.nl dat het met een relax abbo ook niet zo veel scheelt. Internet is dan wat beperkter (qua snelheid en waarschijnlijk ook qua limiet, maar zit meestal toch op wifi netwerk), en scheelt een hoop tov een i- abbo.
    Wellicht volgende week ofzo even in de stad kijken, of via T-mobile.nl bestellen (maar dan staat levertijd nog op 5 weken, voordeel is, dat zij nummerbehoud regelen / oud contract opzeggen).

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Verwacht wordt dat iOS4.1 rond 19:00 beschikbaar komt.

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Oe, dat wordt dan vanavond een treintje later naar huis nemen zodat ik de trein met Game Center aan de slag kan! Las op iPhoneclub dat al heel wat mensen een naam geregistreerd hebben (na dat bericht dat Game Center gereset was)? Nou zal SjaccoPopino waarschijnlijk niet heel vaak voorkomen, dus opzich maak ik me niet druk ;)!

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De games moeten eerst geupdate worden voor Gamecenter.
    Heb Rivanov in ieder geval al vastgelegd.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Op mijn 3GS heb ik nog steeds 3.1.3 staan. Even de reacties m.b.t. de update afwachten en dan update ik 'm denk ik ook wel.

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Als ik notities synchroniseer vanaf mijn iPad waar kan ik deze dan terugvinden op me macbook?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina