1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 29 sep 2010.

?

Welke iPhone en Provider gebruiken jullie ??

Peiling gesloten op 31 okt 2010.
  1. iPhone 3G

12 stem(men)
    19,0%
  2. iPhone 3GS

23 stem(men)
    36,5%
  3. iPhone 4

28 stem(men)
    44,4%
  4. T-Mobile (i-abonnement)

38 stem(men)
    60,3%
  5. T-Mobile Relax

8 stem(men)
    12,7%
  6. KPN

6 stem(men)
    9,5%
  7. Vodafone

10 stem(men)
    15,9%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nope.

Zojuist de simunlock mail aangevraagd bij T-Mobile. Viel nét buiten de 3 maanden, dus het kost me €90,- i.p.v. €120,-
    Maargoed, het moest.. want krijg bij m'n nieuwe baas abonnement via Vodafone.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dus eigenlijk is dat maar nutteloos? Terwijl je normaal wel voordelen hebt om te verlengen... Wat een klets.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom is dat nutteloos? Als je toch gewoon je abonnement wilt behouden moet je wel verlengen. Dat er geen voordeel aanvast zit, dat is T-Mobile zijn beslissing.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Omdat je bij een ander abo, ook bij t-mobile, korting krijgt op je telefoon. Zolang het dan geen iPhone is.

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Als je helemaal niks doet dan wordt je abonnement automatisch met een maand verlengd. Voordeel is dat je dan maandelijks het abonnement kunt opzeggen. Zonder enig voordeel zou ik dus nooit verlengen, want dan zit je er weer minimaal een jaar aan vast.

Sowieso wel eerst even t-mobile checken voor de voorwaarden, want voor hetzelfde geld is wat ik hierboven zeg compleet onzin.

Maar waarschijnlijk niet.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je hebt deze 15 november besteld, postte je, waar heb je hem dan gehaald? :eek:

Ik wil hem ook erg graag bestellen, maar overal is de leveringstijd niet bekend of 10 weken :mad:!

Waar is de leveringstijd het minst? Kan ik de iPhone4 het beste via internet ergens bestellen, of gewoon de PhoneHouse winkel (site zegt dat leveringstijd onbekend is, vanwege zeer slecht levering) of T-Mobile winkel in de stad ofzo?

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Via de webshop van Atos Origin dus, levering binnen 3 dagen was inderdaad erg vlug. :+

Lees trouwens net dit:

Ik heb dus dikgedrukte, oftewel Locked iPhone met T-Mobile. Kan iemand bevestigen dat modelnummers hiervoor vaststaan?

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat weet ik wel. Normaal als je verlengd bij dezelfde provider, dan krijg je korting op je telefoon. Maar dat is dus niet.

9. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
  10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wilde zojuist een CD importeren naar iTunes, loopt het programma vast zo gauw dat ik op 'Importeer cd' klik. Nog een aantal keer geprobeerd, zelfde resultaat. Via Google lees ik dat meer mensen dit probleem hebben, maar een voor mij werkende oplossing ben ik nog niet tegengekomen... iemand enig idee?

11. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
  12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dat had ik twee uur eerder al in het Apple/Mac topic geplaatst ;)! En gezien z'n tweet is t idd wat voor m ;)!

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm besteld. :cool:

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Oh sorry! Ik kijk nooit in dat topic dus vandaar.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Please zeg me dat je dit niet meent. :F: 8)

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Sommige mensen kopen poppetjes van game-figures! :+

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    En gelijk heb je!

Ik vraag wel ff verder in het andere topic!

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik zie dat de aparte Ipad threads gesloten zijn dus ik moet hier mijn vraag stellen: :cool:

Zijn de aziatische Ipad anders (in Firmware of Software) dan de europese?

Ik ben op zoek naar een tablet waar ik snel wat internetbankieren op kan doen, een serie kan checken, de tv-gids kan zien en 's ochtends de krant op kan lezen. Aangezien de andriod tablets mij allemaal diep teleurstellen en ik gisteren in London een tijdje met een Ipad heb gespeeld, heb ik mijn ook laten vallen op de 16GB Wifi.
    Echter vind ik 500 € vrij duur, dus heb er nu 2e hands eentje gezien voor 400€. Nieuw uit Azie, in verpakking en met de bon.
    Het schijnt dat de serial wereldwijd garantie geeft dus dat zit wel goed. Echter vraag ik mij af of het niet goedkoper kan en of de aziatische tablets verschillen t.o.v. de europese.

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet zo, maar je moet natuurlijk wel opletten dat het geen cloons/namaak spul is, wat je vaak in Azië ziet ;)

Opzich zou je het wel kunnen doen ja :)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Weet iemand een winkel waarbij de leveringstijd van een iPhone bekend is, en kort?

T-Mobile heeft zo'n 8-10 weken levering, Phone House onbekend door slechte levering etc. Ik wil hem heel graag nog bestellen voor sinterklaas. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina