1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag voor mensen met een iPhone 4 i.c.m T-Mobile: Mijn aanslinger iPhone (de 3G) heeft momenteel last van slechte verbinding, vooral in gebouwen (maar het ergste nog in de collegezaal). Het is vooral storend dat diverse twitter en facebook apps het gewoon niet of heel slecht doen.

Nu kan ik vanaf 2 maart mijn abbo verlengen. Ik zit echter te twijfelen of ik moet overstappen naar Vodafone of KPN, maar dat zou wel betekenen dat ik nog drie maanden met de 3G zit opgescheept. Is het probleem van de vrij matige 3G ontvangst een probleem van mijn wat verouderde iPhone of is dit echt een typisch T-Mobile probleem?

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In zo'n geval lijkt me dat gewoon een T-Mobile probleem met slecht bereik op bepaalde plekken.
    Maargoed, hoe weet je of KPN of Vodafone wel goed bereik in bijvoorbeeld de collegezaal zullen leveren? :9

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zijn er hier mensen die een iPhone 4 hebben die af en toe echt tering heet worden ? Het wordt heet aan de rechterkant en vooral rechtsbovenin.
    Ik heb zelfs het volgende gedaan:
    - Push uitgezet
    - Locations uitgezet
    - 3G uitgezet
    - Notifications geminimaliseerd
    Gisteravond dropte mijn batterij vermogen in 1 uur van 85 naar 53 procent. Iemand een idee wat ik kan doen ?

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een paar albums op m'n computer(itunes) die mijn zus ook graag wil, op haar Ipod. Maar als ik haar Ipod erop aansluit moet er meteen gesynchroniseerd/verwijderd worden en kan ik niet los een mapje naar haar ipod schuiven. Hoe kan ik dit wel doen zonder dat al de muziek van haar ipod wordt gewist..

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga over een weekje met wintersport en neem natuurlijk mijn 3GS mee. In het hotel zelf hebben we Wi-Fi, dus dat ik handig om nog een beetje mee te surfen op de iPhone. Ik wil echter geen 3G/2g aan hebben staan, internet in het buitenland kost namelijk wel (veel) geld. Hoe zet ik dit precies uit?! Dus dat ik alleen gebeld kan worden daar in Zwitserland, niet op mobiel internet...

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dataroaming uitzetten.

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Staat nu ook al uit. Is dat het enige?!

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    3g ook uitzetten.

Setting > General > Network > Enable 3G = OFF

Weet niet hoe dat in het nederlands is, heb nergens NL als taal ingesteld, ook niet op het werk.

Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat snap ik. Staat bijna standaard uit hier. Maar 'Mobiele Data' mag aan blijven staan dan?!

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vandaag m'n iPhone 3G teruggekregen. Had wat klachten en heb een nieuwe ontvangen van de verzekering, erg netjes. Heb nu ook de nieuwste update erop , maar kan het zijn dat die update de telefoon slomer maakt?

11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Klopt zelfde probleem hier :)

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben Vrijdag terug gekomen van een 18 daagse zakenreis naar de Antillen en heb de dataroaming van zowel mijn iPhone4 als iPad stonden uit.
    Heb je hier in Europa (Zone1) nog een bescherming van € 60 bij Zone2 en Zone3 heb je dat niet.
    Op de Antillen zou ik maximaal € 50 per dag aan data kunnen verbruiken.

St.Maarten is verdeelt over 2 landen en ook 2 totaal verschillende tarieven.
    Op het Nederlandse gedeelte zou ik €1,50 bellen , €0,75 gebeld worden en €5 voor elke MB.
    Voor de Franstalige gedeelte geleden voor de Franse tarieven € 0,46 bellen , € 0,18 gebeld worden en € 2 per MB.

Bij de iPhone/iPad hoef je alleen de dataroaming uit te schakelen , 3G en Mobile data kunnen aanblijven staan.

Had 2 wazige problemen met mijn iPhone4.
    1. Home-knop deed slecht of helemaal niet.
    2. Had 3 dagen het probleem dat de cpu bleef hangen op >50% , met als gevolg dat de iPhone behoorlijk warm werd.

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, alleen dataroaming uit dus. Maar dat staat standaard al uit, dus hoef niks te veranderen... Maak ik geen extra kosten :)

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nou jongens, m'n eerste bericht vanaf de iphone4!
    Tot nu toe is alles awesome, behalve het feit dat je 18+ moet zijn voor het aanschaffen van apps... Kun je dat niet omzeilen?

Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hebben jullie nog aanraders qua apps (games of andere dingen maakt niet uit) ? Wel zin in wat leuks.

16. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Even een vraagje. Wij waren vandaag op pad en ik wou mbv maps op de iPhone wandelend navigeren. Een poos terug deden we dat en kreeg je een mooi Icoontje erbij soort pijltje zodat je kon zien waar je precies realtime loopt. Als ik de iPhone dan kantelde dan ging het kompas mee. Nu lijkt dat niet meer te werken?! Doe ik fout of?!

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Al 2x op het icoontje links onderin gedrukt ?

18. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    hoe makkelijk kan het zijn 8) dank u :)

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Zo net (toch) maar een Iphone 4 besteld bij T-Mobile ondanks dat ik nog 2 maanden een contract heb bij Hi.

Ga echter niet bij Hi verlengen omdat het afzetters zijn. ( Nieuwe klant betaalt 230 bij en een huidige klant 430 )

Die 2 maanden abbo kosten kunnen me gestolen worden.

Wilde eerst via Phoneshop bestellen omdat je daar 162 bijbetaald voor een T-Mobile abbo maar de recensies over die site zijn niet bepaald positief. Bij een dermate dure telefoon ga ik geen risico lopen, dan betaal ik maar iets meer bij ( 229 )

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al toevallig iets bekend over een Iphone 5g? Heb namelijk de 3G en die loopt in oktober af! Tijd zat dus nog, maar ik wil wel weer graag een nieuwe Iphone!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina