Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Morgen\o/, 23 sept geleverd
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Alleen jammer dat de camera op de iPod Touch zo kut is. Had nog even over de iPod gedacht ipv iPhone.
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. 0,96 MP en 0,92 MP kan écht niet.

    Desondanks filmt het heeel ziek maar dat is Video Recording natuurlijk..
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Hey XBW, even een vraagje. Ik weet niet of ik dit hier mag vragen, of dat iemand hier ervaring mee heeft, maar ik heb zojuist mijn iPod Touch 3G ge-jailbreakt met jailbreakme.com. Volgens mij heeft het gewerkt, aangezien ik nu Cydia in mijn beginscherm heb staan. Maar mijn vraag is: Wat kan ik nu precies allemaal doen naast het installeren van Apps vanuit Cydia? Want ik meende dat er na het jailbreaken van je iPod/iPhone een hele lading functies/mogelijkheden beschikbaar werden.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die je allemaal moet installeren via Cydia.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Winterboard om je icons en alles te veranderen.

    Daarnaast zijn er tweaks voor je ipod te vinden om de standaard icons die je niet gebruikt, en niet kan verwijderen, te verstoppen.
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    maar in principe komt het er op neer dat ik alles via Cydia moet doen?
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet hoe je het kunt krijgen, maar wat het nou precies inhoudt, want vele mensen doen dit nog fout.

    Je moet Cydia zien als een soort 'Limewire' ofzo, of 'Utorrent'. Je hebt het, maar dat betekent nog niet dat je de beschikking hebt tot alle functies, die je apart moet downloaden. Cydia is je installer. Via Cydia kun je laten we zeggen een programma downloaden 'XXX03'.* Met dat programma kun je de Apps uit de App Store weer gratis downloaden.

    Dan heb je 'XX999'.* Daarmee kun je dan weer je eigen thema's erop zetten.

    Je moet gewoon wat research doen op internet, dan kom je er vast wel uit. ;)

    *(natuurlijk fictieve namen)
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    K, bedankt voor de info.:)
     
  11. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    airvideo app met server goed? doe nu met handbrake alles omzetten maar heb 1tb aan eps en streamen is dan toch handiger.. scheelt ook ruimte op m'n aaipad.
    mensen graag uw ervaringen delen:)
    en kan dan ook met de app op iphone kijken, niet dat ik het ga doen om mini scherm maar kan wel:)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    AirVideo is de beste app die er is.
     
  13. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ok top. want vlc laat ook maar op zich wachten... had er vorige week al moeten zjin. dan is streamen in huis toch makkelijker dan video's op aaipad zetten.

    hmms airvideo werkt niet op 4.2? pc begint met converten maar kapt het dan ineens af.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Kan het zijn dat wanneer je je iPhone een keer gejailbreaked hebt, een app hebt gedownload en daarna op een ongejailbreakede iPhone diezelfde app via de appstore downloaden (met dezelfde reservekopie als die de gejailbreakede iPhone had) dat je 'm dan gratis krijgt? (Het staat er goed wazig, maar volgens mij klopt t wel:9.) Want ik heb vandeweek WhatsApp gedownload en toen is mij verteld dat ik 'm al een keer gedownload heb en dat deze 'update' gratis is. (Ik heb hem toen idd een keer gedownload, maar dat was via Installous).. Ondertussen nog steeds geen afschrift van 0.79 (:eek:!!!)\o/:cool:..
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat klopt. Je hebt 'm gekocht waardoor hij op je iTunes account staat. Zou wat zijn, als je telkens moet betalen bij een re-install o.i.d.
    Heb mijn betaalde apps ook op de iPod touch van m'n vriendin gezet. Gewoon inloggen met mijn iTunes account en de games downloaden. Hij ziet dan dat de games al op mijn naam staan en installeert ze rustig.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja maar de eerste keer heb ik 'm niet gekocht maar gedownload bij installous. De 2e keer gedownload bij de App Store en toen kreeg ik de melding dat hij gratis was omdat ik al reeds in het bezit ervan was.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En je hebt daar toen niet voor hoeven te betalen? :{
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nops, erg vreemd maar heb nog meer apps bij mijn iTunes staan die vanuit installous komen, zal eens kijken of ik die dan ook gratis kan downloaden..
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina