1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 29 sep 2010.

?

Welke iPhone en Provider gebruiken jullie ??

Peiling gesloten op 31 okt 2010.
  1. iPhone 3G

12 stem(men)
    19,0%
  2. iPhone 3GS

23 stem(men)
    36,5%
  3. iPhone 4

28 stem(men)
    44,4%
  4. T-Mobile (i-abonnement)

38 stem(men)
    60,3%
  5. T-Mobile Relax

8 stem(men)
    12,7%
  6. KPN

6 stem(men)
    9,5%
  7. Vodafone

10 stem(men)
    15,9%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kijk 's boven je. :+

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thnx!!

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    iPhone weer binnen, deze keer doet hij het wel. Apple. <3 \o/

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb het gezien :p

Dankzij het programma AirPrint Hacktivator kan ik nu vanaf de iPhone/iPad printen naar mijn Samsung en Canon printers.

5. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    He ff vraagje over airplay, het werkt perfect als ik via itunes op mijn imac naar me nieuwe apple tv en ook via iphone 4 naar me nieuwe apple tv.

maar als ik het via mijn ipad naar me nieuwe apple tv wil streamen zie ik wel dat tekentje van airplay en dan kies in apple tv en dan start het nummer maar dan hoor ik niks op mijn apple tv?? iemand?

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat FindMyIphone is wel bruut zeg, ik gaf net m'n iPhone aan m'n broertje en zei ga maar even een rondje fietsen. Dan vertel ik je waar je bent geweest, en hoe je bent gefietst.
    Stond hij (en ik net zo goed) wel even van te kijken toen hij terug kwam. :9

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :+

Mooi man! Ik ga hem waarschijnlijk ook tussen sinterklaas en kerst ergens bestellen, maar moet eerst met mijn ouders erover praten (lees: ompraten). Ze hebben het liever niet, terwijl ik hem al een jaar (toen iPhone3GS) zo super graag wil! Dan gaat m'n vader me overhoren over wat ik nou écht nodig heb wat er op de iPhone extra zit. Nouja, gewoon het complete pakket eigenlijk :+. Zo'n kut vragen altijd he.

Iemand tips voor wat ik kan zeggen? Ik heb gewoon een normale telefoon (Sony Ericsson W395) en heb hem altijd bij me, en gebruik m'n mobiel altijd erg veel. Hij is wel al wat oud, etc.

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand of Redsnow 0.9.6b4 al een werkende Cydia bevat? Ik dacht dat ik ergens las dat Mobilesubstrate en Cydia nog niet compatible zijn met 4.2.1.

9. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg zonet een MobileSubstrate update in Cydia op 4.1?
    Je moet nog wel even geduld hebben man. Waarschijnlijk binnen 3 dagen zo gefixt! :)

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    m'n iPhone zit beetje vol
    staat bijv photo's 1,4gb
    apps 0,93gb
    other 2,4 gb

wat valt onder other??

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    ik wil de iPhone waarschijnlijk bestellen tussen sinterklaas en kerst, maar moet eerst met mijn ouders erover praten (lees: ompraten). Ze hebben het liever niet, terwijl ik hem al een jaar (toen iPhone3GS) zo super graag wil! Dan gaat m'n vader me overhoren over wat ik nou écht nodig heb van de iPhone. Nouja, gewoon het complete pakket eigenlijk. Alles lijkt me geweldig en wil hem echt vreselijk graag.

Hebben jullie misschien wat tips over wat ik kan zeggen? Wat informatie over mezelf: Ik ben zestien jaar, doe VWO5, heb gewoon een normale telefoon (Sony Ericsson W395) en heb hem altijd bij me; gebruik m'n mobiel altijd erg veel. Ik ga veel om met technische dingen (lees: computer, gameconsoles, mobieltjes, etc) en ben een internet-nerd (zit veel op fora, etc). Ik houd van gamen en communities. Iemand die wat tips kan verzinnen wat ik kan zeggen er over?

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon meenemen naar de Mac Store. Of met andere iPhone gebruikers laten praten/discussiëren. Zo is in ieder geval mijn vader overgeschakeld naar een Mac en iPhone 4:cool:, helaas bevalt die iPhone 4 'm wel:9.

13. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    net toch maar de update gedaan naar 4.2.1 en werkt goed zo te zien. Alleen vraag ik me af hoe dat Find my iPhone werkt. Moet je daar perse het betaalde MobileMe voor gebruiken of kan dat ook anders? Tevens heb ik wel nieuwe bericht tonen maar geen ringtones?

EDIT: Lachen dat Find my iPhone :D

Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die admob ads zijn wel irritant zeg. Hoef die crap niet steeds in beeld te krijgen, ook al is een spelletje tijdelijk gratis te krijgen. Of speel je een game, moet je andere games spelen om punten te krijgen, nou mooi als dat niet werkt, dan ben je ook gelijk klaar met het spel.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Find my iPhone is voortaan gratis. En je hebt ook alleen nieuwe berichttonen, geen nieuwe ringtones.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zit even te kijken en die nieuwe gare sms tones zitten er echt in.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

18. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 4.2.1 op mijn iPad 3G staan, wat een verademing zeg eindelijk folders en multitasking :)

Hij is ook jailbroken, jammer dat ie tethered is.

20. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de iOS 4.2.1 voor mijn iPhone 4 geinstalleerd en alles verloopt gewoon goed behalve ik zie de AirPlay functie helemaal niet? Niet bij Youtube, niet bij video's? Ik heb geen Apple TV, maar dat AirPlay icoontje moet er toch op z'n minst wel zitten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina