1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 29 sep 2010.

?

Welke iPhone en Provider gebruiken jullie ??

Peiling gesloten op 31 okt 2010.
  1. iPhone 3G

12 stem(men)
    19,0%
  2. iPhone 3GS

23 stem(men)
    36,5%
  3. iPhone 4

28 stem(men)
    44,4%
  4. T-Mobile (i-abonnement)

38 stem(men)
    60,3%
  5. T-Mobile Relax

8 stem(men)
    12,7%
  6. KPN

6 stem(men)
    9,5%
  7. Vodafone

10 stem(men)
    15,9%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi! Zometeen ff aanmaken!

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Komende dagen elke dag een gratis game van Gameloft. Gister was datDriver gratis en als je snel bent kan je em nog gratis downloaden.

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    C&B aangemaakt. Net al Angry Birds mee aangeschaft. Hoelang duurt het voordat je op de site van C&B kunt zien wat je gekocht hebt? Kan het nu nog niet zien namelijk, staan nog geen transacties.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vergeet ook Appvent Calendar niet! Elke dag een gratis game en een gewone app!

www.appventcalendar.com

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Die Time Geeks schijnt ook wel grappig te zijn.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kan ik inschatten hoeveel MB internet ik verbruik op een iPad? Dit met oog op een eventuele 3G-aanschaf. Maar dan moet ik ook nog eens per maand gaan betalen voor het netwerk en ik wel weten wat voor mij het beste abonnement is.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In 4 maanden heb ik via het mobiele netwerk 100MB verstuurd en 813MB ontvangen, thuis standaard aan de Wi-Fi.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ligt er erg aan hoeveel je via wifi doet en hoeveel onderweg via 3G. Geen idee wat mijn 3G verbruik is maar die zal betrekkelijk laag zijn. Bij anderen die dagelijks lang in de trein zitten is dat een stuk hoger.

3G bereik was gisteravond slecht. Ziggo lag ook al enige tijd plat. Lijkt nu weer goed te zijn.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Op school en thuis heb ik Wi-Fi, dus op 3G in de bus en op de boot (hoop dat het daar werkt!) en andere openbare locaties zal ik met 200MB per maand dus wel toekomen denk je?

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    ^Even een aanvulling hierop! Het is niet elke dag een gratis games, maar ook kortingen op games en sneakpeaks voor nieuwe games (zoals vandaag), alsdus Gameloft op twitter!

Appvent Calender heeft sowieso elke dag een gratis game! Vandaag is dat Sailboat Championship Pro, leuke zeil game (en iQuarium als bonus)! Notesy is de gewone gratis app van vandaag!
    Time Geeks van gister is idd een leuke game! Soort van Where's Waldo search and find game (eerste level is ook erg leuk voor iedereen die Lost heeft gekeken)! Deze game is trouwens nog steeds gratis!

Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Sorry dat mijn omschrijving niet uitgebreid genoeg voor je was. Maar ging er dus om dat Gameloft elke dag een aanbieding of iets gratis is en dat je gister Driver gratis kon downloaden.... Ik zie niet echt wat daar onjuist aan was? Zal voortaan dit soort zaken niet meer melden en het wel voor mezelf houden ipv andere mensen ook hier van te laten profiteren.

Je commentaar doet me denken aan die gast van Top Gear die zn auto in Amerika weggaf en een dag later werd aangeklaagd omdat de auto niet uit 1985 kwam maar uit 1984 en daar waren ze niet zo blij mee, ook al hadden ze de auto gratis gekregen....

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Sorry hoor meneer met de grote tenen :+ (dit is een grapje ok?)! Maar mijn post was absoluut niet aanvallend bedoeld, maar meer als aanvulling! Ik was er gister ook van uit gegaan dat we elke dag een gratis game zouden krijgen van Gameloft, net als vele andere, vandaar hun reactie op twitter. Ik wilde je dus alleen maar aanvullen, niet aanvallen. Ook dat van dat appvent wel elke dag een gratis game had, was dus niet om jouw post over gameloft af te kraken, maar als aanvulling, zodat idd andere mensen ook kunnen profiteren!, mijn excuses als dat verkeerd overkwam! Vriendjes :)::b:?

Edit: Angry Birds Season (update van Angry Birds Halloween) is trouwens uit! Ook een vorm van een addvent kalender, want je krijgt elke dag een nieuw level! Hier ook nog een leuke wallpaper:

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Laatste aankoop was na één week nog steeds niet zichtbaar 8)

Je krijgt in totaal 3 emails.
    1. (C&B) ClickandBuy: Transactiebevestiging.
    2. (Apple) Uw ontvangstbewijs.
    3. (C&B) Ter Informatie: Er vindt een afrekening plaats*.

* Het geld wordt meestal de volgende werkdag van de rekening geboekt.

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Iemand een idee?

15. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook nu met mijn iphone 4 ( werkt wel met youtube) maar niet als ik via ipod op iphone muziek wil afspelen via airplay naar apple tv???

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    You like it because you spam it.

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Waarom zou je dat willen ?

Maak je zelf een album dan ?

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nee, kijk ik heb gewoon bijvoorbeeld het Born to Run album met daarop het nummer Thunder Road. En dan wil ik bijvoorbeeld Thunder Road óók in een album ´Favorieten´ zetten. Snap je?

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dan moet je de bestandsgegevens aanpassen. Ga naar de eigenschappen van het bestand en verander de albuminformatie. Als dit niet lukt omdat het een bestandsextensie is waarin jij geen gegevens kan aanpassen, dan lukt het met het gratis programma MP3-Tag. Dan moet het lukken!
    Aangezien jij het nummer in twee albums wil hebben, kopieer het originele nummer en doe daar dan mee wat ik net uitgelegd heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina