1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zoals het er nu naar uitziet krijg ik binnenkort een Iphone 4. Is vast heel leuk enzo, maar where to start en hoe bescherm ik hem het beste?

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
  3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zou eerst het bereik checken van T-Mobile bij je in de buurt. Ik heb namelijk vrijwel nooit 3G en bereik valt echt vaak weg! Gelukkig in juli een nieuwe provider:)!

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Thanks voor de tip.
    In Dedemsvaart is de map roze, en is er gewoon 3G.
    De busreis van Dedemsvaart van Zwolle waar ik elke dag inzit heeft alleen in balkbrug (klein dorp) geen 3G.

Ik heb ook ff gezocht naar Heeze, en ik zie inderdaad dat er een zwakke verbinding daar is.
    Dat zuigt wel hard.

Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waar valt dat te checken eigenlijk? (te lam voor Google. :9)

6. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Dan maakt het niet veel uit;)! In de grote steden en in de randstad heb ik er ook nooit last van, maar kom daar eigenlijk vrijwel nooit. In de trein naar Eindhoven valt altijd wel minstens 2x de verbinding weg... Echt zwaar irritant! In kroegen of drukke ruimtes vaak ook heel slecht bereik!

@AntraXxX
    http://www.t-mobile.nl/zakelijk/htdocs/page/productinformatie/dekkingskaart.aspx

Maar deze is van T-Mobile zelf, dus niet heel erg betrouwbaar. Staat ook dat in heel mijn dorp 3G is..

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Site van t-mobile. Dekkingskaart heet het.

Er staat wel dat t-mobile eraan werkt en dat als je een probleem ervaart, je dat kunt laten weten.

Naar welke provider ga jij dan?
    Voordeel van t-mobile vind ik wel dat internet onbeperkt is, alhoewel je vaak onder de 1Gb zit neem ik aan (?). Maarja, als je weinig bereik hebt kom je sowieso niet aan 1 Gb.

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, dat zeggen ze al 3 jaar;)! En heb al vaak zat zo'n formulier ingevuld, maarja daar doen ze op korte termijn niet veel mee:mad:!

Zie wel welke provider de iPhone 5 voordelig aanbiedt. En wellicht als T-Mobile voor juli iets heeft ondernomen dat ik dan wel blijf. Geen datalimiet is inderdaad wel aantrekkelijk, maar dat is toch ook niet meer sinds september?!

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Voor zover ik weet is het onbeperkt.
    Staat bij als je een iPhone 4 wil bestellen met i-abbonement,.

Trouwens:
    Is het niet zo dat er op steeds meer plekken WiFi komt?
    Denken jullie dat er binnenkort in treinen en bussen etc ook wifi is?

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    nevermind.

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Een screenprotector voor krasjes etc, bekende en goede zijn Zagg Invisibleshield en Bodyguardz:

http://www.iphoneclub.nl/81680/zagg...dyguardz-voor-iphone-4-welke-is-beter-review/

Ik heb volgens mij destijds een Zagg Invisibleshield gekocht en zoals ook als minpuntje wordt benoemt laat hij aan de randjes een beetje los.
    Dus misschien is de Bodyguardz een betere keus, maar lees de review zou ik zeggen! :)

Een beschermhoesje om je iPhone 4 zou ook kunnen natuurlijk, maar als het 1 ding is, dan vind ik het wel verneuking van je iPhone 4.

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik heb hem zelf al zeven maanden zonder enkele protectie en hij ziet er nog als nieuw uit. Als je hem gewoon in je broekzak bewaard en geen gekke dingen doet is protectie naar mijn mening niet echt nodig. Zo'n screenprotector is dan nog wel te doen, maar ik zou verder niet te ingewikkeld doen.

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als ik in duidelijk licht kijk, zie ik toch heel wat krasjes op de screenprotector hoor. :+

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb er zelf een hoesje voor, soort sok-achting-ding.
    Heb namelijk nog wel eens de neiging om mijn sleutels in dezelfde broekzak te doen als mijn iPhone. :+

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zelf maak ik gebruik van de Nude Case (doorzichtig) van SwitchEasy.

Bij de Nude wordt ook een screenprotector meegeleverd.

Mijn iPhone4 zit overdag veilig in deze Philips beschermtasje.

17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Heb nog wat punten om te besteden in de catalogus van T-Mobile.

Kwam dit tegen, vrij leuke gadget..
    Verdubbel je IPlezier met deze reserve-accu met oplader. Welke iPod of iPhonegebruiker wil dat nou niet? Met de i3G power stationheb je altijd wat extra power bij de hand. Daarmeestaat je iPod 250 uur langer standby en kun jeliefst 5 uur langer bellen met je iPhone. De i3Gpower station is eenvoudig te koppelen aan jestandaardoplader, zodat je twee accu's tegelijkkunt opladen.

Iemand hier nog meer ervaring mee? Lijkt me erg handig voor op vakantie of wanneer je telefoon net leeg is:)!

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Klinkt leuk inderdaad. Ben benieuwd in hoeverre hij de iPhone weer oplaad als deze leeg is. Want als hij een full recharge geeft is het zeker nice.

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Zie bij specs. dat batterij duur bij bellen voor de iPhone 5 uur is. Dat zou dus betekenen dat hij 200% mee kan gaan:)!

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wat voor een abbonement voor de Iphone hebben de meeste mensen hier trouwens?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina